Forgalom-, hatékonyság-, és profitnövelés az online marketingben

Ha növelni szeretné weboldala jövedelmezőségét, a látogatottségnövelésnél sok esetben sokkal jövedelmezőbb, ha először a weboldal folyamatainak hatékonyságát növeli meg.

Oldalainkon elolvashatja, mit és hogyan mérjen weboldalán, úgy hogy az eredmények ismeretében képes legyen kiszűrni és megváltoztatni oldala gyenge láncszemeit vagy akár kialakítani jövőbeni marketing stratégiáját. Bemutatjuk miként teheti népszerűvé és jövedelmezővé weboldalát, és hogyan optimailzálhatja úgy, hogy az a maximális profitot termelje az Ön számára.

Hogyan növelheti megrendelései számát?

Ha szeretné megsokszorozni e-mail kampányai válaszadási arányát és velük együtt beérkező megrendelései számát a megoldás egyszerű: küldjön hatásosabb értékesítési leveleket.


4 hozzászólás | tovább

 

Honlap: csak 3 másodperce van

Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.


hozzászólás | tovább

 

Ön hány vevőt szeretne?

A legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már "jó" teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.


hozzászólás | tovább

 

Mikor és hogyan célozza látogatóit?

Mai cikkünkben rávilágítunk miként növelheti meg bevételeit a látogatók viselkedéséről megszerezhető információk tesztelésével, elemzésével és mérésével.


hozzászólás | tovább

 

Megéri az árát?

Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak. 


hozzászólás | tovább

 

Tippek a weboldal megtérülési rátájának növelésére

Mai cikkünkben bemutatunk egy olyan stratégiát melynek segítségével nagymértékben megnövelheti weboldala konverzióját - vagyis elérheti, hogy az eddigieknél jóval nagyobb számú látogató vásároljon illetve feliratkozzon fel hírlevelére weboldalán.


2 hozzászólás | tovább

 

Mikor és hogyan érdemes reklámoznia az interneten? - Avagy a látogatottságnövelési módszerek széles tárháza

A legtöbb "friss" weboldal tulajdonos megfigyelhetően ugyanazt a hibát követi el amikor belefog újonnan elkészült honlapja népszerűsítésébe: körülnéz az interneten, hogy milyen módszerrel hirdetnek a "többiek", majd az esetek többségében  elhatározza, hogy ő is banner hirdetésbe kezd – miután ezzel a technikával találkozott a vizsgált helyeken.  
Pontosan ilyen okok miatt történik az, hogy a "kezdők" elköltenek egy halom pénzt az online hirdetésekre, majd amikor üres a kassza, kijelentik, hogy az interneten jelen lenni drága és egyáltalán nem eredményes.

Mai cikkünkben segítséget szeretnénk nyújtani Önnek az online népszerűsítési módszerek közti eligazodásban. Anyagunkban összegyűjtve megtalálja a jelenleg ismert összes látogatottságnövelő módszert és azt is megtudhatja, hogy az egyes technikákat kinek és mikor érdemes alkalmazni, hogy honlapján a lehetséges maximumra növelje a látogatók számát.


5 hozzászólás | tovább

 

Látogatottság mérés vs. Látogatottság mérés

Miért van az, hogy amikor látogatottság mérésről beszélünk, egyesek egyből a hatékonyság-növekedésre gondolnak, míg másoknak csak unalmas adathalmazok és értelmezhetetlen statisztikák jutnak eszükbe?


hozzászólás | tovább

 

Sokszorozza meg a keresőkből érkező látogatók számát - kevesebb időráfordítással!

Az egyik leginkább költséghatékony online marketing eszköz a keresőmarketing. Ha viszont nem a megfelelő eszközökkel végzi ezt a tevékenységet, rengeteg idejét fogja felemészteni és a végén mégsem lesz annyira költséghatékony. Az alábbiakban bemutatjuk Önnek, hogyan tud kevesebb idő alatt több látogatót szerezni ráadásul teljesen ingyen!


2 hozzászólás | tovább

 

Mitől válik jövedelmezővé egy weboldal?

A jövedelmező weboldalakról szóló cikkeinkből megtudhatja, miként tudja Ön is felhasználni azt a három "titkos" marketing eszközt, amelyekkel a sikeres guruk elérik, hogy weboldaluk önműködő pénzgyárrá váljon!


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel