A harmadik ok: A konkurensek számának rendkívüli megnövekedése és a majmolás... (kezd körvonalazódni a megoldás is!) | Internet-Marketing.hu

A harmadik ok: A konkurensek számának rendkívüli megnövekedése és a majmolás... (kezd körvonalazódni a megoldás is!)

A másolás szinte velejárója az Internetes világnak! Az adaptálás, az ötletgyűjtés helyett sokan a majmolás hibájába esnek. Utánoznak, sokszor minden körültekintés nélkül.

A harmadik OK: A konkurensek számának rendkívüli megnövekedése és a majmolás...

A majmoló konkurencia sokszor még az érveit, még a mondatait is átveszi.

Ez a fajta másolás fájdalmas akkor is, ha az Ön valamelyik tényleges konkurense utánozza Önt, de képzelje csak el, hogy mit jelent az, ha az Ön üzletét lemásoló új, induló vállalkozások tucatjai jelennek meg a piacon egyik pillanatról a másikra!

A legbosszantóbb ebben az, hogy az aki lemásolja Önt, sokszor még csak nem is számít komoly vállalkozónak, arról nem is beszélve, hogy nem áll mögötte sem tapasztalat, sem azzal a vevő iránti elkötelezettséggel sem rendelkezik, amivel Ön!

Ezzel Ő valójában csak egy LÁTSZÓLAGOS konkurencia, de mégis vevőket von el Öntől, és a hamisságával Önre is káros zavart okoz a piacon!

Az internet bizonyos szinten becsapós.

Az amit elsőre látunk, nem feltétlenül mutatja, hogy kivel is van dolgunk ténylegesen. Kutyaütők is elrejtőzhetnek egy látványos design, jó szövegek és hangzatos mondatok mögé.

Ha egy Önhöz mérten sokkal alacsonyabb minőségű szolgáltatást nyújtó vállalkozás „jobban néz ki” mint Ön, akkor bizony a valódi értéktől függetlenül vevőket fog elvenni Öntől!

Csak gondoljon bele, mi van akkor, ha az Ön online értékesítési gépezete, ne adj Isten tényleg idejét múlt, poros, és elavult! El tudja képzelni, hogy egy kutyaütő konkurensnél csalódott ügyfél majd Önhöz jön - Önhöz, aki „láthatóan” még rosszabb mint akinél az imént csalódott?

Mit kell tenni?

Nincs mese! Önnek kiemelkedő, sőt kiváló szinten kell csinálnia az üzletét online IS. Kiválóságot kell közvetítenie:

I. A profizmusában és hozzáállásában:

a) tervezettségében,
b) különlegességében,
c) kiszámíthatóságában.

II. Kiválóságot kell közvetítenie a kreativitásban és személyességben, valódiságban, közvetlenségben.

III. Kiválóságot kell produkálnia a konverzió, azaz a hatékonyság szintjén, amivel ellensúlyozni tudja, hogy nem három olyan céget lát az ember mint az Öné, hanem harmincat.

Kiválóságot mutatni, a teljes folyamat hatékonyságának maximális növelésével.

Bezzeg, ha személyesen beszélhetne a jelöltjével...

...akkor percek alatt fel tudná oldani a feszültséget. Ön már réges-régen tudja a megoldást minderre, Önnek már készen ott van a zsebében minden, amivel ezt a „konfliktust” szinte azonnal fel tudná oldani. Az egyetlen nehézség az, hogy nem tud személyesen beszélni minden jelöltjével

Ez megint technológiai és erőforrásokban rejlő nehézségekbe ütközik.

Gondoljon csak bele, hogy ha a weboldala képes lenne a legjobb üzletkötő hatékonyságával tárgyalni...

Mi például megfigyeltük, hogy amennyiben lehetőségünk van megfelelő információt kapni az érdeklődőinkről, pontosan megismerni a problémáikat, a helyzetüket, az erőforrásaikat, miközben ők is elegendő információt kapnak rólunk ahhoz, hogy megbízhassanak bennünk, szinte kivétel nélkül képesek vagyunk megtöbbszörözni a bevételeiket...

