A Gábor helyében én is igen bosszús lettem volna (énrám)!

Miközben múlt hétfői blog-bejegyzésemben egy fontos és sok online marketingest érintő kérdést kívántam kellően artikuláltan megfogalmazni, sikerült felbosszantanom Wolf Gábort - és persze több más olvasómat is.

Mikor pedig Gábor pár nappal ezelőtt megmutatta tegnap nyilvánosságra hozott videójának vázlatát, akkor sikítva vertem a fejemet az asztallapba, ugyanis megértettem, hogy mi zavarta Gábort legjobban a bejegyzésemben (és ugyan a kelleténél tényleg erősebben fogalmaztam a bejegyzésben - ami miatt Gábortól személyesen elnézést is kértem -, de a helyzet az, hogy Gábort egyáltalán nem ez zavarta a legjobban).

A téma, amit felvetettem, nevezetesen hogy az amerikai termékbevezetési kampánystratégiákat nem lehet egy-az-egyben alkalmazni a magyar piacra, illetve hogy miért is van ez így, már régóta foglalkoztat engem is, és pontosan tudom, hogy sok ügyfelemet és olvasómat is.

Sokan szomorkodnak nagy gonddal megtervezett és mégis eredménytelen marketing kampányaik miatt, de még többen bosszankodnak az ostobán kivitelezett kampányok címzettjeként. Erre jöttem a bejegyzésemmel - és kis híján teljesen lelőve a Gábor által előkészített csattanót -, olyan kérdéseket vetettem fel, amelyek - mint utólag kiderült - nemcsak igenis komolyan foglalkoztatják Gábort, de éppen egy olyan előadás és az azt bevezető videó elkészítésén dolgozott, ami pont ezt a témát fogja alaposan kivesézni.

Hogy miféle előadásról van szó, az természetesen kiderül a videóból, sőt, további rendkívül eredményes, és mások által egyáltalán nem, vagy csak nagyon bután tanított, profi marketing technikáról is beszél Gábor.

Íme a videó linkje: Tömegvonzás a marketingben


 

  

Hát igen, alaposan felkavarodtak a kedélyek, de így fejlődik a szakma.

Szombat, 2009. Február 07. 16:23
  

Drága Tamásom!

Felkavarodtak?
Ezt úgy kavargatják, ahogy anno Piszkos Fred a málnaszőrt. :))

Szombat, 2009. Február 07. 18:53
  

Én úgy vagyok ezzel, hogy kavarják.

Nekem tök mindegy, hogy ez most egy előre megbeszélt sales buli, vagy más.

Nagyon érdekes reakciókat lehet tetten érni, amik több mint beszédesek a piacról élő, nyitott szemmel figyelő ember számára. legalábbis merem remélni, hogy én ilyen vagyok. Mármint nyitott szemmel figyelő.

Mert csukott szemmel nem lehet figyelni. csak hallgatni, de ez nem hangos blog.

Szombat, 2009. Február 07. 19:00
  

Biztos vagyok benne, hogy figyelsz, mert nemcsak ismerem a munkáidat, hanem ügyfeled is voltam/vagyok. :)

Jelzem, hogy nekem csak most esett le, ennél a bejegyzésnél, hogy az indító anyag (...Gábor, kicsit te is ludas vagy ám) is egy keresztmarketinges buli része.
Nekem tetszik, ahogy felépítik. Profi és tanulságos.

Szombat, 2009. Február 07. 19:22
  

Semmi affiliate-kód nincs a linkben? Tehát ingyen reklámozol? Semmi keresztmarketing? Akkor ez komolyan bocsánatkérés?

Kolos

Szombat, 2009. Február 07. 16:48

jól benyaltál 2

jól benyaltál 2

Szombat, 2009. Február 07. 16:52

Az előző hasonló

Az előző hasonló stílusú bejegyzést nem véletlenül töröltük. Kérlek, hogy inkább érdemi módon szólj hozzá a kérdéshez, vagy inkább ne szólj hozzá.

B.

Szombat, 2009. Február 07. 16:55
  

Szerintem ez Gábor konferenciájának nagyon jó kis bevezetője. Ha van link a blogba a videóhoz akkor az mérhető, hogy kimegy rá innen és ki megy el a konferenciára tehát kaphat érte pénzt Balázs

Ez egy sokkal ügyesebb promó mint az eddigiek ugyanis ez olyan mintha tényleg wolf gáborral csepregi balázs összebalhézott volna. Milyen furcsa, hogy pont akkor amikor a márciusi wolf konferencia kampánya indul......

