Az Internet-marketingről szóló cikkek 98%-a egyszemélyes vállalkozásoknak szól, így gyakorlatilag használhatatlanok azon érett cégvezetők számára, akik okosan vezetik a cégeiket, és nem akarnak mindent maguk elvégezni. Az alábbiakban bemutatom Önnek azt a 10 kulcsfontosságú tényezőt és teendőt, amelyek mindenképpen Önre várnak ha sikeres online jelenlétre pályázik, de amelyeket még biztosan nem tanított Önnek senki.
Weboldal tervezés
Egy weboldal megtervezéséhez többféle képpen is hozzá lehet kezdeni. A legtöbben összeválogatják kedvenc oldalaikat, és mindegyikről lemásolják azt, ami tetszik rajta. Sajnos ez az a módszer, ami majdnem biztosan kudarcot eredményez!
Az alábbi cikkekben bemutatjuk azokat a legfontosabb szempontokat, tervezési módszereket, amelyek segítségével olyan honlapot alkothat, amelynek minden esélye megvan arra, hogy a maximumot hozza.
10 alapelv honlapja újratervezéséhez
Egy honlapot ajánlott 2-3 évente felújítani és újra bevezetni a piacra. Miért? Mert ennyi idő elteltével mind technológiailag mind üzletileg megérik a változásra. De mit is kell vele tenni pontosan? Az alábbi cikk részletesen ismerteti a feladatokat.
Hol helyezze el hirdetését?
Megfigyelte már amikor egy ismerős városban sétál az utcán, hogy az egyik dolog felkelti a figyelmét, a másik pedig nem? Észrevette már, hogy amikor utasként utazik egy kocsiban sokkal több dolgot vesz észre, mint amikor Ön a sofőr? A titok a következő: minden információt látunk és hallunk – és egyéb érzékszerveinkkel is tapasztalunk – függetlenül attól, hogy felismerjük-e azt végül vagy sem.
Internet: eladás a következő oldalon
Az internetes értékesítés elindulása hihetetlen erejű robbanást jelentett a kereskedelem történelmében. Mindössze körülbelül 10 éves múltra tekint vissza, ezzel szemben a hagyományos kereskedelmi ügyletek több 450.000 éves tradícióval rendelkeznek.
Miért kell kerülnie a keretes (frame-es) oldalszerkezetet?
Az alábbiakban bemutatjuk, hogy mik azok az okok, amelyek miatt mindenképpen kerülnie kell a keretes oldalszerkezetet, ha jövedelmező weboldalt szeretne. Felvázoljuk azt is, hogy milyen vélt előnyök miatt szokás használni ezt a megoldást, illetve, hogy milyen más megoldással tudja kiváltani.
Az értékesítési folyamat megtervezése - II.rész
Folytatjuk az értékesítési folyamat megtervezésének bemutatását...
Az értékesítési folyamat megtervezése - I.rész
Ha akárcsak egyetlen forintot is szeretne keresni az interneten, akkor még ma kezdje el megtervezni weboldala értékesítési folyamatát!
Ne rejtse el legjobb érveit!
Már weboldalának nyitólapján mondja el látogatójának, hogy miért érdemes Önnel üzletelni! Ha ezt az információt elrejti valamelyik aloldalán, akkor az látogatóinak 60 - 80 %-a előtt titok marad!
Értékes INFORMÁCIÓT a nyitólapra!
Nem tudom Ön hogy van vele, de a legtöbb weboldal tulajdonosa szeret úgy tekinteni weboldalára, mint egy, a cégéről készült online brossúrára, amit a cég érdeklődői bizonyára alaposan áttanulmányoznak. A valóság azonban korántsem ez!
