Ahhoz, hogy valaki eredményes e-mail marketing kampányokat tudjon folytatni, nem elég megtanulni az elméletet, a gyakorlatot is el kell lesni valakitől vagy valakiktől.
Sajnos azonban a legtöbb guru nemhogy nem enged betekintést a kampányai kulisszatitkaiba, de még azt sem nagyon lehet megtudni, hogy melyik kampánya sikerült pocsékul, és melyik az, amit érdemes ellesni.
Az alábbiakban kezdődő videó sorozatban nemcsak egy sikeres kampány forgatókönyvét mutatom meg Önnek, de a legfontosabb titkokat is felfedem, sőt, a következő részekben egy pontos kivitelezési útmutatót is a kezébe adok.
Íme a videó első része:

...és itt a folytatás:

Összefoglalásként a videóban elhangzott legfontosabb tanulság:
Az olvasó szempontjából nem lehet a piackutatás a főszereplő. Olyan értéket kell adnia a válaszokért cserébe, amelyek kellően vonzóak ahhoz, hogy érdemes legyen a piackutatásban részt venni, és amelyek kellően hasznosak, hogy később első sorban erre emlékezzen a megkérdezett.
MP3 egyben, 125%-os sebességgel (11 perc, 10,2 MByte)
MP3 egyben, 175%-os sebességgel (8 perc, 7,32 MByte)
A prezentáció diái, ha át szeretné pörgetni őket emlékeztetőként...
videó
Sajna az alsó videó "privát".. nem tudtam megnézni
Elnézést, tényleg nem lehetett megnézni, de már meg lehet.
Köszi a türelmet,
Balázs
e-mail marketing tanulmány
Kedves Balázs!
Nagyon jó a mostani anyagod, de a video folytatást nem engedi kinyitni, mivel az egy privát üzenet. Tudod orvosolni?
Köszönöm
Zsuzsa
Szia Zsuzsa,
Köszönöm, már meg tudod nézni a második részt is.
Üdv,
Balázs
Kedves Balázs!
A második videót nem lehet megnézni.
De mp3-ban sikerült meghallgatni, ezt tanácsolom a többieknek is.
Javítottuk a hibát, már megy a második rész is.
Üdv,
Csepregi Balázs
Jó volt az a kiárusítás... az ember tényleg csak ilyenkor veszi észre, mennyi terméket fejlesztett az elmúlt években, amikre már alig emlékszik. Kampányolni nem lehet folyamatosan, így előbb-utóbb a régebbi termékek kihullanak - az emlékezetből is. Pedig ha van egy állandó áruház, egy böngészde, akkor olyan anyagok is pénzt hozhatnak újra, melyekre már nem is számítunk.
Balázs ez nagyon hasznos volt. Igaz egyelőre csak a felszín, de nagyon korrekt hogy legalább a gondolatmenetet közreadjátok és mellé a ppt is letölthető.
Köszönöm!
Ez nekem nagyon kellett
Ez nekem nagyon kellett, hogy felnyissa a szemem, mindenem meg van a kampányhoz, kérdőív-válaszok, meg a többi, mégsem láttam át teljesen, hogy mit is kéne tennem ahhoz, hogy ebből a történetből legyen kézzel fogható valóság.
Köszönöm
piackutatás
Kedves Balázs!
Nagyon jó gondolat volt ez a videó, hogy így is lehet piacot kutatni. Lelkesen várom a folytatást!
Hozzászólás