Három kritikus tényező, amelyen az átlag online marketinges úgy bukik el, hogy észre sem veszi... (...és Ön?) | Internet-Marketing.hu

Három kritikus tényező, amelyen az átlag online marketinges úgy bukik el, hogy észre sem veszi... (...és Ön?)

Ahogy a küszöbön álló e-mail marketing tanfolyamunk előadásaira készültünk, kristály tisztán kirajzolódott az a három legfontosabb tényező, amelyeken az átlag online marketinges úgy bukik el, hogy észre sem veszi, miközben a profiknak, azoknak akik komoly bevételeket produkálnak, ezek olyan természetesek, mint a belégzés és a kilégzés.

Ha az ötös lottó számaiban lennénk annyira biztosak, mint ezeknek a tényezőknek a jelentőségében - és ez a helyzet jó eséllyel Önt is érinti -, akkor mindezt már rég a napsütötte Toszkána tengerpartjáról, egy nyugágyból írnánk Önnek!

The Camtasia Studio video content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Macromedia Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.

Jelentkezzen a szeptember 29-én induló E-mail Marketing Profi(t) Képző 6 hetes online tanfolyamra, és jusson hozzá a tanfolyam összes előadásának és interaktív csoportos konzultációjának összes videó- és hangfelvételéhez extra költség nélkül!

garancia

"Nem marad le semmiről garancia": A hat hetes tanfolyam minden egyes előadásáról hang- és videó felvétel is készül, melyeket korlátlan számú alkalommal és korlátlan ideig bármikor ismét meg tud nézni!

garancia

"Elégedettségi garancia": Vegyen részt az online tanfolyamon, és amennyiben bármi miatt úgy érzi, hogy nem volt megelégedve az eredménnyel, pénzét visszafizetjük.


 

Hú....érzelmeken alapuló személyre szabás....ettől bekattantam..

Alig várom ezt a kommunikációs újítást a hírlevél rendszeremben.....uccu neki!!!
Üdvözlettel:
Nagy Péter
www.3dflash.hu

Csütörtök, 2009. Szeptember 24. 14:47
  

Szia Péter,

A MailMaster fiókodban már ott is van a lehetőség :-)

Már használnunk kellett élesben, ezért tegnap délután bekapcsoltuk, de még nem írtunk róla... :-) Még help sincs róla, de a "4 napos..." videókban már bemutattam... Azok is fent lesznek hamar...

Játszunk olyat, hogy "Ki találja meg először az ezt lehetővé tevő új funkciókat?

Üdv,
Balázs

Csütörtök, 2009. Szeptember 24. 15:18

konkrét e-mail marketing

Hetek óta próbálok kapcsolatba lépni a "csodacsapattal", kaptam is egy-két választ, de nem reagáltak a kérésemre.
Nem szeretnék pályát módosítani, és bármennyire érdekes, és vonzó a felhívás, nincs annyi időm, hogy a saját hasznomra belemélyedjek a marketing tudományába. Ez nekem nem továbbképzés, hanem egy új pálya, - szerintem a legtöbb kisvállalkozásnak.
Szeretném, ha a puding próbájának mintájára segítenének megalkotni az én vállalkozásom saját marketinges arculatát, tervét, de erre nem látok hajlandóságot. Nem értem, miért.
Nagyon érdekel, várom a választ,

üdvözlettel:
Máté Gabriella
GARBO Kiadó

Csütörtök, 2009. Szeptember 24. 17:02

Kedves

Kedves Gabriella!

Elnézést, hogy maradt még megválaszolatlan kérdése, úgy gondoltuk, hogy Gábor kollégámmal folytatott két héttel ezelőtti telefonbeszélgetésében minden kérdése megválaszolást nyert.

Korábban megfogalmazott kérésére reagálva azt kell mondjam, hogy a marketinget saját vállalkozásainkban műveljük, és az itt szerzett gyakorlati tapasztalatot tanítjuk. Ezen kívül - mint ügyfelünkként Ön is tudja - a MailMaster formájában eszközt is szolgáltatunk. Ezen túl viszont nem kívánunk menni.

Ez azt jelenti, hogy nem vállaljuk fel más cégek online marketingjét, teljes marketingjét pedig végképp nem. Ez azért van, mert egy ilyen együttműködés sikerének több olyan tényezője is van, amire nincs hatásunk az adott cégben (mármint az ügyfél cégében). Ezek a tényezők a cégvezetés, a termelés, a pénzügy és a HR. Olyan környezetben pedig, ahol nem csak rajtunk múlik az eredmény, viszont az ügyfél a rólunk alkotott véleményét az össz. eredmény alapján alakítja ki, nem szeretnénk dolgozni.

Köszönöm megértését!

Csepregi Balázs

ui.: több évig vállaltunk ilyen jellegű megbízásokat, és ennek alapján alakítottuk ki álláspontunkat

Csütörtök, 2009. Szeptember 24. 17:27

hiba

Elnézést, technikai problémám van, sokadszor futok neki ennek a videónak, hogy megtudjam ,hol rontom el, de a video minden alkalommal megáll pontosan 2perc13 másodpercnél.
Van ötletetek?

Üdv

István

Szombat, 2009. Szeptember 26. 13:33
  

Kedves István,

Meg kéne kísérelni CTRL + F5 kombinációval újra letölteni az oldalt és a videót, ugyanis a hiba az lehet, hogy csak részben töltődött le, és ezért nem is játszódik le.

A szerveren ott van rendesen, nekem (és másoknak) le tud töltődni, ezért gyanakszom erre a hibára.

Üdvözlettel,
Csepregi Balázs

Szombat, 2009. Szeptember 26. 15:03

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!