Volt már, hogy email-jei nem értek célba? (a megoldás itt letölthető)

Először is Boldog Új Évet az első 2011-es blogbejegyzésem alkalmából!

Volt már, hogy email-jei nem értek célba?

Mindenfajta kampánytervezéssel és szövegírással járó örömöt totálisan meg tud keseríteni, ha a hosszas előkészületek után a "Küldés" gomb megnyomása után sorra csak jönnek a visszajelzések, hogy ez sem kapta meg, meg az sem kapta meg; hogy itt is spam mappába került a levél, ott meg ott is spam mappába került a levél.

A tehetetlenség érzésénél már csak az a rosszabb, amikor valaki nem is tud róla, hogy mondjuk a levelei 10-20%-a célba sem jut. Ilyenkor persze nincs rossz érzés, viszont a munka jelentős része totál felesleges.

Arról pedig végképp nem szabad megfeledkezni, hogy a 10-20%-nyi elveszett levél miatti 10-20%-nyi bevételkiesés a legtöbb esetben ennél sokkal nagyobb profitveszteséget jelent!

Idei első megmozdulásunkként összeállítottunk olvasóinknak egy kb. 30 oldalas anyagot arról, hogy miért kerülhetnek spam mappába még az olyan e-mail-ek is, amit Ön valódi feliratkozóinak vagy akár ügyfeleinek küld. Az anyagot az elmúlt 8 évben, a magunk és ügyfeleink által elküldött kb. 200 millió elküldött e-mail küldése során szerzett tapasztalatunk alapján állítottuk össze, majd azonnal le is fordítottuk marketinges nyelvre, hogy minél könnyebb legyen feldolgozni és a mindennapokban alkalmazni.

Íme tehát újévi ajándékunk: "Hogyan kerülje ki a spam szűrőket (és a levelezőprogramok egyéb bogarait) itthon és a nemzetközi piacon?" (PDF 500 kByte)

(A dokumentumot egyébként a hétvégén a MailMaster Facebook oldalán is megosztottuk, és pozitív visszajelzésként több online szakember is megosztotta követőivel vagy hírlevelében kiküldte olvasóinak (vagy mindkettő). Érdemes tehát minél előbb alaposan áttanulmányozni, és felhasználni az olvasottakat!)

Miről szólunk 2011-ben? Gyakorlatról. Semmi másról!

Miközben az elmúlt évben elég sok nyitott szemináriumot valamint ügyfél tréninget tartottam, elkezdett birizgálni egy érzés, ami most év elején fogalmazódott meg bennem teljes egészében. Számos guru tanít jobbnál jobb elméleteket azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudja felvirágoztatni online üzletét, miközben rengetegen vannak, akiknek a legalapvetőbb technikák alkalmazása is gondot jelent. Nem azért, mert nem ismerik az elméletet, vagy mert nem értenék azokat, hanem azért, mert az ég világon senki nem MUTATTA meg nekik, hogy hogyan kell alkalmazni ezeket.

Éppen ezért 2011-ben a korábbiaknál sokkal nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a dolgok konkrét megvalósításának bemutatására, megvalósítási ötletek publikálására, hiszen ez az, ami összeköti az elméletet és a terveket az eredményekkel. A téma természetesen az e-mail marketing mellett az egyre többek figyelmét felkeltő CRM Automatizálás lesz, melyről még decemberben tartottam egy nagyon jól sikerült szemináriumot, és amelyről még biztosan sokat fog hallani.

És hogy mindez ne csak ígéret legyen, a bejegyzés első felében már gondolom megtalálta azt a dokumentumot, ami az egész online marketing jelenleg egyik legaktuálisabb kérdésével foglalkozik!


 

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!