Évekig rejtegettük, úgyhogy itt az ideje, hogy már ne csak VIP ügyfeleink tudják használni Partnermarketing szoftverünket...

Amikor Schlingloff Sanyi először előállt az ötlettel, hogy fejlesszünk Affliate szoftvert, azaz egy olyan szoftvert, ami a partnermarketing (akkor még partner- vagy affiliate programnak hívtuk) eredményeinek nyomon követésére való, akkor azt mondtuk:  "Persze, két-három hét alatt meglesz".

Természetesen két-három hét helyett két-három évig fejlesztettük, és még most is tart a finomítgatás, funkciók bővítése, de már így is évek óta használják legnagyobb partnereink.

És hogy miért titkoltuk eddig a létezését?

Nagyon hosszú ideig nem láttam, hogy valaha kialakul itthon az a fajta Internet-marketing, ami az USA-ban oly sikeressé tette a partnermarketinget. A piac specialitásai miatt számos korai próbálkozás vallott kudarcot, és csak nagyon keveseknek hozott igazi eredményeket.

Most azonban, hogy végre egyre többen értik meg, hogy mitől működik hatékonyan a partnermarketing, ismét feltűnt a fény az alagút végén, és ismét lehet reménykedni, hogy egyszer a hazai online marketing közösség is olyan eredményesen fogja alkalmazni a partnermarketinget, ahogy ez a nemzetközi színtéren már réges-régen megszokott.

Bővebben a szoftverről: AdSmart Partnermarketing Szoftver


 

  

Többször, - sokszor írtam már, hogy ezek az érdekes, okos gondolatok így nem használhatók, ehhez teljes ember kell, és én nem szeretnék marketinges lenni. Kértem, hogy valakivel felvehessem a személyes kapcsolatot, akivel közösen alakítunk valamit, vagy mindent a cégünk helyzetén. Még csak választ sem kaptam.
Így elszomorít, mennyire itt is a saját ötletek ELADÁSA a cél.
Máté Gabriella.

Kedd, 2010. Április 13. 23:19

Kedves Gabriella, Minden

Kedves Gabriella,

Minden olyan ügyfélkérdésre, ami szolgáltatásainkkal kapcsolatos, igyekszünk 1 munkanapon belül válaszolni - ez az esetek 95%-ában sikerül is!

Ezt ügyfeleink nagyon szeretik, és rendszeresen vissza is jelzik számunkra. Ennek sajnos az az ára, hogy a kevésbé konkrét, a nem annyira megfogható javaslatokra, nem minden esetben tudunk reagálni.

Ezt ugyan sajnálom, de nem kívánunk ügyfeleink kárára változtatni rajta. (Hiszen az időnk véges, és ügyfeleink a legfontosabbak.)

Január 20-i megkeresése szerint marketingest keres a cégéhez, nem tartozik a profilunkba, hiszen nem vagyunk fejvadász cég - mi tanácsadó és szoftverfejlesztő cég vagyunk. Ráadásul az az állítása, miszerint "Itt lenne a lehetőség, hogy megmutassák, mit ér a tudásuk a gyakorlatban!" nem az a megközelítés, ami szívélyes együttműködésre ösztönöz. (Ráadásul a linkelt oldalon látahtó, hogy már a múltkor is reagáltam kérdésére, tehát nem igaz, hogy válaszra sem méltatjuk - bár érdemi választ tényleg csak érdemi kérdésre írunk.)

Arra pedig, hogy miért nem vállalunk "marketinges állást" mások cégében, az a válasz, hogy a legtöbb kisvállalkozásban nem a marketing az egyetlen terület, ami több sebből vérzik.

Emiatt azonban hiába végeznénk kiválóan a munkánkat, az hatástalan lenne. Ha pedig a többi területet is át kell venni, akkor felmerül a kérdés, hogy kinek a vállalkozása is az illető vállalkozás, illetve, hogy miért akarnánk olyan vállalkozásban - akár csak társ- tulajdonosként dolgozni, amely vállalkozásban soha nem akartunk dolgozni!

Bízom benne, hogy sikerült megválaszolnom felmerült kérdéseit!

