A DOLOG azonnali hatásai az online értékesítésben (Mitől és hogyan működik a Dolog - II. rész)

Képzelje úgy, hogy a DOLOG egy marketing robot, ami valami olyasmit jelent, hogy a programozás összetettségétől függően képes egyszerűbb, vagy akár összetettebb feladatokat is nagy hatékonysággal elvégezni Ön helyett.

Az egyszerűbb feladatok, amiket a DOLOG könnyedén el tud végezni:

  • Lehetséges ügyfelek igényeinek felmérése,
  • lehetséges ügyfelek regisztrálása,
  • egyszerű tanácsadás.

A bonyolultabb feladatok között minden további nélkül szerepelhetnek az alábbiak:

  • Specifikus, több tényezőt egyidejűleg figyelembevevő tanácsadás,
  • egyedi ajánlattétel,
  • áralku,
  • kifogáskezelés,
  • lezárás,
  • későbbi adatbázis marketing és ezzel a közép- és hosszú távú értékesítési stratégia vezérlése, személyre szabása.

Ezzel az utóbbival a következő üzenetünkben foglalkozunk, most az azonnali lehetőségeket tárgyaljuk...

A DOLOG mint média

Emlékeztetőként hadd ismételjem meg, hogy egy ilyen marketing robot az üzenet hordozójaként a hagyományos szöveges vagy egyszerű videós közléssel szemben jó néhány előnnyel rendelkezik:

  • Erőteljes felütés (áttör a stressz falon, növeli a készséget a figyelemre),
  • azonnal személyes (remény a személyre szabott kiszolgálásra, ajánlatra),
  • technológiai újdonság (különlegesség, érdekesség),
  • szórakoztató, vicces.

A DOLOG mint piacépítő rendszer

Mivel a DOLOG egy személyes beszélgetést kezdeményez, és annak viszonylag az elején megkérdezi, hogy egyáltalán alkalmas-e az időpont, természetes egyszerűséggel kérhet regisztrációt abban az esetben, ha a jelöltünk nem ér rá.

Ennél persze többet is tesz, de jobb ezt élőben látni, mint csak olvasni róla. Javaslom, hogy ha még nem tette volna akkor beszélgessen el a DOLOGGAL és éje át, hogy mire és hogyan képes adatbázis építő rendszerként!

...ha még nem tette volna, kattintson ide, és élje át az élményt, amit akár az Ön ügyfelei is átélhetnének...

Addig is lássuk tételesen hogyan segíti ez az eszköz a piacépítését és adatbázis marketingjét:

  • A folyamat több pontján képes feliratkoztatni, azaz a folyamatban előrehaladva újra lehetőséget ad a regisztrációra.
  • Képes több különböző indokkal feliratkoztatni, azaz akár ugyanarra a regisztrációra más és más érvekkel szólíthatja fel a látogatót, továbbá a helyzetből adódóan ezek az indokok lehetnek teljesen természetesek és így könnyen elfogadhatóak.
  • Képes több szakaszban gyűjteni a feliratkozási adatokat, azaz egy akár igen részletes regisztrációt két három szakaszban kérhet el, az újabb információkat akkor bekérve amikor azok indokolttá válnak.
  • A későbbi személyre szabáshoz adatot gyűjt, és ezzel egyidejűleg előkészíti a későbbi adatbázis marketinget:
    1. minden interakcióra emlékszik és adatbázisba ment,
    2. a mentett adatokat a későbbi kommunikáció feltételeként használhatja,
    3. a későbbi üzenetek tartalmát is meghatározhatja.
  • Jelentős CRM értékkel bír, ahol már meglévő információknak megfelelően képes kommunikálni és/vagy képes hiányzó információkat begyűjteni:
    1. képes azonnali önmagában is teljes ügyfélprofilt felállítani (ki a látogatónk, mit akar, mennyire akarja),
    2. megtudja, hogy milyen termékkel rendelkezik már,
    3. megtudja, hogy milyen termékek érdeklik.

A DOLOG mint értékesítési eszköz

  • Képes az értékesítést azonnal a kapott adatokhoz igazítani, azaz a kapott információknak megfelelően azonnal a jelöltnek megfelelő üzenetet közvetíti.
  • Képes megfelelő információt adni, azaz képes arról „beszélni” ami a jelöltünket érdekli.
  • Képes azonnal értékesíteni, azaz, amennyiben az rendelkezésre áll, képes azonnali megoldással szolgálhat a látogatónk igényét.
  • Képes egyedi ajánlatot tenni, azaz a megoldást a vevő lehetőségeihez, vásárlási készségéhez igazítani.
  • Képes a profitot maximalizálni:
    1. teszi ezt az előbb említett személyre szabott ajánlattétellel,
    2. teszi ezt azzal, hogy lehetőséget adhat az alkura, amivel egy olyan ügyfél is megnyerhető aki, amúgy elállt volna a vásárlástól,
    3. teszi ezt azzal, hogy meg nem felelés esetén módosíthatja az ajánlatot.
  • Képes kifogást kezelni, azaz kideríteni hogy melyek az indokolatlan ellenvetések és melyek a tényleges korlátai a vásárlásnak.
  • Képes hatékonyan lezárni az értékesítést és képes adatokat gyűjteni:
    1. a jelöltnek feltett konkrét kérdésekre jelölt konkrét válaszai,
    2. jelölt viselkedése,
    3. jelölt érdeklődése, választott útvonala alapján.
    4. És végül, de nem utolsó sorban a DOLOG nem felejt. Sohasem felejt!

