Napjaink fogyasztói rendkívül felkészültek. Hihetetlenül média tudatosak és egyre növekvő mértékben cinikusak is. Nagyon okos marketingesnek kell lennie ahhoz, hogy a bőrükbe bújjon. Az online kérdőívek azonban eltérnek a számukra megszokott formátumtól és egyedi kapcsolatteremtésre adnak lehetőséget velük. A következőkben bemutatjuk azt a 10 okot, melyekből kiderül, miért jelentheti az online kérdőív a marketing jövőjét, valamint segítségével miként érheti el hatékonyabban az online generációt.
Piackutatás - Lesz-e igény kínálatára
Ha már kialakította és működteti weboldalát, valamint gyűjtött elegendő számú e-mail címet, akkor nagyon fontos, hogy ne hagyja figyelmen kívül az internet marketing egyik leghatékonyabb eszközét, a vevőmegkérdezést.
Az interneten történő e-mail alapú megkérdezésnek számtalan előnye van a hagyományos piackutatások során használt eszközökkel szemben. A témával kapcsolatos cikkeinkből megtudhatja, miként használja ezt a rendkívül költséghatékony ámde annál nélkülözhetetlenebb eszközt.
A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja - 2. rész
Cikkünk első részében bemutattuk az e-mailben történő vevőmegkérdezés néhány leggyakrabban alkalmazott módszerét. Az alábbiakban először bemutatjuk a kérdőív megfogalmazásának néhány alapvető szempontját, majd felsoroljuk az előkészítés, kiküldés és feldolgozás legfontosabb technikai teendőit.
A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja - 1. rész
Az email-ben történő vevőmegkérdezés nemcsak egyszerű, de gyorsan kivitelezhető, és a költségei is minimálisak. Az alábbiakban bemutatjuk a módszer legfontosabb előnyeit, cikkünk második részében pedig részletes útmutatót adunk a kivitelezéshez.
