Most, hogy az elmúlt napokban tisztáztuk, hogy nincs mindent "űberelő" marketing módszer, technika, taktika, hanem minden ilyet a megfelelő időben a megfelelő esetben kell alkalmazni, végre továbbléphetünk!
A mai blogbejegyzésben 20 SMS marketing ötletet fogok bemutatni, amelyek legtöbbje az ügyfélélmény emelésével járul hozzá marketingje eredményességéhez, némelyike pedig az ügyféljelölteket célozza meg.
Hogy Önnek melyiket érdemes alkalmaznia, azt természetesen nem tudom megmondani, de ha a céljai közt jelenleg szerepel az ügyfelek elégedettségének növelése, vagy ahogy fent is írtam, az ügyfélélmény szintjének emelése, akkor első SMS marketing megmozdulásnak ezek közül az ötletek közül szemezgetnék.
Értesítők SMS-ben
- Értesítő csomag elküldéséről
- Értesítő csomag kézbesítésének időpontjáról
- Értesítő számla kiállításáról
Emlékeztetők SMS-ben
- Emlékeztető rendelési határidő közeledtéről
- Emlékeztető számla fizetési határidő lejártáról
- Tréning / képzés / esemény időpontjáról
Fontos információk
- Parkolási / belépési információk egy fontos rendezvény reggelén
- Hójelentés egy síút előestéjén
- Egyéb időjárás jelentés utazás előtt és alatt
- Party jelentés egy külföldi utazás során
- Egyszer használatos jelszó
- Jelszó emlékeztető
Értékesítési kampány üzenetek
- Étterem napi menüje SMS-ben
- Felmutatással érvényes mobil kupon
- Értesítő, amikor az ár elér egy a felhasználó által beállított szintet
- Napi ajánlat
- Akció értesítő SMS
- Értesítő kapacitás felszabadulásáról (szolárium, fodrászat, autómosó)
- Fontos kampány levél elküldéséről szóló SMS
Politikai kampány üzenetek
- Ezt sokan nem szeretik, de ha nem "megszerzett" listára küldi a párt, hanem mondjuk a most hétvégi rendezvényeken személyesen megadott telefonszámokra, a regisztrálók kifejezett hozzájárulásával, akkor minden rendben (de persze kérdezze ki jogásza véleményét).
És íme a plusz egy, a mai kedvencem
- E-mail-ben elküldött PDF tanulmány jelszavát tartalmazó SMS, amely a helyes telefonszám megadását követően automatikusan kerül elküldésre
Azt pedig, hogy miért ez a kedvencem, azt nem elmagyarázni, hanem bemutatni fogom, méghozzá a nagyon közeli jövőben!
Bonyolult megvalósítani? Már nem!
Nemrég még rendkívül körülményes volt megvalósítani bármilyen SMS marketing kezdeményezést (hogy miért, arról hamarosan érkezik SMS marketing tanulmányom).
Majdnem két évig keresgéltük azt a megoldást, amivel könnyen, gyorsan, egyszerűen és olcsón lehet SMS marketinget folytatni, és nem találtuk meg. Éppen ezért végül elegünk lett, és megcsináltuk: Beépítettük a MailMasterbe, ahonnan így egyazon rendszerből tud e-mail-t és SMS-t küldeni.
Az eredmény, hogy bárki, NULLA technikai felkészültséggel be tudja vezetni a fenti megoldások mindegyikét, ráadásul akár azonnal el tudja kezdeni, és 72 órán belül elindítani az első küldéseket!
SMS marketing és hozzájárulás
Természetesen nem árt a reklámtörvény által előírt módon beszerezni az előzetes hozzájárulást, és minden kiküldött SMS-ben biztosítani a leiratkozás lehetőségét.
Jó ötlet
Kiváltképp ha van stratégiánk a telefonszámok korrekt begyűjtésére,
De alapvetően jó ötletnek gondolom, bár az az érzésem kétélű fegyver, a molesztáló maileket könnyebben viseli az ügyfél, mint a molesztáló sms-eket.
midenki aki ráúszik a témára, ezt kiváltképp óvatosan kezelje.
A telefon mindig mindenkinél ott van, mailket inkább nyugisabb időben néznek az emberek.
Na mármost egy rossz passzban lévő ügyfél kap egy kicsit direktebb sms-t, könnyen "elmehetnek neki othonról" szóval óvatosan.
amúgy jó dolognak érzem ha bölcsen van használva.
Üdv
Válasz
Igen, nekem is érkeznek sms-ek ismerősöktől ezeknek örülök, de ha túl sok jön még ehhez másoktól, főleg kéretlenül marketing dumával majdnem ismeretlenektől, és törölgetni kell a régiekből, az még bosszantóbb, mintha e-mailben érkezne egy spam.
Már bocsánat a nyers egyszerűségért.
Minden jót!
sms marketing tippek
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, miszerint "óvatosan kell bánni" ezzel az eszközzel. Részemről meglévő ügyfelek felé alkalmaznám azokat a tippeket, amelyek a figyelmesség fogalomkörébe tartozhatnak. A többivel könnyen ellenkező hatás érhető el.
Legalábbis, ha magamból indulok ki.
Üdv mindenkinek.
Hmm, érdekes, nekem a szememet megütötte rögtön az az ellenvetés, hogy "könnyen elmehetnek otthonról" annak, aki kapja. Nagyon mások vagyunk, mint az USA, szóval szerintem ez a módi - legalábbis nekem netmarketingesként - nem nagyon jönne be itthon.
Meg volt egy tanulmány, amit olvastam róla, és az sem volt olyan megrázóan nagy hatással rám.
Fontos, hogy túlzásba esni nem szabad, de ha a fent felsorolt 21 tételt nézem akkor 13-nál biztos, hogy a partnernek előnyős szolgáltatás. Mindenkinek azt érdemes használni ami a saját elképzeléseibe belefér. Természetesen itt is folyamatosan mérni kell mindet, és akkor könnyen eldönthető, hogy mi hasznos az ügyfeleidnek, mi veri ki náluk a biztosítékot.
13-t biztos használnék, de még 4 egyéb ötletem is van.
Hozzászólás