piackutatás

A 3 nyertes, aki eltalálta, hogy a piackutatás "összerakása" a MailMasterrel csak 51 perc... (+ spéci ajánlat hamarosan)

A kérdés, amivel nyerni lehetett ez volt: Mennyi idő összeállítani a MailMaster szoftverrel azt a 12 elemből álló piackutatási kampányt, amelynek forgatókönyvét ebben a blogbejegyzésben mutattam be.

A "hivatalos" idő 51 perc, 10 másodperc és 4 századmásodperc.

(A bizonyítékul szolgáló részletes videót itt találja.)

A nyertesek pedig, akik ingyenesen vehetnek részt az E-mail Marketing Profi(t) Képző online kurzuson...


 

Hogyan csinálja meg saját piackutatási kampányát? Lépésről lépésre útmutató egészen pontosan ... percben.

Végre eljött a megvalósítás ideje! Az alábbi videóban színről-színre bemutatom, hogyan készítettem el az előző blogbejegyzésben bemutatott forgatókönyv alapján a közelmúltban lefolytatott piackutatási kampányunk egyszerűsített verzióját.

A RENGETEG tippet köszönjük, volt köztük olyan, amely mindössze 4 századmásodpercet tévedett, úgyhogy nem lesz nehéz nyertest hirdetni!

A hivatalos eredményhirdetés pedig ugyan csak holnap lesz, de az alábbi bevezetőből és az utána automatikusan betöltődő esettanulmány videóból pontosan meg fogja tudni, hogy Ön a nyertesek között lehet-e.

...és egyáltalán NEM MELLESLEG egy olyan lépésről-lépésre útmutatót kap a kezébe legközelebbi piackutatási megmozdulásához, amelyet (I.) még készakarva is csak igen nehezen tudna elrontani, és (II.) sehol máshol nem kaphat meg még pénzért sem, nemhogy ingyen!


 

Kapott már kézhez valaha ilyen részletes piackutatás forgatókönyvet? (videó esettanulmány - 3.rész)

A piackutatási esettanulmány ezen harmadik részében még gyakorlatiasabbak leszünk: ebben a videóban részletesen bemutatom mindazokat a teendőket és létrehozandó kampány-elemeket, amelyeket el kell készítenie, ha Ön is belevág egy ehhez hasonló piackutatási kampányba.

(A videó csak korlátozott ideig, szeptember 15-ig érhető el itt a blogban!)


 

A piackutatás Szent Grálja (esettanulmány videó - 2.rész)

Lehet, hogy elsőre túlzásnak tűnhet a piackutatás Szent Gráljának nevezni azt a pár egyszerű gondolatot, amik ebben a két részes videóban elhangzanak, mégis annak ellenére így teszek, hogy nem tartom magam piackutatási szakembernek. Ennek pedig két igazán egyszerű oka van:

  1. Nyolc éves online marketinges múltamban egyetlen ügyféllel sem találkoztam, aki ezt a pár alapelvet a gyakorlatban is maradéktalanul alkalmazta volna. Eggyel sem!
  2. Annak a néhány komoly szakembernek, akiktől én magam ellestem az itt tanított alapelveket, kivétel nélkül mindig profitra lefordítható eredményeket hoztak a kutatásaik. Sőt, amióta én is alkalmazom ezeket az elveket, nekem is kivétel nélkül mindig komoly eredményeket hoznak a "kutatásaim".

Kell még bármit mondani? :-)


 

Egy rendkívül sikeres kampány anatómiája... (esettanulmány videó)

Ahhoz, hogy eredményes e-mail marketing kampányokat tudjon folytatni, nem elég megtanulni az elméletet, a gyakorlatot is el kell lesni valakitől vagy valakiktől.

Sajnos azonban a legtöbb guru nemhogy nem enged betekintést a kampányai kulisszatitkaiba, de még azt sem nagyon lehet megtudni, hogy melyik kampánya sikerült pocsékul, és melyik az, amit érdemes ellesni.

Az alábbiakban kezdődő videó sorozatban nemcsak egy sikeres kampány forgatókönyvét mutatom meg Önnek, de a legfontosabb titkokat is felfedem, sőt, a következő részekben egy pontos kivitelezési útmutatót is a kezébe adok...


 

Már csak ma éjfélig él az ajánlat - kezdem is megírni az ígért esettanulmányokat (+kiszivárgott képernyő hőfotó)

Már csak ma éjfélig él kedden meghirdetett igazi Nyer-Nyer ajánlatunk, ami azt jelenti, hogy eddig az időpontig tudja 50% kedvezménnyel megrendelni 3 kiválasztott termékünket és/vagy szolgáltatásunkat.

Ha még nem élt volna a lehetőséggel, akkor íme itt a teljes kínálat és itt a kedvezményes rendelési oldal.

Ahogy ígértem, jövő héten megosztom olvasóimmal a kampány piackutatási vonatkozásainak tanulságait, azaz egy komplett esettanulmányt fogok közreadni a történtekből. Most csak egy képet szeretnék beszúrni előzetesként, és várom a tippeket, hogy...

(a.) vajon mit ábrázol, illetve hogy
(b.) mit jelent mindez?


 

A megígért piackutatási eredmények (és ami ezután következik)...

Az előző videóban megígértem, hogy megosztom Önnel azokat az igényeket, amelyeket ügyfeleink fogalmaztak meg a videóban is említett piackutatás során.

Ha szeretné tudni, hogy melyek azok a témák, amelyek leginkább érdeklik az Önhöz hasonló vállalkozókat, ha szeretné tudni, hogy mely témák lesznek azok, amikről a következő hetekben beszélni fogunk, akkor az alábbi rövid videó Önnek szól.

(Plusz az előző bejegyzéshez tett hozzászólásokra is reagálok röviden...)


 

Tartalom átvétel