vállalkozás

Az automatizálás nem LUXUS, hanem alapkövetelmény

Három egyszerű ok, amiért az "Önműködősítést" NEM érdemes halogatni:

  1. Automatizálás nélkül az értékesítés veszteségei gigantikusak, az egyedi, személyre szabott marketing pedig lehetetlen.

Még a legprofibb értékesítési rendszer is elképesztő veszteségekkel működik. Azoknak a jelöltszerzési és lezárási koncepcióknak az alkalmazása nélkül, amelyeket az önműködő értékesítés lehetővé tesz, indokolatlanul SOK vevőt veszít a hirdetéseinél, a weboldalán, a hírlevelében, az ügyféllistáján, a rendezvényein, és valójában MINDEN kommunikációs ponton. A vevői már ott voltak a vállalkozása vödrében, de mire hazaért velük, elfolytak a lyukakon. Az extra forgalom amit keres, már ott van az üzletében, csak meg kell engednie, hogy szoftverünk úgymond lehajoljon érte.


 

Amennyiben Ön is a lehetetlennel küzd, HAGYJA ABBA!

Abba kell hagynia, hogy olyan köveket görgessen a hegyre, amelyek újra meg újra, újra meg újra, teljes bizonyossággal visszagurulnak, hogy aztán holnap vagy Ön, vagy egy méregdrága munkatársa újra meg újra visszagörgesse azokat, és hogy ez a folyamat megállíthatatlanul ismétlődjön az idők végezetéig.

Hagyja abba a reménytelennel, a lehetetlennel való küszködést és váltson!

A régimódi vállalkozás halálra van ítélve

Régen mindösszesen néhány egyszerű feladat képezte egy vállalkozás egészét. Egy fél tucat feladat, amit akár egy-két ember is kényelmesen elvégezhetett. Régen évtizedekig lehetett ugyanazt hasonló eredmények mellett csinálni. Régen a vállalkozók többsége még akkor is érvényesült, ha nem tett mást, mint teremtet magának egy munkahelyet.

Ez ma már nincs így!


 

(Ha nincs elég bevétel) nem a vállalkozásával van a baj, hanem azzal, ahogyan működteti...

Nem elég e-mailek tízezreit kiküldeni, de személyre szabottan válaszolnunk is kellene az érdeklődések legkülönfélébb formáira. Nem elég hirdetnünk a különféle médiákban, de kézen is kellene fognunk, és egészen a vásárlásig kísérnünk az információ hiányban - vagy éppen dömpingben - összezavarodott vevőinket. Az értékesítés egyre jobban elszemélytelenedő világában időt kellene szánnunk arra, hogy megismerjük a vevőinket, hogy személyesen, de legalább telefonon elbeszélgessünk velük, hogy tőlünk hallhassák, jól döntenek, ha minket választanak. Nem elég mindezt csinálni, de az egyre szaporodó konkurensek árnyékában mindezt jól, sőt, kiválóan kell megtennünk!


 

Egy új vállalkozói betegség, és az egyetlen káros mellékhatások nélküli gyógymód

Egyre többen panaszkodnak klausztrofóbiás tünetekre. Egyre többen élnek át olyan fajta megkötözöttséget a vállalkozásukban, amely nem a lehetőségek hiányából, hanem a lehetőségek kihasználására való képtelenségből adódik.

Egyre több vállalkozó panaszkodik arról, hogy olyan korlátokba ütközik, amelyeket bárhogy igyekszik, képtelen átlépni. Egyre gyakrabban halljuk:


 

Hatékony ellenszer a vállalkozói döntések halogatása ellen - akár Ön, akár ügyféljelöltjei halogatnak...

A vállalkozói fejlődésnek számos gátja lehet, melyek közül sokaknál talán a leginkább alattomos és "hatékony" (mármint negatív értelemben) a halogatások racionalizálása. Ezalatt azt értem, amikor a halogatást olyan okokkal magyarázza valaki, amelyek nem objektív okok, egyszerűen csak valahogy alá akarja támasztani az illető a halogatást valamilyen jól hangzó okkal, hogy ne kelljen szembenéznie a félelmeivel.

Mai blogbejegyzésemben erre a helyzetre kínálok egy olyan természetes megoldást, ami minden küszködés és "önmegerőszakolás" nélkül segít legyőzni az üzleti döntések halogatásának tekintélyes részét...


 

Kinek NEM való a Kapcsolatépítő Nap? (...a vállalkozásfejlesztés különböző fázisait figyelembe véve...)

Természetesen a tegnap általam említett VHK Kapcsolatépítő Nap sem való mindenkinek. Mai blogbejegyzésemben néhány egyszerű példán keresztül bemutatom a majd minden vállalkozásra jellemző vállalkozázs-fejlesztési fázisokat, és hogy ezek a fázisok miként befolyásolják az alkalmazandó eszközök tárházát.

"Extraként" pedig bemutatom az egyik legegyszerűbb, mégis talán legfontosabb kisvállalkozási projektkezelési alapelvet, amely segíthet azt is eldönteni, hogy ott legyen-e a március 31-i VHK Kapcsolatépítő Napon.


 

Tartalom átvétel