social media

Közösségi média kontra e-mail marketing. E-mail kontra SMS marketing. Kinek van igaza? A vitát végleg lezárjuk!

Két hete egy üzleti reggelin beszélgettem egy komoly weboldal-készítő cég egyik vezetőjével, aki azt találta mondani, hogy nem hisz az e-mail marketingben. Azt mondta, hogy ő sokkal inkább hisz a közösségi médiában.

Közben Wolf Gábor ezerrel népszerűsíti a Twittert. John Reese a múlt héten törölte Twitter fiókját, melynek 25.000 követője volt. Barazsi Ákos arról beszél, hogy mennyire időrabló a Facebook-ozás - mely állítással nagyrészt magam is egyet értek. Az e-mail marketing cégek pedig az e-mail marketing újraéledéséről beszélnek.

A mai blogbejegyzésben végleg segítek lezárni a "...szerintem akkor is ez a legjobb eszköz..." vitát, és azt is bemutatom, hogy miért van szüksége mindegyik eszköz ismeretére legalább alapszinten.


 

Miről szól 2010 (és a Marketing Expó)?

Tudva, hogy Wolf Gábor az egyik leginkább meghatározó alak az itthoni KKV marketingben, nagyon sokaknak a 2010-es év pont arról fog szólni, amiről Gábor sokat tanít. Ennek az üzleti körnek a holnaputáni Marketing Expó fogja megadni a kezdő lökést, nem csupán a MarketingCommando előadásaival, hanem a számos - Commando tanítvány - kiállító bemutatkozásával is.

Természetesen emellett vannak olyan hazai és nemzetközi trendek is, amelyek nem a MarketingCommandótól indulnak ki, sőt, amelyek "nagyobbak" az összes hazai marketing tanácsadónál. Az alábbiakban összefoglaltam azt a néhány trendet, amelyek véleményem szerint az idei év fő trendjei lesznek a hazai KKV marketinges körökben, és amelyekre mindenképpen tekintettel kell lennie marketingje tervezésekor.


 

E-mail marketing kontra social media (és egyebek) - Melyik online kommunikációs eszközt válasszam?

Egy ideje már folyik a diskurzus itt is ott is, hogy melyik online kommunikációs eszközt érdemes "választani".

E-mail marketinget? Keresőmarketinget? Közösségi oldalakon folytatott marketinget? A vita valószínűleg örök lesz, de az alábbi pár gondolat segíthet eldönteni, hogy mely online eszközök kombinációval érheti el a legtöbb eredményt...


 

Tartalom átvétel