Ne feledje, az Internetes Vagyonteremtés a szakterületünk! Több mint 10 éve semmi mással nem foglalkozunk, mint azzal hogy pénzt termeljünk az ügyfeleinknek. Higgye el, sok száz konzultáció, kampányok és teljes értékesítési rendszerek százainak felépítése után igen nagy tapasztalatra tettünk szert ezen a területen! A baj csak az, hogy ez az információcsere annyira kapacitásigényes nekünk is és Önnek is, hogy 100 lehetséges esetből csak 1-szer történik meg ténylegesen.

Ha mi tudnánk az Ön vállalkozásáról amit Ön, és Ön tudná, ismerné azokat a lehetőségeket amiket a kapott információ alapján javasolunk Önnek, akkor a - mondjuk - havi 1 millió forintos nyereségéből 3 millió forinitot csinálhatna rövid időn belül. Igen, de nem tudja...

Hagyományos esetben a történetnek itt lenne vége, legalábbis 100 esetből 99- szer!

...egyébként ez minden bizonnyal igaz Önre is! Ön is képes lenne a maga területén kiszolgálni az embereket, akár tömegesen is, ha tudná, hogy igazából mire van szükségük, hogy mire vágynak és hogy mit engedhetnek meg maguknak... És ugyanígy, az emberek is boldogan megvennék amit kínál, ha bíznának Önben és tudnák a portékájáról, mindazt amit Ön tud... Igen ám, de nem tudják, és nem is olyan egyszerű elmondani...

Egy jó üzletkötő persze képes lenne erre. Egy jó üzletkötő pont ezt csinálja. Felméri a vevő valós igényeit, ennek megfelelően kínál megoldást, és ha az ár-érték arány megfelelő és belefér a vevő pillanatnyi költési készségébe, megkötik az üzletet. Nagyszerű!

Kár, hogy olyan nehéz jó üzletkötőt találni!

Kár, hogy a vevők olyan nehezen szánják rá magukat, hogy egyáltalán beszéljenek az üzletkötővel... Persze, mert a legtöbb üzletkötő rossz üzletkötő, és a vevő igényeivel nem igazán törődve csak el akarja sózni a portékáját.

Kár, hogy nem minden termék alkalmas arra, hogy üzletkötőkkel értékesítsük! Túl kicsi az érték és/vagy az árrés... Sokszor nem éri meg sem Önnek, sem az üzletkötőnek.

Kár... Mert az élőszavas, a beszélgetésen alapuló értékesítés a leghatékonyabb a világon! 10 beszélgetésből akár 3 is mindkét fél számára örömteli megállapodással zárulhat. 100-ból 30, 1.000- ből 300. Ha ez lenne a hatékonyság a weboldalán, akkor ez RENGETEG többlet bevételt jelentene! Igaz?

Sajnos azonban a weboldalon egyáltalán nem ez a hatékonyság, egy üzletkötőnknek pedig egy teljes évig tart amíg 1.000 beszélgetést lefolytat.

Szóval nem is olyan egyszerű ez a bizonyos információcsere. Főleg akkor nem ha tömegekről van szó!

És persze ezért nagyszerű az Internet. A weboldalunkon fent van minden információ, és akit érdekel, az elolvassa és ha tetszik neki akkor rendel. Egyszerű! Igaz?

Igen, egyszerűnek tűnik, és valójában az is, de a valóságban a legtöbb weboldal értékesítési teljesítménye meg sem közelíti az elvárt szintet!

Mi pont ennek, az online értékesítésnek vagyunk a szakértői. Olyan kifinomult módszereket alkalmazunk annak érdekében hogy ez az egyszerűnek látszó folyamat tényleg működjön, amit talán el sem tud képzelni. Akárhogy is, ha valaki egy eladható kínálattal rendelkezik és megfogadja a tanácsainkat, attól függően, hogy milyen értékű terméket kínál, 500 látogatóból 1-30 vásárol, ahol ennek a vevőkörnek akár a fele később törzsvevővé is válik. Ez 0,2-6%-os vásárlási arányt jelent, ahol a nagy átlag az 1%-os értékesítési arány. 100 emberből 1.

Hát szó mi szó, ez SOKKAL rosszabb arány, mint az üzletkötőnél. Legjobb esetben is csak az ötöde, de sokkal inkább csak az egy harmincada. Persze egy megfelelően elkészített és népszerűsített weboldal sokkal többet is tárgyal, mint egy üzletkötő.

