Az online kudarcok negyedik oka: Idő és kapacitás hiány. Ön hogyan oldja meg? | Internet-Marketing.hu

Az online kudarcok negyedik oka: Idő és kapacitás hiány. Ön hogyan oldja meg?

Napi ötven feladat alatt csak összeroskadni lehet, miközben a pénzét ténylegesen jó ha 3-5 tevékenysége hozza. A maradék 45-47 feladat semmi egyebet nem tesz, mint hátráltatja Önt ennek a három igazán fontos feladatnak az elvégzésében!

Három dologról beszéltünk idáig, amelyek megakadályozhatják az Ön eredményességét:

1.) Információ dömping,

2.) A költési kedv drasztikus csökkenése,

3.) A konkurensek számának növekedése.

Ezekre fogunk megoldást mutatni, ami nem egyéb mint a személyre szabott kommunikációt lehetővé tevő fejlett technológiák tervezett alkalmazása. Egy szemléletmódról beszélünk és persze az azt megvalósító eszközökről.

Mielőtt azonban ebbe belemennénk hadd nézzünk szembe egy időközben újra meg újra felmerülő további problémával, a kapacitáshiánnyal.

Honnan lesz Önnek ideje, energiája vagy akár pénze arra, hogy mindezt megvalósítsa?

"A kritikus néhány"(vital few)

A Pareto elven alapuló igazság, miszerint a feladatok kis része hozza az eredmények többségét, jelenti a kiutat. Ha tudja mi az a néhány feladat amit tényleg érdemes elvégezni, akkor azt fogja látni, hogy ezt a néhányat el is tudja végezni. Lesz rájuk ideje, energiája és pénze is!

Meglátásunk szerint az online marketingben fokozottan igaz, hogy ötven feladatból jó ha 5-öt kell (és érdemes) ténylegesen elvégezni.

Vajon miért olyan nehéz beazonosítani ezt az 5 létfontosságú feladatot?

Az első ok, hogy nem nyilvánvaló, hogy melyik az az öt. A legtöbb ember NEM ezeket csinálja, hanem a maradék 45-öt. Ha a többséget követi, akkor az öt legfontosabb feladattal csak véletlenül fog foglalkozni, és akkor is bűntudattal, mert a többiek mind mást csinálnak.

A második ok, hogy a legtöbb embernek nincsenek elég erős meggyőződései ahhoz, hogy amikor a dolgok rosszul mennek akkor is kitartson a fontos feladatok mellett. Az üzleti alapok szintjén megszerzett sziklaszilárd meggyőződések nélkül nagyon nehéz feláldozni öt feladatért másik negyvenöt olyat, amiről MINDENKI azt állítja, hogy muszáj őket elvégezni.

Még a tesztelés sem segít, mert a statisztikák olyan lassan gyűlnek, hogy - hacsak nem talál bele elsőre is legalább 70%-os pontossággal -, nem fogja tudni kivárni, amíg meglesz a működő verzió.

Ez az, amiben elköteleztük magunkat, hogy megmutassuk azokat az alapelveket, azt a szemléletet, amit követve képes lesz a LÉNYEGET csinálni, azt amivel a pénzt ténylegesen megkeresheti.

Ezek nélkül a sziklaszilárd meggyőződések nélkül, a nehéz időkben a legtöbben destruktívvá, önpusztítóvá válnak.

Ha az alapok a helyükön vannak, jöhetnek a CSODÁK!

Az alapok HELYETT csodamegoldást keresni irracionális, ugyanakkor ha az alapok a helyükön vannak igenis jöhetnek az eredmény-többszörözők!

Ha az eredmények a nullához közelítenek, nincs mit megtöbbszörözni, de ha már van mire építeni, akkor a megfelelő csúcstechnológiák alkalmazásával állandósíthatja az eredményeit, automatizálhatja a bevételeit, és olyan lökést adhat üzletének, amilyet még álmában sem remélt.

Tanácsadó és Értékesítési Robot az Ön szolgálatában?!

A következő üzenetünkben egy - talán világszínvonalon is - újdonságnak számító rendszert mutatunk be Önnek, amely új vágányokat állíthat üzleti jövőjét illetően.

Kérem, készüljön!

2009. december 3-án lehet, hogy egy új korszak kezdődik az Internet Marketingben...


 

Most erre mit mondjak?

Küldjétek MÁR! :D

Kedd, 2009. December 01. 10:47

Tényleg jó felé haladunk?!

Kedves Sándor és Balázs,

Régi olvasója vagyok elegáns, igényes hírlevelüknek. Nem tudom azonban, hogy valóban jó irányba haladnak-e? A megoldás, amit kínálnak, félek, hogy nem felel meg a holnap követelményeiknek, egy korábban bevált, ma azonban egyre inkább kétségbe vonható paradigma erőltetését látom benne.

Talán azért írok, mert amíg a költési kedvről, másolásról beszélnek, talán nem veszik észre, hogy teljesen új koncepcióval kellene kiállni, mely egy olyan jövőre koncentrál, mely éppen nem pazarló, a fogyasztás erőltetése helyett a megőrzésre, az élhető világ megteremtésére koncentrál.

Ez nem túl egyszerű trükk, biztosan többet kell gondolkozni rajta, mint az eddig bevált marketing módszerek egy újabb dialektusának kidolgozásán, viszont komoly értelme van, szép, intelligens kihívás. A szószaporítás helyett inkább figyelmükbe ajánlok egy cikket http://eloige.hu/?p=3181, illetve az NFFT honlapját: http://www.nfft.hu/page.php?item=1

Üdvözlettel, Jeney Attila

Kedd, 2009. December 01. 11:06
  

Kedves Attila,

Bármilyen területen is tevékenykedik, sikerét jelentősen befolyásolja, hogy mennyire tud másokat megnyerni gondolatainak. Az általunk itt bemutatandó eszköz ebben segít.

Akár Önnek is!

Üdvözlettel,
Csepregi Balázs

Kedd, 2009. December 01. 11:16

új üzenet szoftver vagy ilyesmi

Egyszer láttam egy Schlingloff Sándor videót abban Schlingloff úr mondta hogy van egy szoftver az email feliratkozás helyett, amivel meg lehet kerülni úgymond az email postafiókokat. Tehát nem megadja az ügyfél az email címét hanem letölt egy ilyen házi fejlesztésű hírolvasó szoftvert aminek az ikonja ott lesz az asztalon és amikor rákkatint automatikusan letölti az üzeneteket amiket ön ír hírlevélüzeneteket stb.

Ott is ugyanezeket mondta hogy nagy az információ dömping és nem kattintanak az emberek a hírlevelekre mert elveszik a hírlevél az éterben.

Szóval szerintem valami ilyesmi lesz egy Szoftver tuti

Kedd, 2009. December 01. 15:46

webshop

Kedves Sándor és Balázs!

Engem az érdekelne, hogy egy jól kialakított és bejáratott webshop-al kb. milyen konverziót lehet elérni.
(nem a most beharangozott új marketing eszközzel, hanem még anélkül)

Üdvözlettel:
Keller István

Kedd, 2009. December 01. 23:08

DECEMBER 3!

Hahó! December 3-a van!

Egyébként most is lesz karácsonyi akció?
Mikor lesz, lehet tudni?
Nehogy pont akkor ne legyek gép közelben...
Nem szeretnék lemaradni!

Csütörtök, 2009. December 03. 15:31

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!