Mit jelenthet Önnek egy ilyen „szörnyeteg”...

Mit jelntene Önnek, ha birtokolhatna és munkába állíthatna egy ilyen marketing robotot, vagy csak egyszerűen működhetne egy olyan online marketing gépezete amely hasonló eredményeket produkálhat mint ez a gép?

Ne feledje: Hatalmat adtunk a DOLOGNAK arra, hogy egycsapásra megoldja minden olyan igényét, ami az Internet Marketing felkészültség és eszközhasználat szintjén jelentkezhet, mégpedig megdöbbentő feltételek mellett!

Beszéljen vele! Ne szalassza el ezt a lehetőséget!


 

Hát ez tényleg érdekes...

Megérne egy próbát, de kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy mindezeket automatizálni lehet...
Ez annyira hihetetlen...

Hétfő, 2009. December 14. 13:36

Hát belenéztem...

Brilliáns!
De az a baj, hogy az ISDN kapcsolatom sem volt elég gyors. Az új bekezdések előtt lefagyott egy kicsit a kép, de kis türelemmel előjött a folytatás.
Jó lenne egy olyan gomb, amivel csak az utolsó bekezdést meg lehetne ismételni.

Hétfő, 2009. December 14. 13:51

mobil internet

Nekem csak mobil netem van. A speedtest.com alapján 2,8-3,2 Mbps a letöltési sebességem. A Sándorral való beszélgetésbe többször is belekezdtem. Ezt biztosan ellenőrizni lehet a név, és emil cím alapján. Sajnos nálam is fagyott a lejátszó.
Igen, láttam, a lap tetején a kiírást, hogy ez a lejátszó a mobil internettel nem működik, de akkor itt a kérdésem, hogy az a vevő, vagy jelentkező, aki a mobil internet miatt megunja a várakozást, és elmegy, akkor Őket törölhetjük is a célpiacról?
Szűkítsünk, és csak a szélessávval rendelkezőkre számítsunk?
Én nem engedhetem meg ezt magamnak, nekem minden ember számít.
Lehet ezen változtatni?

Hétfő, 2009. December 14. 16:29

Praktikus, ahhoz kétség nem fér, de biztos jót tesz velünk?

"Nem állítok a kutamhoz gémet"

Kolostorában egy reggel így fordult szerzeteseihez Lin-csi apát

- Hívek! Ma elmesélem nektek, mit mondott régi mesterünknek a bölcs paraszt. Amikor a mester, még vándorfilozófusként, lent járt délen, találkozott egyszer egy paraszttal. A paraszt kutat ásott a földjére, és ennek a kútnak a vízével öntözte rizsét. Egyszerű csöbörben kézzel húzta fel a vizet a mélyből. Amikor a mester odaért és meglátta, mit csinál, elámult, majd megkérdezte tőle.

- Te paraszt! Miért nem használsz gémet? Mire a nap lemegy, háromszor akkora területet öntözhetnél meg. Miért nem állítasz gémet? Sok fölösleges munkát takarítanál meg! – a paraszt így felelt a mesternek.

- Tudom, hogy a gémmel munkát takarítanék meg. De hát éppen ezért nem használom! Mert mit kezdenék a megtakarított munkával? Újabb földdarabot művelnék meg, ahol újabb kutat ásnék, s ha oda is gémet állítanék, azzal megint csak munkát spórolnék. Azzal a munkával megint újabb darab földet művelnék, s a sok megművelt földön aztán annyi rizst termelnék, amennyit már eladni sem tudnék. Akkor több bivalyt és kocsit vennék, s messzi városokba járnék velük piacra. A piacokon a rizsemmel hosszú napokat töltenék, alkudnék, veszekednék, de aztán megint csak egy kicsikét gyarapodnék. Akkor megint újabb földet vennék, megművelném, kutat ásnék, gémet állítanék, s végül a gémnek köszönhetően többet dolgoznék, mint valaha. A megtakarított munka csakis munkát termelne nekem, egyre keservesebb lenne az életem. Ezt tenné velem a gém. Ezért nem állítok a kutamhoz gémet - mondta régi mesterünknek a paraszt, ő pedig lejegyezte szavait, s az írás fennmaradt – fejezte be Lin-csi a történetet, majd hozzátette.

- Hívek! Bár kolostorunkban elvetjük az írott hagyományt, jegyezzétek föl ezt a tanítást, s idézzétek, ahol csak lehet. Nehogy egyszer ellepjék a földet azok az otromba, fullánkos gémek! – mondta egykor Lin-csi apát, kolostorában, a Huo-to folyó partján.