Nem csak hogy harmincszor, de akár százszor, ezerszer annyit is! És így mégiscsak rendkívül komoly bevételekről beszélhetünk. Ez az, amit mi több mint tíz éve művelünk és tanítunk. Ez az, aminek talán a legkifinomultabb eszközrendszerét birokoljuk és bocsátjuk az ügyfeleink rendelkezésére.

Tudom most mire gondol... most egész biztosan azon gondolkodik, hogy jó lenne összekötni a két módszer előnyeit azok korlátaitól megszabadulva...

Jó lenne létrehozni egy rendszert, amely az élőszavas, a beszélgetésen alapuló értékesítés hatékonyságával lenne képes tömegeket kiszolgálni, mégpedig egy üzletkötő költségeinek a töredékéért...

Hát igen... igaza van...
...és éppen ez az amit mi megcsináltunk!

Készüljön!

Közeledik valami aminek még neve sincs...
...de ami mégis megváltoztathatja a vállalkozása teljes jövőjét.

A DOLOG
2009. december 3.


 

Lehet, hogy tudom miről beszéltek....

Szia Sanyi, Balázs!

Van egy ilyen rendszer, már én is láttam, vizsgálgattam. Őszintén szólva,
állandó embert kíván, aki a képernyő előtt ül. Üzletkötő, Ügyfélszolgálatos,
titkárnő, stb... Automatizálni, élő embert helyettesíteni még sztem nem nagyon lehet KKV szektorban. Esetleg multiknál menne egy szuper szoftver.

Online élő cset üzletkötőre gondoltam. Jónak tartom, de 1 embert mindenképpen kíván. Ha sok a látogató, akkor pedig arányosan többet.

Ha netán erről van szó, akkor érdekel, hogy a nálatok fejlesztett mennyivel jobb és olcsóbb. Én spéci gondolkodom a bevezetésén... vagy legalább egy tesztelésen. abszolút kíváncsi vagyok.

Üdv.: Péter

Péntek, 2009. November 27. 15:21

Érdekes elgondolás :-)

...de nem erről van szó...

...de közeledünk...

Üdv,
Balázs

Péntek, 2009. November 27. 15:35
  

Mindent lehet automatizálni, csak lehet, hogy személytelenné válik.
Bárki bármilyen rendszert is épít, legyen egy személy, aki képvisel mindent.

Balázs, csak így tovább.:)

Péntek, 2009. November 27. 18:18

Hmmm...

A C+C Music Factory egyik számának címe jut most eszembe:

Thing that make you go hmmm...

Egyelőre hümmögök. És kitartóan várok. Már kíváncsi vagyok.

De azt hiszem, Balázsék ezen a ponton kb. ezt a hatást is várták... Hiába no, egy marketinges mindig marketinges!

Üdv:

:) Csilla :)

Péntek, 2009. November 27. 15:31

Sejtem mi lesz ez....;)

De valami mást szeretnék kérdezni: ugrésszerű fejlődést látok a videó technikában. Hogy csináltátok? Egyszerűen szuper - oberprofi!

Péntek, 2009. November 27. 16:55
  

Konkrétan melyik részére gondolsz? A lejátszóra, a felbontásra, az intróra, a környezetre, vagy még valami másra? ;-)

Balázs

Szombat, 2009. November 28. 8:59
  

Erre így egyben! Pontosan ezekre gondoltam, hiszen ezekből született ez a nagyon jó összhatás. De talán a felbontás-bevilágítás a legszembetűnőbb. Szuper!

Szombat, 2009. November 28. 13:11

A dolog ... jó!

Sziasztok.
Tetszik a "felhajtás" és a tippelgetés...beszállok magam is. Amin én töprengek egy ideje az az online ügyfélszolgálat. A blogotokból egyre inkább ezt a technológiát olvasom ki. A mai technikai háttér, sávszélességre gondolok, lehetővé teszi elég jó minőségű videók és spotok lejátszását. Egy vírtuális ügyfélszolgálaton magam, vagy egy színész segítségével a nap 24 órájában élőszavas marketinggel jelen lehet a cég és akár az egy időben az oldalra látogató összes (akár több száz) ügyféllel személyesen kommunikálhat. Jól felépített "menűsorból" egy kérdezz-felelek játék építhető fel... stb, stb. Szóval én ezen, ebben gondolkodom egy ideje. A technológia kész, működik, elérhető. A bevezetés időszakában van, én legalábbis így látom, vagyis telis tele lehetőségekkel, ha rajtam múlik az úttörők között leszek :-)
Talált? Sűllyedt?
Geburth Péter - Magánpilóta/Ügyvezető

Péntek, 2009. November 27. 17:16

csoda?

