MailMaster

Miért nem működik a Partnermarketing?

Sokan tudjuk, hogy a Partnermarketing (affiliate Marketing) az online forgalom-szerzés egyik legkomolyabb eszköze. Ahogy azonban az online marketing sok más területére is igaz, megfelelő technikai eszköz nélkül az affiliate marketing is csak egy újabb megterhelő, bonyolult, és hamar elhanyagolt területté válik az adott cég életében.

Természetesen a teljes sikerhez önmagában egyetlen affiliate szoftver sem elég - kell legyen kiváló partner-ajánlata, kiváló terméke és/vagy szolgáltatása, kell adminisztratív munkatárs, aki a partnereket kezeli, oktatási rendszer a partnerek számára, stb. -, mégis a jól kiválasztott szoftver hihetetlen mértékben meg tudja könnyíteni affiliate marketingjének eredményességét...


 

Hogyan hatnak a hírlevél küldésre a Gmail fülek? [két részes audio]

A Google - ahogy időnként újra és újra megteszi - ismét halálra rémisztette az online marketingesek egy részét, mégpedig a Gmail fülek bevezetésével. Mivel a Gmail itthon is az egyik legnagyobb felhasználó táborral rendelkező email szolgáltató, nem kis riadalmat váltott ki, hogy az email marketingesek által küldött levelek nagy része a fülek bevezetésével a Promóciók fülre kerül, ahol az email címzettje csak akkor találkozik vele, ha átkattint erre a fülre.

Milyen hatása van mindez a marketing email-ek megnyitására? Hogyan lehet együtt élni a Gmail fülekkel? Mit csináljunk, hogy marketing email-jeink a "megfelelő" fülön jelenjenek meg? Erről szól ez a két részes, egyenként pár perces hanganyag.


 

Hogyan tud javítani Gmail-es feliratkozóinak küldött leveleinek célba érésén?

Néhány hete találkoztam egy kiváló cikkel, amely arról szólt, hogyan tudja a lehető legnagyobb hatékonysággal célba juttatni e-mail-jeit Gmail-es feliratkozói postafiókjába, ezért úgy döntöttem, hogy itt is közzéteszem viszonylag szabad fordításban. (Forrás: How to Improve Gmail Deliverability)

Azért döntöttem ezen gondolatok megosztása mellett, mert ugyan nagyon egyszerű, és egyáltalán nem új keletű gondolatokról van szó, mégis úgy látom, hogy nagyon sokan még mindig nem ismerik, vagy nem veszik figyelembe ezeket a szempontokat e-mail kampányaik során, és ezzel gyakorlatilag egyenesen a lefolyóba megy mindaz a munka és pénz, amit hírleveleik elkészítésére fordítanak!


 

3 az 1-ben megoldás e-mail marketingje eredményességének növelésére...

Mivel az e-mail marketing még mindig hatalmas szereppel bír az online marketingben, és mivel az egyre nagyobb e-mail áradatban egyre könnyebben vesznek el a fontos üzenetek, minden e-mail marketingesnek törekednie kell az összes apró hatékonyság növelő technikai alkalmazására.

Az alábbiakban egy olyan rendkívül egyszerű megoldásról olvashat, amelyet egycsapásra be tud vezetni, de amely mostantól folyamatosan hozzá fog adni e-mail marketingje eredményességéhez...


 

Évekig rejtegettük, úgyhogy itt az ideje, hogy már ne csak VIP ügyfeleink tudják használni Partnermarketing szoftverünket...

Amikor Schlingloff Sanyi először előállt az ötlettel, hogy fejlesszünk
Affliate szoftvert, azaz egy olyan szoftvert, ami a partnermarketing
(akkor még partner- vagy affiliate programnak hívtuk) eredményeinek
nyomon követésére való, akkor azt mondtuk:  "Persze, két-három hét alatt meglesz".

Természetesen két-három hét helyett két-három évig fejlesztettük, és
még most is tart a finomítgatás, funkciók bővítése, de már így is évek óta használják legnagyobb partnereink...


