Az interneten böngészve szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.
Alternatív online marketing technikák
Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az alternatív marketing technikák. Ebbe a csoportba sorolható - csak néhányat említve közülük - a blog, a podcast (hang közvetítés pl: konferenciákról) és az RSS.
A fenti technikák online értékesítésben betöltött szerepe napról napra dinamikusan növekszik. Segítségükkel a marketingesek a piac egy szélesebb (más módon kommunikáló) rétegét érik el, de hatékonyan használják ezen technikákat a vevő megtartás területén is.
Cikkjeinkből - részletekbe menően - folyamatosan tájékozódhat a legújabb technikákról, mind kialakulásukat mind az interneten betöltött szerepüket tekintve.
A céges blog készítés 7+1 szabálya
Vállalati blogot szeretne indítani vagy fejlesztené a már meglévőt? Cikkünkből megismerheti a legfontosabb alapszabályokat, valamint számos tippet talál a blogok hatékony működtetésére vonatkozólag is.
Miért nem blogolunk? A vásárlói kritika: nem korlát - lehetőség
Előző cikkünkben leírtuk, hogy a legtöbb cég "miért blogol". Valódi céllal űzik-e ezt a tevékenységet vagy csak mert manapság olyan divatos. Mai anyagunkban viszont azt vesszük górcső alá, mit veszítenek azok a vállalatok akik a negatív véleményektől való félelmükben nem mernek direktben kommunikálni vásárlóikkal azaz blogot indítani. Cikkünkben tanácsokat adunk arra vonatkozólag is, hogyan kezelhetőek úgy a negatív visszajelzések, hogy azokból végül a cég és a vásárló is profitáljon.
Miért blogolunk?
Gyengén teljesítő online reklámkampányaink kiértékelése során, általában könnyen kijelentjük: úgy tűnik az emberek többsége nem vágyik mélyebb kapcsolatra cégünkkel. Azonban ennek éppen az ellenkezője igaz. Napjainkban az udvarias távolságtartásra kényszerítő hipermarketek korát éljük. A legtöbb vásárló pedig mit meg nem adna azért, hogy olyan közvetlen kapcsolata legyen a kereskedőkkel, mint a múltban. Sóvárgunk a családias légkör után, de csak nagyon kevés olyan sikeres marketingest találunk, akinek jut ideje arra, hogy "szóra méltassa" terméke vagy márkája iránt mutatott lelkesedésünket. Cikkünkben felvázoljuk, milyen előnyökre tehet szert, aki rászán napi néhány percet, hogy "beszélgessen" a vásárlóival.
A blogok hatása a márkára
Cikkünkben bemutatjuk milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.
Miért érdemes beépítenie az RSS-t a marketing mixébe?
Mai cikkünkből megtudhatja, miért használják napjainkban - és a közeljövőben majd - egyre többen az RSS alkalmazást (Rich Site Summary = Részletes oldal összefoglaló) az internetes tartalom továbbítására és ami a legfontosabb, miért tekinthetjük ezt a jelenséget marketing szempontból kitűnő lehetőségnek.
Weblogok típusai és a gyakori blogos kifejezések
A weblogok rendkívül széles skálán mozognak a típusukat illetően. Cikkünkből megtudhajta hányféle blog létezik és mire használják a gyakorlatban.
A bloggolásnak, mint bármely más hobbinak, megvan a saját szókincse. Cikkünk második részében - a teljesség igénye nélkül - felsorolunk néhány gyakran használt "blogos" kifejezést, magyarázattal együtt.
A blog kialakulása és népszerűvé válása
A weblog, webnapló, vagy egyszerűen blog egy webes alkalmazás, amely időponttal ellátott bejegyzéseket tárol egy nyilvános weboldalon. A bejegyzések általában – de nem feltétlenül – fordított időrendi sorrendben jelennek meg. Egy ilyen weboldal minden internetes felhasználó számára elérhető, olvasható, sőt az adott oldaltól függően néha szerkeszthető is pl.: hozzászólás lehetősége.
