Kérem mondja el nekünk: Mi tartja vissza?

Ha meg tudja mondani nekünk, hogy mi az az akadály, ami visszatartja, akkor mi készek vagyunk megadni Önnek pont azt a segítséget, amivel végre le tudja győzni azt!

Kérem szánja rá az időt Ön is, és gondolja végig, hogy mi az Ön válasza az alábbi kérdésre!

  • Mi tartja vissza attól hogy elérje az Interneten mindazt, amit megálmodott magának?
  • Mi a legnagyobb akadály, ami visszatartja attól, hogy egy olyan weboldala, illetve online rendszere legyen, ami a kívánt nyereséget hozná Önnek?

Vegyen részt véleményével az általunk most fejlesztett támogatási rendszer kialakításában! Írja meg hozzászólását az oldal legalján!

 


 

  

Kedves Sándor és Balázs!

Először is nagyon köszönöm ezt a videót. Nekem megvan az alapötletem, tárhelyem, célpiacom, szerintem nagyon jó domain-nevem, POM-om, amit eladnék, az sokszorosan több hasznot hozna a vevőmnek, mint amennyibe kerül. Véleményem szerint a koncepcióm zseniális :-)
Tehát tudom, hogy mit akarok, tudom, hogy miért akarom, de a hogyan-nal komoly gondjaim vannak.
Akadályaim röviden a következők.

1. Mentorhiány: én társas lény vagyok, hiányzik valaki, aki érti, mit akarok, akivel megbeszélhetném a felmerülő ötleteket, eltakaríthatnám az akadályokat. Ha magát az alapötletet is megvitathatnám valakivel, mert így csak a saját véleményemre támaszkodhatok.

2. A POM-ban rengeteg az infó, nekem nehéz azután ezt rendszerré összerakni. Weboldalkészítéshez végképp nem értek, a kivitelezésben a legkisebb akadály esetén is külső segítséget kell kérnem, ami soha nem azonnali, ezért hetekre képes visszavetni a munkát. Profi weboldalkészítőt pedig nem tudok megfizetni.

3. Szintén a mentorhiányra vezethető vissza, hogy amikor elfog a bizonytalanság, amikor úgy érzem, mégsem tudok eleget ahhoz, hogy másokat tanítsak, nincs aki támogasson, biztasson. A hitben járást még csak tanulom, életemnek ezen a területén még nem vagyok képes alkalmazni. Az Eredményes Élet mp3-anyagok sokat segítenek, Sándornak örök hálám érte, de hosszú út van még előttem.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 8:30

Kedves Sándor! Már több

Kedves Sándor!

Már több mint egy éve boldog tulajdonosa vagyok a POM eBook-nak (azt még meg tudtam fizetni, a Mesterek Szövetsége és hasonló dolgokra még nincs pénzem...), és nagyon sokat tanultam belőle, annak ellenére, hogy korábban sem éreztem magam kezdőnek.

A weblapkészítéssel, a szövegírással nincs nagyobb gondom. Hírlevél-rendszert, autoresponder-rendszereket üzemeltetek, ez is megy. (www.nyomtassotodaron.euceg.hu) Partnerprogramot hoztam létre, ez is elég jól hozza a látogatókat. Mégis valahogy a problémám mindig a látogatottság létrehozása körül forog. Az jár a fejemben, hogy a partnerprogramokhoz hasonlóan valamivel jutalmazni kellene a rengeteg kisebb-nagyobb weblap tulajdonosát, hogy reklámozzon bennünket, és ez nem egyértelműen a pénz lenne, mint a partnerprogramok esetében, hanem pl. valamilyen szolgáltatás vagy egyéb előny. (A kölcsönös linkcsere ilyen 'egyéb előny', de mit lehetne még kitalálni?) A www.a-nap-vicce.4u.hu is egy ilyen jutalmazási mód, ott a 'Nap Vicce' megjelenése a partner weblapján a 'jutalom'. Szóval ilyesmi megoldásokon töröm a fejem. Továbbá még az a kérdés, hogy ha ki is találunk egy ilyen 'jutalmazási' rendszert, hogyan tudjuk gyorsan és hatékonyan népszerűsíteni... Hiszen anélkül az is csak hamvábahalt próbálkozás lesz...

Üdv:
Csaba

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:44
  

A lapomra nem jőnek látogatók, nem ismerik és nem rendelnek festményeket. Minden ismerösömnek tetszik a lapom tetszenek a festmények, a festményeket szivesen elvinnék ajándékba de nem jőnek még a vevők. Nem tudok eladni egy festményt sem habár már több honlapom is van.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:47
  

Sziasztok,
Régóta olvasom anyagaitokat és most érett meg bennem, hogy lépni kellene. Tanácsaitok alapján megpróbálok inkább angol nyelven próbálkozni egy népszerű termékkel kapcsolatos információ és link összegyűjtő valamint blog oldal építésével. Egyelőre szárnypróbálgatásnak szánom az oldalt, a webdesign, tartalom, kereső marketing nem éppen egysíkú területeinek próbálgatására.
Érdekelne a véleményetek, milyen esélye van egy ilyen oldal sikerre vitelének. Illetve érdekelne, hogy milyen olcsó marketingfogásokkal lehetne forgalmat vonzani egy kezdő oldalra, esetleg milyen tapasztalataitok vannak a különböző keresőkkel kapcsolatos regisztrációkkal, kódelhelyezésekkel, kifizetések korrektségével kapcsolatban.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:50
  

Sajnos így nem lehet elmondani mi tart vissza, mert rengeteg hozzászólást látok, ami megválaszolatlan. Így valószínű az én hozzászólásom is megválaszolatlan marad.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 10:02
  

Kedves István,

A hozzászólásokat nem itt egyenként fogjuk megválaszolni, hanem egy olyan támogatási programot szándékozunk összeállítani, amely maga a válasz a hozzászólásokra.

