Hatékonyabb "termék specifikus" kampányok - Ahhoz hogy egy ügyfélnek újra értékesítsünk, tudnunk kell, mi az, amit már megvett!

Mindig az első értékesítés jár a legnagyobb költséggel. A hirdetés, az adatbázis építés, a meggyőzés, a bizalom megszerzésének költségei mind itt csapódnak le. Ugyanez viszont fordítva is igaz. Amennyiben valaki egyszer már üzletelt Önnel, és nem csalódott, nagyságrendekkel könnyebben vásárol újra.

Az ügyfél élettartamérték növelése valójában nem más, mint az ügyfelek felé való folyamatos újraértékesítés. Akár a saját termékeinket értékesítjük, akár valamely stratégiai partnerünk odaillő termékét, az újraértékesítés egyértelműen ez egyik legnagyobb profit lehetőség.

Kézenfekvő értékesítési koncepciók, legyen az egy a front-end terméktől függő back-end ajánlat, egy fogyócikk újravásárlására való ösztönzés, vagy egészen egyszerűen az alapkínálatunkkal kapcsolatos akciós ajánlatok időközönkénti megismétlése, sokszor azért nem kerülnek alkalmazásra, mert egyszerűen NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE a végrehajtásukhoz szükséges információ. A hírlevél szoftver egyszerűen NEM TUDJA, hogy ki az, aki már vett valamit, NEM TUDJA, hogy aki vett, mit vett és mikor, és végképp NEM TUDJA, hogy amit vett azt mennyiért vette.

Elég nehéz jó szívvel kiküldeni egy akciós kampány levelet, tudva, hogy azok az ügyfelek is meg fogják kapni a 30% árengedményről szóló üzenetet, akik nemrég vették meg ugyanazt a terméket teljes áron.

Nincs mese, Önnek egy olyan integrált eszközre van szüksége, ahol nem csak, hogy MINDEN adat egy helyen hozzáférhető, DE ahol ezek az adatok könnyedén használhatóak a kiküldések feltételiként is.

A profi marketingben a jobb kéznek igenis tudnia kell, hogy mit csinál a bal.

Csapatunk folyamatos erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy ügyfeleink számára egyre akadály mentesebbé, egyre természetesebbé válhasson a vérprofi marketing. E heti ÚJ fejlesztésünk a termék specifikus kampányokat teszi könnyen célozhatóvá. A szoftverünk eddig is egységes, integrált rendszerként működött ahol az E-Commerce Modul révén értékesítés adatai a marketing kommunikáció számára is rendelkezésre álltak. Ez az újdonságunk még tovább egyszerűsíti az eddigi vásárlás(ok)tól függő értékesítési stratégiák alkalmazását.

Kérem, nézze meg videónkat, és ne feledje, hogy a szoftverünk TELJES, funkció és időkorlát nélküli változata havi négyszáz e-mail erejéig INGYEN a rendelkezésére áll. Ez azt jelenti, hogy a videóban bemutatott értékesítési stratégiák mindössze némi energia befektetés árán akár holnaptól az Ön vállalkozását is gazdagíthatják!

Ne feledje: Az Önműködő Értékesítés és Marketing teljes koncepcióját, konkrét marketing és értékesítési ötletekkel, teljes rendszertervekkel - amiket csak le kell másolnia -, sőt a megvalósításhoz szükséges eszközöket is, szóval mindent, ami csak szükséges lehet, beletettünk a "Nagy ÖNMŰKÖDŐSÍTŐ"-be - INGYENES 4 az 1-ben felkészítő csomagunkba.

Ha még nem iratkozott fel, kérem, ne habozzon egy pillanatig sem: Önműködő Értékesítés, egyszer s mindenkorra!


 

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!