Ahogy a legtöbb ember, a marketingesek és a bloggerek is minden év elején visszatekintenek, mik voltak az előző esztendő legfontosabb eseményei. Végiggondolhatjuk a jó és rossz történéseket, melyekből számos tanulság levonható a jövőre nézve és ami talán még fontosabb: némi előrejelzés is megállapítható az új év lehetséges trendjeit illetően.
Internetes trendek
Ebben a szekcióban olyan információkat osztunk meg, melyekből megtudhatja, melyek a legújabb online trendek és megoldások, valamint átfogó képet nyerhet arról is, hogy merre halad az Internet hazánkon kívül.
Hogyan legyen nyertes a web 2.0 világában?
Web 2.0. Manapság már lépten-nyomon hallani ezt a kifejezést. De mi ez a Web 2.0 és mit jelenthet az Ön számára? A fogalom magyarázatát egy régebbi anyagunkban már részletesen olvashatta. Sokkal izgalmasabb kérdés azonban, hogy miként használhatja fel ezt az új tendenciát online üzlete felvirágoztatására.
Netes stratégiával tarolnak a franchise hálózatok
HVG.hu
A franchise-hálózatok közül jó néhány már koncepcióját is online tervezi, mások részt vehetnek virtuális franchise-kiállításokon. Kinek mi éri meg? Ajánlott tanácsadóhoz fordulni.
Internet: mindenki azt kapja amit akar?
Az egyes korcsoportoknak általában nagyon különböző a véleményük az internetes szörfözés rejtelmeit illetően. Az USA-ban azonban egyre szembeötlőbb az a tendencia, miszerint semelyik korcsoport egyetlen tagja sem tölt már ki szívesen regisztrációs adatlapokat. Ha Ön weboldal tulajdonos, érdemes elgondolkoznia, mit jelent ez a hazai viszonylatokra vagy akár a saját honlapjára vetítve.
2007-es online trend-előrejelzés
Cikkünkben bemutatjuk melyek azok a fő irányvonalak a nemzetközi online marketing világában, melyeket az új évben a hazai online marketingeseknek is érdemes szem előtt tartaniuk, ha hirdetéseikkel az idei évben is sikereket szeretnének elérni vagy akár csak konkurenciájukat egy lépéssel megelőzni.
Hogyan indítsunk webáruházat?
HVG.hu
Az online áruházak közötti erős versenyben hamar elbukik, aki nem veszi figyelembe a rutinos bolttulajdonosok tapasztalatait s az internetes vásárlók szokásait.
Web Essentials 2005 - Az egésztől a kódig, avagy egységgé formálni a darabokat
Ön átad egy grafikus tervet a designernek és azt mondja, hogy készítsen belőle egy élő és működő weboldalt. Mi történik aztán? Hogyan vázolja fel neki, hogy milyen megközelítést alkalmazzon, milyen technikákat használjon és milyen módon jusson el az utolsó oldalig? Ebben az előadásban Eric Meyer végigvezet minket az általa használt döntéshozó folyamaton, melynek során ő egy darabokban lévő listából kiindulva megbirkózik egy új design elkészítésével. Elmondja, miként elemezi a követelményeket, határozza meg a kérdéseket, melyekre fontos megtudnia a válaszokat, milyen kompromisszumokat köt és megtudhatjuk a döntései mögött álló okokat is. (-a szerk.)
Web Essentials 2005 - A tökéletes felhasználói élmény megtervezése
Tervezni nehéz. Az Internet bonyolult. Hogy vagyunk képesek bármit is tervezni a felhasználóink számára, amikor mindannyian csak alapszinten vagyunk tisztában azzal, hogy ők mit akarnak? Ha csatlakozik Jeffrey Veen előadását bemutató cikkünk olvasóihoz, megtudhatja mit derített ki az előadó egy széleskörű felmérés alkalmával, melyet azért végzett el, hogy feltérképezze, milyen kihívásokkal kell szembenézniük napjaink "dizájnereinek" és hogy általában miként kezeljük mi mindannyian a design tervezése során felmerülő kérdéseket. (- a szerk.)
Web Essentials 2005 - Távolról nézve a „harcvonalat”
Húzódjunk hátrébb a pixelektől és figyeljük meg a nagyobb képet. Vetkőzzük le saját gondolkozásunk korlátjait és vizsgáljunk meg néhány jelenetet a nem túl távoli jövőből. Kérdezzük meg magunktól: miként tudják befolyásolni a jövő lehetőségei a mostani munkánkat?
Web Essentials–2005 : A weboldal tervezési folyamat újrafogalmazása
A lefaragott költségvetések és rövidített határidők megteremtették egy rugalmasabb, eredményorientált munkafolyamat létrehozásának szükségességét. A növekvő közönségelvárásokra és a felhasználói élményre fókuszálni ma már kötelező. Meg kell tanulnunk, hogy lehet integrálni egy ismétlődő fejlesztési stratégiát a már létező munkafolyamatunkba. Látnunk kell, hogy kerül kialakításra egy stratégiai térkép és miként lehet segítségül hívni az online eszközöket a sikeres méréshez.
Senki nem tudja vagy tanítja jobban a munkafolyamatokat és a Web projekt menedzsmentet, mint Kelly Goto, aki a nagyszerű bestseller könyv, a "Web redesign" szerzője: "A munkafolyamat amelyik működik". Íme, itt a WE05 konferencia összefoglalójának második része az Internet-Marketing.hu-n.
