Az online marketing legnagyobb akadálya sokszor nem marketing kérdés!

Sok cég online marketing nehézségeinek az ég világon semmi köze a marketinghez, sőt, az internethez sem! Ezen a héten ezzel a problémával kapcsolatban fogunk átadni hatalmas tudásanyagot, és erről készítettem ezt a rövid (3 p 58 mp) videó bejelentést is...

Hozzászólását meghagyhatja ezen a telefonszámon is:
(+36) 30/890-4529!

Tipp: Mentse el telefonjába a (+36) 30/890-4529 számot, és bármikor, amikor eszébe jut valami a témával kapcsolatban, hagyja meg nekem hozzászólását azonnal!


 

  

Igen Balázs! Ezt én is tanúsíthatom - a marketing legnagyobb akadálya legtöbbször valóban nem merketing kérdése.

Én egy kis egyszemélyes vállalkozást vezetek, és csak nagyon sok, keserves szenvedés után jötem rá, hogy mi lehet a gond.

Kell egy profi segítség!

Most éppen azon vagyok, hogy rátalájak. Éppen ezért aktuálisabb nem is lehetne ez a téma.

Köszi, hogy felhoztad!

Hétfő, 2008. Május 26. 12:53

Hello! Nem a témához

Hello!

Nem a témához szólnék hozzá, ha nem baj.

Az internet-marketing.hu oldal favicon-ja, (vagyis ahova be kell írni, hogy www. stb.hu mellett látható kis kép) egy narancssárga négyzetben egy szürke pipa. Ez gyakorlatilag tök olyan, mint a Nike logója. Gondolom ez jogilag nem probléma talán, mert nem azonos a tevékenységi kör.

Viszont nekem mindig a Nike jut róla eszembe és szerintem nem valami praktikus egy ilyet használni. Nem akartatok egy teljesen egyedit kitalálni?

Hétfő, 2008. Május 26. 13:15
  

Teljesen igazad van a kérdésben.

PJA bevonása jó ötlet, mert tényleg ért a kérdéshez.

Én is most vagyok egy felvételi folymatban, jeleng az álláshírdetések feladása, és a jelentkezők alapválogatása történik.

Karesz

Hétfő, 2008. Május 26. 13:41
  

Ez a PJA promó most nagyon jól jön! Azt is meg lehet majd belőle tanulni, hogyan találjak megfelelő ügyfélszolgálatost?

Hétfő, 2008. Május 26. 15:06
  

Köszönöm a lehetőséget, bizonyára segítségemre lesz a sorozat multi level marketing üzletem építésében is.

Hétfő, 2008. Május 26. 15:12

Kíváncsian várom, s

Kíváncsian várom, s egyben köszönöm a lehetőséget.
Eddig sikerült mindig saját magamnak elvégezni a 'felvett'
munkatársak után minden munkát.
Lehet, hogy maximalista vagyok, de talán a választásaim sem voltak jók.

Hétfő, 2008. Május 26. 16:46
  

Az alapgondolathoz szólnék hozzá, miszerint annyi az akadály amin át kell törni magunkat a marketingik, hogy gyakran a közelébe sem jutunk, aztán szidjuk, hogy nem működik...

Ha valaki kitalálja, hogy felfuttatja a cégét, szinte minden esetben ingyen akarja ezt véghezvinni. Pedig a képlet egyszerű! (Legalábbis leírva):

  1. A cég akkor fut fel, ha vannak ügyfelek
  2. Elsőszámú kritérium ahhoz, hogy legyenek ügyfelek az, hogy tudjanak a cégről
  3. Ahhoz, hogy tudjanak, reklámra, hirdetésre van szükség
  4. A reklámnak pedig mind az anyagi, mind a szellemi része pénzért jön a házhoz

A dolog nehézsége, hogy előbb kell kiemelni magunkat a mocsárból a hajunknál fogva, és csak utána tudnak alánk csónakot tolni...
Végiggondolni azonban sokkal könnyebb a dolgot, mint megvalósítani. Ezt példázza a következő eset is:

ITmegoldások - www.itmegoldasok.hu

Kedd, 2008. Július 08. 10:50

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!