Jóllakott óvodásként olvasgatom a legfrissebb MarketingNavigátor számot, és arról olvasok, hogy Wolf Gábor egyik ügyfele egy remek ajánlat végére ennyit írt: "A megrendeléshez kérjük küldjön egy e-mailt...".
Hát igen, Gábor szerint ez legalább felezi az eredményeket! Egyet értően bólógatok magamban, majd bepillantok a mailboxomba és mit látok?
Weboldalkészítő cég jelzi, hogy a nagy sikerre való tekintettel meghosszabbítják az akciót, bla, bla, bla, ... és ha a címzésben azt látod, hogy "Kedves Feliratkozott!" (nálam Olvasó volt, de mindegy), akkor küldd el a neved e-mailben, bla, bla...
Ez meg mi?
Tehát értsem úgy, hogy a sikertől túlterhelt fejlesztő cég nem tudott egy űrlapot biztosítani az ügyfeleinek, hogy kényelmesebb legyen az életük?
És a HATÉKONYSÁG szó az egyik fő mondanivalójuk. Hm.
(Csaba, ne vedd személyesnek, csak szerintem ti ennél jobbak vagytok :-)
wtf? doubledo@freemail.hu
wtf?
doubledo@freemail.hu
Hozzászólás