Egy 39 napos villámprojekt tanulságai az üzleti sikerről

Vannak az üzleti sikernek olyan alapelvei, amelyeket mindannyian ismerünk, mégis, amikor a saját életünkben tapasztaljuk meg őket, akkor értjük meg igazán őket. Három ilyen alapelv működéséről szeretnék most tanúbizonyságot tenni az elmúlt 39 plusz néhány nap eseményei alapján.

1.) Az első alapelv az üzleti kapcsolatok és a kapcsolatépítés jelentőségéről szól. A januári Marketing  Expón sok más ember közt megismerkedtünk a Zsenivel és a Kapcsolatépítővel. Ők ketten alapjaiban formálták át a következő 39 nap eseményeit.

A Zseni arra ösztönzött, hogy valósítsuk meg a MailMasteres SMS-küldést. Kapcsolatai és zsenialitása révén biztosította, hogy minden versenytársunknál jobb feltételekkel és műszaki tartalommal lehessen a MailMaster-rel SMS-t küldeni.

A Kapcsolatépítő abban segített, hogy az elkészülő szolgáltatással eljussunk abba a körbe, akik nagy mennyiségben igénybe fogják venni ezt a szolgáltatást, és persze egyéb szolgáltatásainkat is.

Gábor (Wolf) pár napja kérdezte, hogy megérte-e nekünk az Expó. Igen Gábor, megérte. Nem úgy, ahogy terveztük, de megérte. Az már csak hab a tortán, hogy további három hasonló alkalomra kaptunk meghívást  az itt elindult beszélgetések kapcsán.

Korábban bizonytalan voltam a hasonló alkalmak hasznával kapcsolatban de ma már "hívő" vagyok.

2.) A második alapelv a fókuszálás fontosságáról szól. El sem tudom mondani, hogy az elmúlt másfél hónapban (és az Expón is) hány olyan vállalkozóval találkoztam, akik olyan sok mindent csinálnak, hogy gyakorlatilag nem lehet megállapítani, hogy mivel foglalkoznak valójában. Azt pedig, hogy mihez értenek, azt végképp nem lehetet kideríteni.

Korábban én is jártam ebben a cipőben, és nem volt kényelmes! Pont ez volt az oka annak is, hogy múlt nyáron elhagytuk weboldal készítés tevékenységünket, és a MarketingSzoftverek azóta majd minden energiáját a MailMaster e-mail marketing rendszer fejlesztésére fordította. Meg is lett az eredménye!

Ugyanennek a fókuszált erőfeszítésnek volt az eredménye az is, hogy gyakorlatilag 39 nap alatt integráltuk az SMS küldés funkciót a MailMaster-be. Ráadásul nem pusztán SMS küldésről van szó, hanem egy teljes SMS automatizálási rendszerről, ráadásul ugyanabban a rendszerben, amelyikben az e-mail marketing automatizálást is megoldhatja. Az ország egyik jelentős SMS nagykereskedője szerint senkinek nincs ilyen rendszere. Azoknak sem, akik évek óta csinálják. Hogyan tudtunk akkor 39 nap alatt elkészíteni egy ilyet? A fókuszáláson kívül van még egy titok, méghozzá a harmadik alapelv, amit meg szeretnék osztani.

3.) Az újonnan nyitott vállalkozás épüljön az előző, már működő üzletre. Természetesen se más, se mi nem tudunk egy ilyen rendszert kiépíteni 39 nap alatt. Az SMS automatizálási rendszer 90%-a az előző nyolc év alatt kifejlesztett e-mail automatizálási rendszerre épül. Miért jó ez?

Az ügyfeleknek azért mert olyan integrált kommunikációs eszközt kapnak a kezükbe, amit sehol máshol. Nekünk pedig azért, mert az ügyfeleknek jó!


 

Gratulálok, de mi van a dologgal?

Szia Balázs!

Gratulálok az új szolgáltatáshoz!
A fókuszálás valóban nagyon fontos, szerintem a legtöbb tehetséges magyar vállalkozó itt szúrja el.

Tényleg mi van a Dologgal?
Nagy volt a hírverés, most pedig nagy a csend.

Üdv,

Győző

Szerda, 2010. Március 03. 12:51
  

Köszönjük a gratulációt!

A Dolog köszöni szépen, jól van, és működik a http://www.marketingmegoldasok.hu oldalon.

Üdv,
Cs. Balázs

Vasárnap, 2010. Március 07. 15:11
  

A kicsik között is a legkisebb vállalkozóként úgy gondolom, a hozzám hasonló egyszemélyes vállalkozónak életmentő kimozdulni az "elefántcsont toronyból". Ilyen hatással volt rám a Marketing Expó.
Az SMS marketinghez gratulálok! Szuper a használata, és csak kapkodom a fejem, hogy milyen hamar rendszerbe állítottátok.
Adorján Éva

Szerda, 2010. Március 03. 13:06

Gratula!

Ismeritek a mondást: Ki sokat markol, keveset fog!

Szerda, 2010. Március 03. 14:52

egyetértek

Jó meglátások! Én is azt érzem szűkíteni kell a fókuszt.
Örvendetes újítások. Lehet, több értelme lesz, mint a Social médiának.

Tudom, hogy nem lehet egy kalap alá venni, de mivel a Ladybird is ott volt nem messze a standotoktól, és csak emiatt lettem figyelmes rájuk, hogy megemlítették az SMS, telemarketing, és postai automatizálást is kezeli a rendszerük.
Szívesen látnék egy összehasonlítást ezzel kapcsolatban, ha lehetséges.

Szerda, 2010. Március 03. 22:36

összehasonlítás

Szia Tibor,

Ezerrel dolgozunk az új honlapunkon, és olyan összehasonlítások lesznek rajta, hogy csak na! :-)

Egyébként mi is abba az irányba megyünk, hogy tudjuk a postai levelet, a telemarketinget, azaz a full CRM eszköztárat kezelni. Csak van egy kis előnyünk a hátteret tekintve... :-)

Üdv,
Balázs

Csütörtök, 2010. Március 04. 6:13

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!