válságmenedzsment

Válságmarketing webkonferencia - még néhány nap!

"Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd."

Ez az idézet lehetne a szlogenje Válságmarketing Webkonferenciánk első részének, aminek témája nem lesz más, mint a válságpszichológia, illetve annak gyakorlati alkalmazása. Erő a nehézségek leküzdéséhez – ez a tényleges címe. Az az idézet, amit az előbb felolvastam – "Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd" – tényleg lehet a vezérmondata, vezérgondolata ennek az első szakasznak.


 

Válságmarketing Webkonferencia - A díjmentes regisztráció elkezdődött!

Nagyon sok szeretettel köszöntöm, Schlingloff Sándor vagyok, és a Válságmarketing Webkonferencia egyik beharangozó üzenetével jelentkezem.

Ez a webkonferencia-sorozat – kicsit nagyképűen mondom így, hiszen két részből fog állni – azt gondolom, hogy egy igazi hiánypótló információ sőt, ha mondhatom úgy, egy sorsfordító információ lesz nagyon sokunk számára.


 

Válságmarketing Webkonferencia előzetes (konf. két hét múlva)...

Most, hogy egy egy igazán izgalmas tematika kezd kialakulni az ingyenes Válságmarketing Webkonferenciánkra, Balázzsal úgy döntöttünk, hogy egy kis betekintést engedünk a webkonferencia első részének témájába. Igen, első részről beszélek, merthogy a webkonferencia két részes lesz...


 

E-mail marketing - halott, vagy nem halott?

Egyes vélemények szerint az e-mail marketing halott. Két szakértőtől is hallottam ezt mostanában. Az az érdekes, hogy számos ügyfelünknél és persze saját magunknál is jól láthatóan kiválóan működik.

Egyes vélemények szerint a "hagyományos" infotermék biznisz is a múlté. Egyre többen vélik úgy, hogy már csak havidíjas konstrukciókkal érdemes próbálkozni. Én nálunk, és más ügyfelünknél is úgy látom, hogy remekül működnek a hagyományos megoldások is.

Most akkor hogy van ez? Melyik oldal téved? Az alábbiakban néhány olyan gondolatot szeretnék megosztani Önnel, amelyek segíteni fognak eldönteni, hogy hogy is vannak ezek a dolgok, és hogy érdemes-e adatbázis építéssel, e-mail marketinggel, és nem havidíjas konstrukciók (infotermékek és nem infotermék jellegű termékek és szolgáltatások) értékesítésével foglalkoznia az interneten


 

Válságmarketing az interneten - előzetes

Az elmúlt kilenc hónap tapasztalatait összegyűjtve, naprakészen, a jelenlegi pénzügyi és gazdasági változások fényében egy válságmarketing programot (válságmenedzsment-válságtanácsadás az online marketingben) tesszük közzé, mégpedig száz százalékban ingyen.

Ez kicsit a köszönetnyilvánításunk, kicsit a befektetésünk szeretne lenni. Érezzük a felelősségét annak, hogy ez a tudás, ezek a felismerések a birtokunkban vannak, és látjuk, hogy milyen sokaknak van szüksége erre a bölcsességre, a legtöbbször haladéktalanul és halaszthatatlanul, s ezért szeretnénk ezt közkinccsé tenni.

Amiről most beszélni szeretnék, az egy kis ízelítő abból a gondolatmenetből, amin ma Balázzsal végigmentünk. A válságról szól, és az ahhoz való viszonyulásunkról. Tényleg csak a jéghegynek a csúcsát fogom és szeretném érinteni. Nagyon érdekes megfigyelni, hogy még a saját hozzáállásomban is megjelent az alábbi folyamat...


 

Tartalom átvétel