Nem tudom mi lesz ez a hihetetlen technológiai eszköz de őszintén mondva nem is igazán érdekel hisz csak egy eszköz ami nem váltja meg a világot.

Minden évben az összes internet marketinges guru 2 szer beharangoz valami hatalmas nagy világmegváltó csodát, amiből persze nem lesz semmi az esetek nagy többségen azon kivül hogy az emberek nagy része kifizet X-ezer forintot. Aztán eltelik fél év jön a következő nagy csoda.

Most ha ez tényleg annyira jó akkor eladnakbelőle 100ezer darabot utána Schlingloff Sándor és Csepregi Balázs bezárja a weboldalát és nyugdíjba megy hisz az ügyfeleknek már meglesz a legkorszerűbb csoda technológiájuk ami beszélget az ügyfelekkel felveszi a telefont,személyre szabottan elad sőt még az ebédet is megfőzi egyéni izléseknek megfelelően stb.

Péntek, 2009. November 27. 17:20
  

HA én nem én lennék, tuti azt hinném, hogy én vagyok aki ezeket beírja, csakhogy felfűtse a hangulatot. De tudom, hogy nem én vagyok, tehát valaki más...

B.

Péntek, 2009. November 27. 21:59

Névtelen???

Névtelenül, ostorozni, azt persze lehet, de nem érdemes. Balázs és Sanyi pont az a két ember, aki sosem hagyja abba. És tudod miért? Mert szívből csinálják! Ha valaki csupán csak végig követi a tanításaikat, és legjobb tudása szerint ügyködik akkor meglesz az eredménye. Itt jegyzem meg, hogy még sohasem írtam ide, nem is beszéltem, vagy leveleztem Velük. Csak olvasok és csendben tanulok, igyekszem a legjobbat kihozni az üzletből. És szomorú lehet, de egyre jobban megy! Ettől.
Csak így tovább fiúk!!! Én nagyon várom!

Péntek, 2009. November 27. 20:14

felcsigázás

Hát a felcsigázás valóban profi :-). S lyukad már az oldalam rendesen, hova fogtok kilyukadni, kedves Sanyi és Balázs ;-)

Ida ***

Péntek, 2009. November 27. 23:56

Ha nem vodeo oldal, akkor mi? :D

Személy szerint én sem tudok másra gondolni, mint egy minden eshetőséget kiküszöbölő, előre legyártott videókból álló oldal, ahol egyrészt minden kérdésre megvan a hozzá tartozó videó, másrészt a lehető legjobban irányítva van a látogató, hogy minél kevesebb olyan kérdés merüljön fel, amire ("még") nincs videó... vagy valami hasonló.. :D ... Ha nem ez, akkor nem tudom..
Alig várom! :)

Hétfő, 2009. November 30. 13:35

Biztosan nem fogunk csalódni

Már nagyon kíváncsi vagyok-:)
Amire tippelnék: egy lépésről-lépésre értekesítési videó, amely az érzelmekre hat. Egyszerre épít bizalmat, méri fel az igényt, (vagy kelti fel a vágyat) és hozza a megoldást. Mindezt személyreszabottan, a nézőnek (hallgatónak) címezve, a végén egy jól irányzott értékesítési formmal.
Nagyon várom:-))
S.Éva

Hétfő, 2009. November 30. 14:46

kiválóság

hali!
előre is leszögezném, nem bántásból hanem inkább egyet nem értés miatt írok!

itt arról beszéltek, hogy kiválóság így meg kiválóság úgy, de kutyaütőnek nevezitek akik lepipáltak webdesignal, marketinggel, kommunikációval stb

akkor most ki a kutyaütő ténylegesen ?

Csütörtök, 2010. Január 15. 0:33

Ki a kutyaütő ténylegesen?

Azt nevezzük kutyaütőnek, aki kívülről jónak látszik, de a szolgáltatás valójában silány, és nem is próbálnak jól szolgáltatni.

Például aki szöveg és design tekintetében lemásol egy piacvezetőt aki tényleg kiváló, de magát a szolgáltatás kiválóságát már nem másolja le.

Ugye ez a definíció már rendben van így? :-)

Üdv,
Balázs

Péntek, 2010. Január 15. 11:06

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!