 

Az egyik "legcikibb" online marketing hiba, amit mostanában elkövettem - Ön is csinál ilyet?

Általában mindenki azzal dicsekszik, amit jól csinál, én mégis szeretek néhány nagyon ciki hibával is dicsekedni, hátha van aki előbb tanul az én hibámból, mint a sajátjából.

A tegnapi blogpostom az SMS marketingről szólt, és reklámoztam benne a MailMaster SMS küldő képességét is. Ennek során végigkattintgattam a folyamatot, amin az érdeklődők is végig fognak menni, hogy megpróbáljam az ő szemükkel látni az oldalt és átélni azt, amit ők fognak átélni. És ekkor bukkantam rá...


 

Adatbázis marketing alapok első lecke + A legyegyszerűbb mini-rendszer 3 ellenőrző listája

Ahogy pár napja ígértem, ezzel a bejegyzéssel elkezdek egy sorozatot az adatbázis marketing alapjairól, annak is első sorban a technikai megvalósításáról.

Az alábbiakban néhány nagyon fontos félreértést is tisztázunk, utána pedig azonnal belevágunk az első és legegyszerűbb adatbázis marketing mini-rendszer technikai részleteinek tárgyalásába, sőt, három nagyon fontos ellenőrző listát is a kezébe adunk...


 

Expó tapasztalatok: Kezdjük ismét az adatbázis marketing alapjainál...

A múlt hét előtti Marketing Expón bemutatott "Internet-marketing IQ Teszt és Állapotfelmérés" tesztünk több nagyon megdöbbentő összefüggésre világított rá a részt vevő KKV cégvezetők és marketingesek felkészültségével kapcsolatban.

Természetesen a teszt eredményei nem reprezentatívak a teljes hazai vállalkozói rétegre vetítve. Ráadásul a válaszadást egyes esetekben lehet, hogy a válaszok nyomán megszerezhető kiértékelésnél jobban motiválták a kisorsolásra került összeszerelt építőjátékok és a 150.000 Ft értékű bón a MailMaster Kulcsrakész Vevőszerző Rendszerekre.

Azonban még így is figyelemre méltó (bizonyos pontokon megdöbbentő) a kitöltött tesztek és állapotfelmérések eredménye. Ebben a blogbejegyzésben a három legfontosabb gondolatot szeretném megosztani Önnel.


 

Ha máshol hallanálm, azt gondolnám, hogy ez az interjú "tiszta kamu"... (+éjfélkor lejár az ajánlat)

Valahogy úgy alakult, hogy a blogban beharangozott akciónak nyoma sem volt a blogban - minden információt e-mailben küldtünk el olvasóinknak -, ezért - és pár kósza visszajelzés miatt - úgy döntöttem, hogy az akció végére (ma éjfél) itt hívom fel a figyelmet.

Íme néhány érv, hogy miért érdemes élni az ajánlattal - MA ÉJFÉLIG:

1.) Kockázat nélkül kezdhet el használni egy igazán profi e-mail marketing rendszert, és - ki tudja - talán úgy jár, mint az az ügyfelünk, akinek már egészen rövid MailMaster használat után rohamosan elkezdtek nőni az eredményei, és aki az alábbiakat mesélte el nekem telefonon (6 perc 41 másodperc).


 

A 3 nyertes, aki eltalálta, hogy a piackutatás "összerakása" a MailMasterrel csak 51 perc... (+ spéci ajánlat hamarosan)

A kérdés, amivel nyerni lehetett ez volt: Mennyi idő összeállítani a MailMaster szoftverrel azt a 12 elemből álló piackutatási kampányt, amelynek forgatókönyvét ebben a blogbejegyzésben mutattam be.

A "hivatalos" idő 51 perc, 10 másodperc és 4 századmásodperc.

(A bizonyítékul szolgáló részletes videót itt találja.)

A nyertesek pedig, akik ingyenesen vehetnek részt az E-mail Marketing Profi(t) Képző online kurzuson...


 

Tartalom átvétel