Üdvözlettel:
Csepregi Balázs

Szerda, 2010. Április 14. 12:23

- segítség felajánlás

Kedves Gabriella!
Kérem írja meg e-mail címét a vallalkozas@haztartas.com címre, hogy felvehessük a kapcsolatot. Ha a feladat nem haladja meg képességeimet, akkor szívesen segítek/vállalkozom a szükséges munka tervezésére, elvégzésére. A feladatokhoz szükséges szoftverek kiválasztásában ( MailMaster, AdSmart .. stb. ), a webes megjelenés kialakításában
Üdvözlettel
Trostel Péter
Média Stúdió - 1983
PS: Bocs, internet-marketing.hu! :-))

Szerda, 2010. Április 14. 7:30

Nem tudtam megálni: Te

[goromba és névtelen hozzászólás moderálva]

Szerda, 2010. Április 14. 19:32
  

Kedves Gabriella!
Sok jó marketinges szakember van, akik nem egy , nem két saját céggel a hátuk mögött és temérdek referenciával már kellően bizonyították, hogy a gyakorlatban is ér valamit a tudásuk. (akárcsak Balázsék)
Persze az már más kérdés, van-e szabad kapacitásuk...érdemes rájuk kérdezni.
Üdvözlettel,
Weinzierl Anett

Csütörtök, 2010. Április 15. 11:25
  

Hello Balázs,

Ez tök jó, hogy már minden szoftver megvan (Email Marketing, Affiliate, Webanalitika...) csak az kérdés, hogy ezek tudnának-e valahogy egymással összedolgozni?

Csak egy példa: hatalmas előny lenne, ha a MailMaster beszedné a feliratkozók adatait, (honnan jöttek - milyen kulcsszó, adwords, hivatkozó weboldal, város stb...) és rögzítené a feliratkozók neve mellé egy mezőben.

Így pontosan lehetne tudni, hogy honnan, milyen kulcsszóra érkeznek azok, akik a legaktívabb olvasók / és vásárolnak stb. ami hatalmasat dobna emberek üzletének a fejlődésén... Pl. jobban tudnánk, hol érdemes elkölteni az Adwords hirdetési pénzt.

Szerintem sokkal többen vennék igénybe, mert én például MailMaster-t használok, de nincs Webmonitorom és nem is tervezem... Viszont ha csak azt az egy dolgot tudná, amit leírtam - nem lenne kérdés, hogy használnám, mivel 80%-ban az Adwords-ből jön a forgalmam és sok pénzt megspórolna, mert manuálisan nagyon nehéz követni az embereket, főleg ha sokan vannak, ráadásul sok idő.

Ha még az affiliate szoftverrel is össze lehetne vhogy kötni - akkor aztán...

Nem terveztek ilyesmit esetleg?

Üdv, Gergő

Péntek, 2010. Április 17. 1:17

Megoldható a MailMaster WebMonitor AdSmart összekapcsolás

Szia Gergő,

Nagyon jó a felvetés. Ami írtál igazából megvalósítható. Csak ahogy az AdSmart nevű partner program szoftverünket sem vertük nagy dobra, úgy ezt sem. Tehát megoldható WebMonitor-ral, hogy bekerüljön a feliratkozó mellé, hogy milyen kulcsszóval érkezett a weboldalra.
Hamarosan a Google Analytics-szel is lehet integrálni, bár azt azt oldja meg, hogy az e-mail kampány átkattintások megjelenjenek az Analytics-ben (tehát akár ROI-t is tudsz majd számolni, ha az Analytics-et megfelelően beállítottad).

Hamarosan bővebben írunk , illetve oktatunk ezekről. Gergő, az ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül írd a konkrét igényed és segítünk beállítani.

Üdv.:
Khauth Gyuri

Csütörtök, 2010. Április 22. 10:34

szuper

Kedves Balázs!

Először is Gabriellának üzenném, hogy én azok közé az ügyfelek közé tartozom, akik ezerszeresen megvannak elégedve a szolgáltatásaitokkal. Mert igenis törődtök az ügyfelekkel, és ahogy a Sanyi szokta mondani, SZOLGÁLTOK. Emellett profi a Mailmaster, mert amióta ezt használjuk, 10-40-szeresére nőt meg a rendelések száma.

A partnermarketing nagyon érdekel és örülök, hogy van ilyen szoftver is. Csak így tovább Balázs, és köszönök mindent.

Csütörtök, 2010. Május 27. 18:24

hova tüntetek fiúk?

Sziasztok!

Már egy jó ideje semmi újdonságot nem küldtetek.
Azon gondolkodtam, hogy vagy:
1. valami nagy dolgon dolgoztok
2. vagy éppen megy a nagy nyaralás.

??

Névtelen

Kedd, 2010. Június 15. 22:30
  

:-)

Több nagy dolgon dolgozunk...

Többet hamarosan ;-)

Üdv,
Balázs

Kedd, 2010. Június 15. 22:48

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!