Június 21-i szemináriumunk után rengeteg lelkes reakciót
kaptunk, arról, hogy mennyire hasznos volt a szeminárium
anyaga, hogy olyan technikákról volt szó, amely a legtöbbek
online üzletét forradalmasíthatja.
Néhányat ezek közül fel is raktunk a következő oldalra: Szeminárium vélemények
Persze van már tervünk rá, hogy mi legyen a következő téma
- mi az, ami a múltkori témát követően a legtöbbeknél
hibádzik -, mégis úgy döntöttem, megkérdem: Önnek mi okozza
a következő legnagyobb kihívást weboldala jövedelmezővé tételében?
Kérem, írja meg véleményét hozzászólás formájában az alábbiakban!
ui: Ha nem tudott ott lenni az első szemináriumon, kérem
figyelje levelesládáját a jövő héten, mert hamarosan
kialakul, hogy mikor ismételjük meg az első részt - talán
még a nyáron!
uii: ...és a jövő héten az is eldől, hogy miről fog szólni
a 2. rész - arról, ami a legtöbbeknek segítene a
továbblépésben! Várom véleményét!
Tisztelt szerkesztő!
Tisztelt szerkesztő!
A kérdésre adott válasz azt gondolom eléggé egyértelmű, Önket sem éri meglepetésként válaszom: a legnagyobb problémát a látogatószám növelése jelenti. Alkalmazom a keresőmarketing alapvető eszközeit, hatalmas anyag van az oldalamon, rengeteget dolgozunk vele, de csak nagyon lassan növekszik a látogatottságom.
Horváth Zoltán
Kedves Zoltán!
Kedves Zoltán!
Nem biztos az állításod.
Ha pl jobban targetálnál, lehet csökkenne a látogatói számod, viszont nőnének a megrendelések.
Természetesen ez egy bizonyos látogatói határ felett érvényes:)
Nekem a legtöbb problémám
Nekem a legtöbb problémám a megbízhatatlan programozók miatt adódott, akik a vállalt munkát nem végezték el tisztességesen, vagy igéreteiket nem tartották fontosnak, hogy megtartsák. Kb a 10. csapaton vagyok túl. És nem az ár számított eddig sohasem. A jellem mindig hiányzott. Rengeteg kár ért emiatt. (Általában nem a szakmai tudás volt a probléma, hanem a jellem. Hihetetlen, de tényleg igaz!)
Ha fejlesztés közben kell váltogatni a csapatot, abból sok jó nem fog kisülni!
De néhány dolog biztos:
1. A marketingesek (vagy tulajdonosok, vagy bárki, aki nem programozó) és a programozók 2 külön nyelvet beszélnek. Sokszor a gond nem abból van, hogy az egyik vagy a másik tehetségtelen, hanem abból, hogy nem értik egymás nyelvét.
2. A programozónak az a dolga, szerintem, hogy kitalálja, hogy az ügyfél elképzeléseit hogyan és mennyi idő alatt lehet megvalósítani. De nem dolga az, hogy az ügyfél helyett agyaljon arról, mi legyen, hogyan legyen, hol legyen, miért legyen, egyáltalán legyen-e a honlapon.
3. A megrendelőnek kell, hogy legyen annyi tudása, hogy online marketing szempontok szerint irányítani és ellenőrizni tudja a programozók munkáját. És nem akkor, amikor a nyomorultak már beletettek rengeteg munkaórát, a megrendelő meg akkor közli, hogy vissza az egész, én nem ilyenre gondoltam, hanem menet közben is, akár, a programozó ugyanis programozni tud, nem pedig gondolatot olvasni :)))
4. Nem árt megnézni a referenciákat, mielőtt a megrendelő kiadja valamelyik webfejlesztő cégnek a munkát. Esetleg meg is lehet keresni a referenciaként megadott cégeket mailben vagy telefonon. Ha elégedettek a csapattal, boldogan fogják ajánlani őket az érdeklődőknek - hacsak nem a konkurenciáról van szó. :)))
Helló Menőmanó!
Helló Menőmanó!
Amit leírtál igaz és helytálló. Csakhogy a jellemről volt szó, semmi másról. Egy programozó programozzon, a marketiget találja ki a marketinges. A programozó meg legyen jellemes és nem lesz gond. Naon' jó lesz, de csak akkor.
A honlap domain-regisztrációja most van folyamatban.
Ez egy viszonteladói oldal.
Kérdésem: a marketingszoftverek "gépészeti " rendszerében
melyek azok az eszközök, amelyeket egy affiliate oldalnál
is már lehet alkalmazni ? Ha fejlődési folyamatként tekintem
akkor: 1. viszonteladás, 2. saját értékesítés a fejlődés útja.
Tehát, melyek azok a "kisgépek" amelyekkel már egy viszonteladói oldal indulásakor is hatékony elemzéseket lehet
csinálni, ablakon kidobott százezrek nélkül ?
Természetesen az összes marketing-eszköz hasznos lehet,de talán nem kell mindet már az elejétől alkalmazni
( pl. hírdetési kampányok elemzése, stratégiaváltások...)
Üdvözlettel: Tibor
Hozzászólás