Az olvasó érdeklődési szintjéhez automatikusan alkalmazkodó marketing szövegek | Internet-Marketing.hu

Az olvasó érdeklődési szintjéhez automatikusan alkalmazkodó marketing szövegek

Feltűnt már Önnek, hogy a legrövidebb szöveg is túl hosszú annak, akit NEM ÉRDEKEL, annak pedig, akinek egy égető problémáját oldja meg a kínálata, a legbőségesebb tájékoztatás sem lehet túl sok?

Kampányaink során leginkább azokhoz szeretnénk szólni, akiktől később a pénzt is kapjuk. Azokhoz, akik tényleg vásárolnak is. Az üzenetünket valójában azokhoz a vevőkhöz kell igazítanunk, akikből a vállalkozásunk megél. Ez egyszerűnek tűnik, de a megvalósítás sokszor nem is olyan egyszerű!

Hadd tegyek fel egy ellenőrző kérdést: Ha választania kellene egy olyan kampány közül, amely 1.000 NEM vevőnek nagyon tetszett, de az 50 VALÓDI vevőnek érdektelen volt, és emiatt egyetlen petákot sem hozott, és egy olyan szöveg között, amit az 1.000 NEM vevő bár valamilyen oknál fogva kifogásolt, de az 50 VALÓDI vevőt vásárlásra bírta, és így óriási profitot eredményezett, akkor melyik szöveget választaná?

Mint már mondtuk, így utólag egyszerűnek tűnik a választás, de előre nézve mégis óriási a kísértés, hogy a NEM vevőkből álló tömegnek írjunk.

Mit gondol, létezhet olyan technikai megoldás, amely mindkét csoportnak a neki megfelelő üzenetet küldi?

Mit szeretne? Rajongókat vagy Vevőket? - Ezen fejlesztésünk lehetőséget ad Önnek arra, hogy mindkettőt megszerezze

Alábbi videónk egy nagyon egyszerű, de rendkívül hatékony módszert mutat arra, hogy hogyan különböztetheti meg egymástól azokat az olvasókat, akiket érdekel a kampánya azoktól, akiket nem. Sőt, ez a megoldás nem csak a megkülönböztetést teszi lehetővé, de vezérelni is tudja kampányait, hogy annak megfelelően, hogy ki mennyire érdeklődik, a neki megfelelő hosszúságú, tartalmú, és hangvételű kampányt kaphassa.

FONTOS! - Ne engedje, hogy alkalmatlan technikai eszközök, vagy a megfelelő eszközök teljes hiánya lefékezze vállalkozását! Regisztráljon most INGYENESEN a világszínvonalú "minden az egyben" marketing- és értékesítés automatizálási rendszerünk használatára.

Ne feledje: Az Önműködő Értékesítés és Marketing teljes koncepcióját, konkrét marketing és értékesítési ötletekkel, teljes rendszertervekkel - amiket csak le kell másolnia -, sőt a megvalósításhoz szükséges eszközöket is, szóval mindent, ami csak szükséges lehet, beletettünk a "Nagy ÖNMŰKÖDŐSÍTŐ"-be - INGYENES 4 az 1-ben felkészítő csomagunkba.

Ha még nem iratkozott fel, kérem, ne habozzon egy pillanatig sem: Önműködő Értékesítés, egyszer s mindenkorra!


 

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!