Ennyit a bocsánatkérésről és a benyalásról na meg a kedélyek felkavarásáról.....

Szombat, 2009. Február 07. 17:15

TUDTAM! Már korábban is

TUDTAM!

Már korábban is erre gondoltam, és írtam, hogy az egész a Balázs és a Gábor közös akciója, hogy felkavarják kicsit a melegvizet. KIRÁLY
Szóval ez volt az "érdeklődés felcsigázása" fázis:-)
..hogy a Gábor konferenciáját közösen reklámozzák.

...hát kapunk rendesen KKV marketing kiképzést, nagyon profin csináljátok nemcsak elméletben, de gyakorlatban is!

Na ezekért érdemes itt lenni "köztetek"

......KOTLER meg menjen panoptikumba!:-)

... az affiliate kód elrejtéséről, meg asszem pont Gábor beszélt valamelyik CD-jén

Szombat, 2009. Február 07. 17:29
  

Hát igen...! Ilyet nem tanulhaszt könyvekben...

Profi. Szellemes. Felkaravó. És tutira hatékony...!

Ezek után dupla várakozással nézek a Szuperkonferencia elé!

:-)

Kriszta

Kedd, 2009. Február 10. 14:29
  

Több hasonló hírlevélre feliratkoztam, de mostanában mindegyik WG-re hivatkozik, utal, mutat.
Kezdem azt hinni WG egy vallás lett hazánkban, nélküle már nincs internet, eladás, marketing. Gurusodás, szektásodás.
Láttam mostanában képeket is nagy nagy konferenciákról, kivetítőkről...
Lassan lesz WG induló, tábor, ima....

Szombat, 2009. Február 07. 18:00
  

Ügyesek vagytok ! :)
Azzal viszont egyetértek, hogy a kaptafák olyanok mint "a jó tanács, álljon bár jól, nem szívesen öltöd magadra", mert minden módszert az adott környezethez kell idomítani, ahol azt alkalmazni szeretnénk.

További sok sikert !

Kellemes hétvégét !

Szombat, 2009. Február 07. 18:36
  

Srácok,

Elszomorodom, de komolyan!

Régóta olvasom itt a bejegyzéseket, korábban kemény már-már személyeskedésig menő vitám volt Balázzsal, de úgy érzem korrektül pontot tettünk a végére.
Visszajárok, mert új szempontokat találok...

Miért mondom el ezt?

Mert szomorú, hogy aki ilyen témában olvasgat, csak sovány fitymálásra telik. Inkább irigyeljétek akár Balázst akár WG-t. Hogy egy színjátékrésze volt ez az egész, abban a legelejétől nem volt kétségem. Ha szóvá is tenném azt csak gratuláció képpen.

Tehát szedjétek össze magatokat! ;)

És VALÓSÍTSÁTOK meg az ÁLMAITOKAT!

Taubert István

ui: ha már olyan bizniszetek van, ami Balász vagy WG nagyságrendje akkor lessetek és tanuljatok meg tőlük mindent. Ingyenes anyagaikkal GARANTÁLTAN kitermelitek a fizetőseket.
uui.: ha nem vagytok cég, csak szeretnétek önállósulni, a tudásotokat piaci értéken eladni akkor gyertek hozzám! ;)

Szombat, 2009. Február 07. 18:37

Nem igazán értem, hogy

Nem igazán értem, hogy miért használtok ilyen körmönfont technikákat egymás termékeinek népszerüsítésére... Azoknak akarjátok ezt beadni, akiknek ugyanezeket a dolgokat tanítjátok :)) ?

Nem lett volna sokkal egyszerűbb: "Te, ennek a Gábornak van egy jó videója erről meg erről... Nézz utána, mert előnyös lesz számodra"? Akit érdekel, az ezek után meg is nézi...

Szombat, 2009. Február 07. 18:51

Le vagyok döbbenve

Le vagyok döbbenve :-(.

Üdv mindenkinek!

Olvasgatom itt a hozzászólásokat, és komolyan ledöbbentem :-(. Eddig azt hittem, hogy ez(eke)t a blogokat komoly emberek olvassák, értsd olyan emberek, akik komolyan tanulni szeretnének Balázstól, WG-től, stb. És persze ez így is van :-). De hadd kérdezzem meg: tényleg komolyan gondoljátok, hogy Balázs ezt akarja tanítani Nektek? Tényleg komolyan gondoljátok, hogy Balázs hajlandó tönkretenni hosszútávú renoméját azért, hogy egy ilyen trükkel bármilyen haszonra is szert tegyen? És tényleg komolyan hiszitek, hogy erre akarna tanítani Benneteket is?