Hétfő, 2009. December 14. 16:42

Jópofa, de sántít...

...mert ki mondta annak a parasztnak, hogy vegyen új földeket?

B.

Hétfő, 2009. December 14. 17:12

Ugyan az a föld nem mind1 milyen minőségben van megművelve

... Csináld a lehető legjobban azt amid van, mert az sokkal jobb, mint félig jól csinálni háromszor annyit, amennyid most van!

Hétfő, 2009. December 14. 18:29

új, földek...

Talán, lehet csak ismerte önnön természetét, hogy újabb és újabb dolgokkal fogja megtömni az életét, a magunkon való munkálkodáshoz az életből elvenni nagyon keveset is elég...

Persze, itt a kérdés az, hogy vajon, egy jó szoftver által megszerzett idő, energia, profit töblettel tudunk-e bánni?
Mert lehet végül többet elvenni, ha tudjuk, hogy azt vissza is kell adjuk.
Adok - Kapok
Kapok - Adok

A dolgok kiegyenltődnek! Szivből remélem, hogy az új eszközökkel, és lehetőségekkel együtt a készségünk is növekszik, hogy normális életet éljünk, mohó felhalmozás helyett!

Valahol a DOLOGBA azt a DOLGOT is bele kellene tenni, hogy hol az a pont, ahol az ember az emberrel találkozik. Túl az ügyfél kontra szélszrizsa lépcsőfokon.

Mert lehet hogy a DOLOG lenyűgöző, és lenyűgözi az ügyfelet, de az ügyfélnek belső igénye van arra is, hogy Ő is lehessen a lenyűgöző és a cég, szolgáltató az, aki érte mindent megtesz.

Pl: :Ha Balázs, személyesen, irsz egy választ, lenyűgöző és tiszteletreméltó, hogy veszed a fáradságot és közeljössz, mégha mást is gondolunk, és ez jó. De ha ez egy automatizált válasz lett volna, semmi tisztelet nem ébredt volna bennem irántad.

Szóval a DOLOG lényege, hogy ügyeljünk a DOLGOK közötti egyensúlyra, és akkor biztosan sikeres és ragyogó segédeszköz lesz ebből a DOLOGból.

Hétfő, 2009. December 14. 19:00

4 sarkú tétel

....ha már Lin-csi, akkor az Ő általa tanulmányozott 4 sarkú tétel pontot tehet az I -re, e témában!

Állítás, Tagadás, Mindkettő Helyeslése, Mindkettő Tagadása....

Elnézést a "filozófiáért"!
(-:

Gratulálok ehhez az új "DOLOGHOZ"!
(-:

Mint a késnél, biztos lesznek, akik profin fognak tudni vele "szeletelni" és lesznek, akik csak idétlenül "hadonásznak" majd...........csak nehogy "megvágják" magukat közben........
(-:

Persze gyakorlat teszi a mestert.......

Üdv
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén

Hétfő, 2009. December 14. 21:08

Ő már az ügyfelük?

Egy spam-ben jött ennek a linkje hozzám: http://www.info.cpn.hu/2.html
Elég szembetűnő a hasonlóság. Felfedeztem egy másolást, vagy ügyfélről van szó? Ha másolás, akkor örülök, hogy segíthettem! Ha ügyfél, akkor szóljanak, hogy ne spameteljenek... :)

Kedd, 2009. December 15. 18:09

Finomítani kell még, de akkor is gratulálok!

Csak egy gyors ellenőrzést csináltunk, de úgy látom, hogy nem ügyfelünk, viszont a blogot rendszeresen olvassa, azt tudom.

Hogy baj-e, hogy ennyi mindent egyszerűen csak lemásolt?

Nos, tényleg sokkal elegánsabb lett volna, ha minden részletet maga talált volna ki, ha az elrendezés, ha számos mondat és egy csomó egyéb elem nélkülözné az ismerős jegyeket, mégis összességében azt kell mondjam, hogy ha minden ügyfelünk, akiket tanácsainkkal támogatunk, ilyen gyorsan megcsinálná, amit tanítunk, akkor a házunk előtt minden reggel hálálkodó internet-milliomosok csoportja várna...

Szóval csak sok sikert Mátyásnak a további finomításokhoz, és mindenkit arra bátorítok, hogy legyen ilyen gyors a megvalósításban!

Üdv,
Balázs

ui.: ha tényleg spam-ben érkezett a linkje, az tényleg nagyon gáz! Ez nyilván nem olyas valami, amit tőlünk tanult...
uui.: a külalak hasonló, a háttérben viszont úgy látom, hogy nincs ott az a "csoda", amit nekünk ott van :-) Hogy mi ez? Január 26-án kiderül! ;-)

Szerda, 2009. December 16. 10:40

elakadás

Érdekelt volna a teljes anyag, de egy űrlap után nem megy tovább a robot, hiába nyomogatom a "tovább" gombot. Többször végighallgattam más böngészőben is a nem kevés szöveget de nem javul a helyzet. Brrrrr

Vasárnap, 2009. December 27. 16:15

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!