Mialatt az utolsó bejegyzésem óta megírtam az SMS Marketing Ötlettár és Megvalósítási Kézikönyv c. kiadványunkat (tartalom kész, zajlik a tördelés, megjelenés hamarosan) és felkészültünk a VHK Kapcsolatépítő Napra, újra és újra eszembe jut a legbutább ellenvetés, amit az SMS marketinggel szemben hallottam, és már nem bírom (nem akarom) szó nélkül hagyni!
Így hangzik:
"Az én cégem azért nem fog SMS marketinggel foglalkozni, mert én is utálom, amikor csak úgy küldözgetik nekem a kéretlen reklám SMS-eket."
Egyszerűen elképesztőnek találom, hogy mennyi butaság koncentrálódik ebben az egyetlen mondatban! Nézzük szépen sorjában:
1.) Ki mondta, hogy az SMS marketing egyenlő a kéretlen üzenetekkel?
2.) Ki mondta, hogy az SMS marketing egyenlő a reklámüzenetekkel?
3.) Ki mondta, hogy attól, hogy mások rosszul csinálják Önnek is rosszul kell csinálnia? Vállalkozóként nem pont az lenne a célja, hogy MÁSKÉPPEN csinálja a dolgokat, mint a versenytársai? Ha pedig ők ostobán csinálják, akkor a másképpen, akár azt is jelentheti, hogy Ön jól csinálja, igaz?
4.) Attól, hogy esetleg még nem látott pozitív példát az SMS marketingre, az máris azt jelenti, hogy lehetetlen jól csinálni? Ugye, hogy nem!
Rendben, de ha az SMS marketing NEM a kéretlen reklámüzeneteket jelenti, akkor mégis micsodát? És hogyan kellene jól csinálni?
Na ez már egy kiváló kérdés!
A lényeg mindössze egyetlen szó: SZOLGÁLAT.
De hogy mit értek ezalatt az SMS esetében, arról később írok (itt a blogban is, és a hamarosan megjelenő "SMS Marketing Ötlettár és Megvalósítási Kézikönyv"-ben is).
De hol itt az óriási lehetőség?
Most nézzük inkább azt, hogy miért beszéltem óriási lehetőségről a címben!
Azért, mert a legtöbben még nem értik! A legtöbben képtelenek elvonatkoztatni attól a negatív példától, amit láttak, és túl szegényes a fantáziájuk ahhoz, hogy kitaláljanak egy pozitív alkalmazást. (Márpedig vállalkozóként illene legalább ennyi fantáziával rendelkezni!)
Ez az a helyzet, amikor az átlagosnál kicsit kreatívabb vállalkozó leül, és kitalálja, hogy hogyan lehet a versenytársak - bocsánat a kifejezésért - töketlenségéből előnyt kovácsolni!
Ehhez kívánok jó gondolkodást Önnek! (folyt. köv.)
ui.: ha pedig néhány ötletet szeretne kapni a gondolkozáshoz, akkor itt talál 21 kiváló sms marketing tippet, csupa olyanokat, amelyekre van már számos pozitív példa is!
Hm, csábulok :o)
Figyelemfelkeltő, kedvcsináló hozzászólás, engem szolgálat-fanatikusként eléggé felcsigázott. :o) Igazán kíváncsi vagyok a részletekre.
Eddig is csináltuk az sms-marketinget, ezután is fogjuk... csak jobban az anyagaitok alapján :-)
Különben nagyon jó eszköz.
Egyetértek, mi is valami hasonló célzattal jöttünk létre.
Gratulálok, egyben egyet is értek. Bár már konzultáltunk Sanyival vállalkozásunkról e területéről valahogy mégsem esett szó, pedig nagyon is fontos!
1./ Kinek ne lenne ma már mobilja? (szinte nincs ilyen)
2./ Vajon mindenkinek van e-mail címe? (azért ilyen még bőven akad)
3./ Ha van is e-mail címe, mindennap megnézi (pedig a postaládáját - a hagyományost - minden bizonnyal). De ami még fontosabb magával hordja (az e-mail címét)?
Nos a mobilt IGEN! Sajnos, vagy nem, ebben (már az egy főre eső mobilok számában) a világ élvonalában vagyunk! Ezek tények.
elgondolkodtató
kb öt éve próbálkoztam az sms marketinggel, nem is tudom miért, de ellaposodott a dolog, kíváncsian várom az új koncepciót
Kiváncsi vagyok
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből...
Én már használom az SMS küldést már vagy egy éve, a saját csoportom informálására, de ez ugye a "hagyományos" csoportos SMS küldés. Még nem látom át, hogy miért lesz ez több, mint a régi 160 karakteres forma? Talán úgy mint az Optimusznál 1 képet is mellé lehet tenni?
Esetleg felhasználható ötlet: MLM rendszerben dolgozóknak az új termékekről szóló e-mail értesítő SMS.
Üdv: D.Z.
SMS-t én sem írok, de!
Valahányszor belépek az internet bankba, mindjárt pittyeg a telefon, hogy sikeres belépés stb. (akkor verne ki a víz, ha nem én lépnék be, és jönne az sms, de azonnal tudnék intézkedni).
Ugyanez bankautomatánál történő pénzműveletnél.
Ezek az smsek MEGNYUGTATNAK, SŐT ÖRÜLÖK NEKIK.
Gondolom ez az irány, vagy hasonló. A szolgálat, ahogy mondod.
Most megyek olvasom a 21 tippet
várjuk!
Nagyon kíváncsian várom a hamarosan megjelenő sms marketing kézikönyvet.
Hozzászólás