Én nem látok abban semmi problémát, hogy Balázs ezt az affért utólag a saját javára fordítja :-), tényleg lehetséges úgy is affiliate marketinget folytatni, hogy nincs közvetlen azonosítás a hívó fél részéről, ez technikailag egyáltalán nem gond :-). A jelenlévők szinte mindegyike nagyon kikupálódott e témában :-). DE! Már önmagában ez is magában hordozza a szándékosság "lehetetlenségét" :-(.

Mit értek ez alatt? Azt amit érteni kell :-(. Balázs (és Gábor is) pontosan tudja, hogy Ti erre pillanatok alatt rájöttök :-(. Most kérdem én, mi oka lenne bármelyiküknek, hogy ilyen pitiáner módon járassák le magukat? Vajon nem pont az volt Balázs eredeti felvetése, hogy sokszor maga a "szolgálat" az, ami kimarad mindenből? Gondoljátok, hogy Balázs így akarja bizonyítani a szolgálat fontosságát, hogy Gáborral összejátszva jól átver Benneteket? Tényleg ilyennek ismertétek meg Őt? Nem gondoljátok, hogy akkor alapjában rossz helyen vagytok?

Én hiszem, hogy Balázs őszintén írta anno amit írt, majdnem biztos vagyok benne, hogy nem tudta volna úgy megírni, amit írt, ha az nem a szívéből (a hozzáállásából) jött volna, hanem egy előre kitervelt kampány része lett volna :-(. Ha tévednék, akkor nagyon félreértettem eddig Balázst, de szerintem Ti is :-(. És ha kiderül, hogy Nektek van igazatok, akkor én le is iratkozom innen, és valószínűleg soha nem fogok visszatérni ide :-(. Mégegyszer: gondoljátok, hogy Balázsnak ez lett volna a célja (vagy hogy ennyire buta lenne, hogy azt hiszi, nem jövünk rá, hogy ezt volt a célja)? Ti tényleg itt maradnátok akkor is? Ti ilyen tanítókra vágytok? Nem hiszem :-(, mert akkor nem lennétek még mindig itt :-).

Sziszi

Szombat, 2009. Február 07. 23:37

Sztem pont azért teszi

Sztem pont azért teszi így, mert van aki 2 hete, van aki 3-4 éve olvassa a blogot.

Aki 2 hete annak ez az eladási taktika kell,
aki 3-4 éve, az meg már az első pillanatban leveszi, hogy itt pontosan miről van szó, és egy remek "termék" (konferencia), eladását követhetjük nyomon gyakorlatban. Balázs és Gábor így egy az egyben gyakorlatban mutat be egy használató taktikát....ingyé!

Balázs meg tisztában van a Gábor féle konferenciák minőségével, és ezért vállalta a reklámozását.

Nem lennék meglepve, ha a konferencián együtt elemeznék ki ennek a kampánynak a jellemzőit.

Átcseszve csak az érezhetné magát, ha valami gagyit kapna a pénzéért, de annak reklámozásába meg a Balázs nem venne részt.

Vasárnap, 2009. Február 08. 10:24

Balázs nekem van egy

Balázs nekem van egy párnám ha kell neked elküldöm.

Mert lesz még ,hogy az asztalra teszed a homlokodat nagy sebességgel. Én rájöttem a fejemmel többet kereshetek mind a kezemmel. szükségem van a tanácsaitokra .A cselekvést a gondolat előzi meg, nagyon szuper a videó.

Sok siket és miért kék a homlokod Balázs?

Vasárnap, 2009. Február 08. 2:24
  

Sziasztok!

Szerintem majdnem fölösleges azon vitatkozni, hogy van-e összeesküvés-elmélet mögötte, vagy sem. Ez üzlet, és az a lényeg, hogy pénzt termeljen.
Az, hogy most ez tényleg így volt, ahogy a Balázs leírta, vagy sem, ezt csak ők tudják. Lehet, hogy véletlen volt és lehet, hogy előre kitalált marketing ötlet volt, de a lényeg, hogy működik.

Vasárnap, 2009. Február 08. 14:42

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!