A keresőmarketing alapjai

Az internet marketingen belül talán az egyik legdivatosabbb részterület a keresőmarketing, illetve a keresőoptimalizálás. Mégis - még azok közt is, akik gyakran kapcsolatba kerülnek vele - sok félreértés és mítosz él a témával kapcsolatban.

A cikkekben leírtakkal szeretnénk kiegészíteni a nemrég megjelent „A keresőoptimalizálás alapjai. Hogyan tegye weboldalát vonzóvá a keresők számára?” című tanulmányt, melyben a keresőoptimalizálás legfontosabb technikai részleteit mutatjuk be.

Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához

Számos kutatás bebizonyította, hogy az internetes böngészések körülbelül 80%-a a keresőprogramokban indul. Amikor a vásárlók egy megoldást keresnek a világhálón és az Ön cége nincs ott a keresési eredmények közt, akkor nem fognak tovább kutatni Ön után sem itt, sem más csatornákon. Egy üzleti céllal létrehozott honlap keresőkbe való optimalizálása kritikus fontossággal bír. Ha jól választja ki és optimalizálja kulcsszavait akkor özönleni fognak Önhöz a látogatók. Azonban ha rosszul választ kulcsszót, akkor jobb ha bele sem kezd keresőoptimalizálási tevékenységébe.


1 hozzászólás | tovább

 

Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információit

Cikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban.


hozzászólás | tovább

 

Hatékonyabb keresőmarketing a látogatottságelemzés segítségével

A keresőmarketing az egyik legolcsóbb és legegyszerűbben elkezdhető látogatottságnövelő módszer. A legtöbb weboldal tulajdonos azonban mégsem alkalmazza ezt a technikát honlapja készítése és népszerűsítése során. Valószínűleg nincsenek tisztában azzal, milyen jelentős számú látogatót veszítenek el a megfelelő keresőmarketing tevékenység hiányában.
Mai írásunk azon honlap tulajdonosoknak nyújt segítséget, akik a mindennapi munkájuk során már alkalmazzák a keresőmarketinget és a jövőben még nagyobb hatékonysággal szeretnék ezt tenni.


hozzászólás | tovább

 

A Google sötét oldala - van ok az aggodalomra?

Mostanában egyre többször hallani ki erős érzelmi töltést a
Google-lal kapcsolatos nyilatkozatokból, véleményekből.

Mivel biztosan állíthatom, hogy a keresőoptimalizálás során
érzelmi alapon dönteni igen káros lehet az oldal
eredményeire nézve, úgy döntöttem, hogy mindenképpen
érdemes tisztázni néhány félreértést a Google keresővel
kapcsolatban.

Nem az ördög ügyvédje szeretnék lenni, pusztán fontosnak
tartom, hogy olvasóink ne pletykákra, és eltúlzott érzelmi
reakciókra alapozzák üzleti tájékozottságukat.

Múlt csütörtöki blog bejegyzésemben említettem egy cikket,
amely igen jól bemutatja a Google-lal kapcsolatos
leggyakoribb tévedéseket, és azok hátterét.

Az alábbiakban Christine Stander jóvoltából már az Internet-Marketing.hu-n is megjelenhetett a cikk, természetesen magyarul. Íme:


6 hozzászólás | tovább

 

Az utolsó 6 „titkos” pont a keresőoptimalizálás eredményességének növeléséhez

A keresőoptimalizálás legfontosabb alapelveit előző cikkeinkben már átvettük. Ahhoz azonban, hogy a lehető legtöbb eredményt érje el, még néhány dologra feltétlenül oda kell figyelnie. Ezt a néhány dolgot mutatjuk be ebben a cikkünkben.


1 hozzászólás | tovább

 

A keresőoptimalizálás első és legfontosabb lépése - ahol a legtöbben elvesztik a játszmát

A "Keresőmarketing a gyakorlatban" című cikksorozatunk második részében bemutatjuk azt a bombabiztos módszert, amelynek segítségével a legeredményesebben optimalizált weblapok készítői kiválasztják azokat a kulcsszavakat, amelyekre optimalizálják az oldalt.
FIGYELEM: Ne tévessze meg, hogy nem kerül semmibe a cikk elolvasása! Az itt leírt információk milliókat érhetnek Önnek is! A cikk ugyanis a keresőoptimalizálás legfontosabb lépéséről szól. Arról a lépésről, amely a legtöbb látogatót garantálja. Mivel azonban ezt a lépést még azok is alig alkalmazzák, akik profi keresőoptimalizálónak tartják magukat, ha Ön komolyan veszi és alkalmazza az itt leírtakat, a legjobbakat is meg tudja előzni!


2 hozzászólás | tovább

 

A keresőmarketinggel kapcsolatos leggyakoribb félreértések

Cikkünkben azoknak a marketingeseknek, cégvezetőknek fogunk a
mindennapi gyakorlatban alkalmazható útmutatást adni, akik azt szeretnék, hogy az általuk menedzselt honlap a lehető legtöbb minőségi látogatót vonzza.


1 hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel