Kiút a válságból - 1. lépés (...méghozzá ma este...)

A válság elvonultának első jeleit már pedzegetik a különböző gazdasági szakértők, és noha vannak még szép számmal olyanok is, akik óva intenek a korai optimizmustól, a kilábalásból való első lépés mégis mindenképpen az előre tekintés.

Érdekes jelenség viszont, hogy annak ellenére, hogy majd mindenki tudja, hogy a válságból való kilábalás az egyének (az Ön) fejében, kezdődik, mégis sokan nehezen cselekszenek eszerint MINDADDIG, amíg meg nem érkeznek az első jó hírek.

Rendben, értem én! Ahogy tavasszal is könnyebb bizakodónak lenni, úgy a (gazdasági) felhők elvonultának első jelei is rengeteget lendítenek  az optimizmuson...

De vajon az optimizmus ÖNMAGÁBAN segít-e? Nos, én nem hiszek benne! Abban hiszek, hogy az optimizmus megadja a lehetőséget arra, hogy tisztán lássunk, illetve hogy helyesen és bölcsen cselekedjünk.

És igen, ide akartam kilyukadni: Itt az ideje a cselekvésnek!

Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cselekvésnek! Hiszen ha ugyanazokat a hibákat követi el, amelyeket eddig, ha ugyanazokat a fontos összetevőket hagyja ki online marketingjének receptjéből, mint eddig, akkor nagyon hamar... (ijesztgetés törölve :-)

Nézzük inkább a megoldásokat!

Az első lépés mindenképpen a felkészülés, és a hagyományos vélekedéssel ellentétben meg vagyok győződve, hogy nem csak azt kell megtanulni, hogy mit és hogyan kell majd csinálni, hanem azt is, hogy MIT NEM, és HOGYAN NEM szabad csinálni ezeket a dolgokat.

Éppen ezért ültünk le Schlingloff Sanyival néhány héttel ezelőtt, és gondoltuk át, hogy az elmúlt időszak kb. 200 konzultációja alatt milyen hibákat láttunk ügyfeleinknél (és persze sokszor magunknál is :), mely hibák hova vezetnek / vezettek, és hogy hogyan lehet kiküszöbölni ezeket a hibákat.  A ma esti webkonferencián ezeken a hibákon, és persze a megoldásokon fogunk végigmenni, hogy Önnek már ne kelljen elkövetni őket.

Ezen lehetséges hibák és a megoldások ismerete jelentheti Önnek azt a felvértezettséget, ami ahhoz szükséges, hogy versenytársainál felkészültebben, "edzettebben" lendüljön neki a következő izgalmas időszaknak!

Jelentkezzen a "sorozat" második részére, és jusson hozzá az első rész hangfelvételéhez is!

2. Rész: 2009, július 14. kedd, 18:00
A 10 válság idején leggyakrabban elkövetett online marketing hiba, és a rájuk adott megoldások


 

újra jelentkezés

Sziasztok!
Én gyakorlatilag már jelentkeztem a második részre, hisz az elsőnél ez a lehetőség adott volt. Vagy tévedek? :)
Minden estre, akkor jelentkezek, már alig várom.
Üdvözlettel
www.3dflash.hu csapata

Kedd, 2009. Július 14. 9:47

Igen, már jelentkeztél.

Szia Péter,

Igen, az első alkalom jelentkezése érvényes mára is, tehát meg fogod kapni a részvételi linket 4 óra körül.

Üdv: Balázs

Kedd, 2009. Július 14. 13:21

Nagyon kíváncsi vagyok

Bennem az első rész is sok-sok gondolatot ébresztett. Ha a második rész gyakorlati teendőket is tartalmaz, amit szívből remélek, elkötelezett híve leszek ennek a két marketing "TUDOR"-nak,
Nagyon jó amit csináltok ti ketten. Gratulálok. Jutka.

Kedd, 2009. Július 14. 11:04
  

Köszönjük szépen Jutka!

A mai alkalom szerintem CSAK nagyon gyakorlati dolgokat fog tartalmazni... (nem is 10, hanem 11 pontot arról, hogy mit szokás elszúrni, és hogy hogyan kell mégsem elszúrni...)

Üdv: Balázs

Kedd, 2009. Július 14. 13:22

webkonferencia

Szisztok!

Mindig érdekes benneteket hallgatni, remélem a mai is az lesz.
Az első rész kapcsán szeretnék valamit kérdezni. Sándor előadásában az egyik lényeges pont volt, a felismerés után az új megoldások keresése. Balázs egészítette ki azzal, hogyan sokan abba a hibába esnek, hogy nem újítanak. Honnan tudom azt, hogy azok az elemek, technikák, módszerek amiket - nagyrészben a Ti tanításotok alapján (POM) - használok már nem újak, korszerűek, elment mellettűk az idő, nem piacvezetők?

Minden sikernek és kudarcnak vannak jelei.Milyen jelek alapján KELL úgy döntenem, hogy újítanom kell?

Remélem ma este részben erre is választ fogunk kapni.Köszönet az eddigiekért,

Üdv, István

Kedd, 2009. Július 14. 11:48
  

Szuper kérdés, beszéljünk róla este, a kérdések és válaszok részben!

(Az első rész után kis szünet után jönnek a kérdések és válaszok...)

B.

Kedd, 2009. Július 14. 13:24

Válság

a válság egy jó téma, mindig lehet róla írni akár hideg akár meleg

Kedd, 2009. Július 14. 14:03

A második rész..

Szia Balázs!

A konferencia sorozat elején regisztráltam mindkét konferenciára de a ma esti második részen sajnos nem tudok részt venni.
A konferencia végén újra lesz hanganyag letöltési lehetőség?

Üdv:
Ervin

Kedd, 2009. Július 14. 15:57
  

Igen, a letöltési linket minden JELENTKEZŐNEK (azaz nem csak a tényleges résztvevőknek) el fogjuk küldeni, így neked is :-)

Üdv: B.

Kedd, 2009. Július 14. 16:19

webkonferencia

Szia Balázs!

Regisztráltam a konferenciára az első rész után és a 2. részre nem kaptam linket email-ben.

Üdv:
Kalló Zoltán

Kedd, 2009. Július 14. 18:26
  

Szervusz Zoltán,

Igen, tényleg nem kaptál. Csak azok kapták meg a login információkat, akik a regisztráció második lépésként kitöltötték azt a négy kérdéses kérdőívet, ami az oldalon látható volt, és ami a "beugró" volt a konferenciára.

Valószínűleg még el fogjuk küldeni a kérdőív linkjét még egyszer, és akkor ki tudod tölteni, és akkor a hangfelvételeket is megkapod utólag.

Szerda, 2009. Július 15. 8:38

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!