A célunk ezzel a kérdéssel, hogy tisztán lássuk, hogy mivel küzdenek az olvasóink, hogy mikor elindítjuk a programot, akkor bátran azt tudjuk mondani, hogy nyugodtan vegye igénybe, mert ezen problémák nagy részére meg tudjuk adni a megoldást.

Az is igaz mindeközben, hogy a problémák nagy része ismerősen hangzik, viszont nagyon fontos, hogy lássuk az arányokat. Azt, hogy mely gondok a legjellemzőbbek, hiszen ezekkel kell a legtöbbet foglalkoznunk majd.

Bízom benne, hogy mindezzel elég bátorítást adtam ahhoz, hogy Ön is megírja, hogy miben kéne Önnek segítenünk, hogy online marketingjével előre tudjon lépni!

Üdvözlettel:

Csepregi Balázs

Szombat, 2008. Augusztus 09. 13:26

Kedves Sándor és

Kedves Sándor és Balázs,

Ami nekem nehézséget okoz, az a megfelelő információ összeszedése a munka megfelelő szakaszában.
1. Értékesítési weboldal megírása (nem tudok egy forrást, ahol ez jól le van írva)
2. Keresőoptimalizált weboldal (Hogyan kell keresőoptimalizálni egy weboldalt? ) Egy induló vállalkozó elkezd keresgélni az interneten; ezzel rengeteg idő megy el

Kénytelen vagyok mindezt meglépni, ha haladni akarok. De akkor még mindig nem tudom, hogy jót raktam-e össze.
Jó lenne, ha valaki átnézné, induló vállalkozó büdzséjéhez igazított áron.
Köszönettel. Bernadette

Péntek, 2008. Augusztus 08. 10:10
  

Kedves Balázs! Kedves Sándor!
Jó az időzítés!
Pont most tartok ott, hogy kezdenek beérni, összeállni bennem a tennivalók , hogy hogyan is lehet a tőletek kapott lehetőséggel élni. (Lehet, hogy a rendszer hiányzott eddig?)
1. Hírlevél rendszer.
Jó lenne mintákat kapni, egyszerű desing, ahol csak a szöveget kellene beírni, s nem kell html imeret hozzá.
Az egyedi profil kialakításához egyszerű logó, vagy fejléc csere lehetőséggel.
A kettős opt-in feliratkozó kód beillesztése is lehetne automatikus.
A vevőcsoportok szétválasztásához, minta oldal:pl életkor szerint, vagy termékcsoport szerint elválsztva, úgy hogy a hirlevél, vagy értékesítési sorozat egy kattintással hozzárendelhető legyen. Erre van már lehetőség, de be kell illasztenem egy plusz kódot. Nincs webmesterem, akkor egyszerűbb lenne..)).
Sándor!
Egy speciális célcsoport megközelítése érdekel: intézmények, konkrétan óvodák, iskolák. Ebben, azt hiszem személyes konzultációra lesz szükség.
A webáruházam kialakítása a kibővítése a következő gond, az általatok kinált szemlélet szerint marketingorientáltan működő, de ne horribilis (milliós) bebektetést igénylő.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 10:13

Bár van már hasonló

Bár van már hasonló projekt, érdemes lenne egy olyan tréninget tartani, amiben megmutatnátok hogy lehet felépíteni egy online vállalkozást a kezdetektől. Egészen precíz gyakorlati megoldásokkal. Lépésről, lépésre...
Ami engem hátráltat: technikai ismeretek hiánya, technológiák ismeretének hiánya és az angol nyelvtudás hiánya..

Péntek, 2008. Augusztus 08. 10:19
  

Kedves Sándor!hogy mi hiányzik?Mint kezdő vállalkozónak természetesen a pénz IS.Van egy olyan termékcsoportom,amelyet az országban igy ismereteim szerint senki nem gyárt.Jó minőségű,van közte kurriózum,mutatós csomagolású,mégsem tudom igazán beinditani.Megjelentem az ország nyugati felén,a Dél-Dunántulon,megjelentem DUBLINBAN,de Pl Budapesten nem tudok.
Én 58 évesen a marketingben nem vagyok otthon.
A vállalkozás jelenleg még nem tud annyit,hogy a marketinget meg tudjam finanszirozni.
Ezért egy jó kis segitség nagyo sokat jelentene nekem.
Kellemes napot és hétvégét neked és mindenkinek

Péntek, 2008. Augusztus 08. 10:21
  

Hahó, sziasztok!

èn táncterapeutaként kezdtem el a vállalkozásomat + vezetek Yoga Oriental kurzusokat is.
Mivel ezek mozgással és a konkrét személyemmel kapcsolatos "Àruk" még nem látom, hogy lehetne ezt interneten értékesíteni. Van valakinek ötlete?

A mási kérdés:
Egy nagy álmom egy nöket támogató, személyiségfejlesztö, egészségmegörzö intézmény kialakítása (Casa Divae).
Erre szeretnék közvéleménykutatást indítani nök körében, csak nem tudom, milyen technikai megoldással. Az internet ebben az esetben szintén segítene.
De hogyan?
A célcsoport: berlini és potsdami egyetemi végzettségü, jól keresö nök. Tehát elöször az ö email címeiket kellene megszereznem ...

Ezek a kérdések foglalkoztatnak a témával kapcsolatban.

Szép üdvözlet mindenkinek,
aki soraimat olvassa :)

Pussz,
Kriszta

Péntek, 2008. Augusztus 08. 11:06
  

Iszonyú leterheltség. Tűzoltómunka. Éjjel-nappal. A napi megélhetéshez - és sajnos az adósságok kifizetéséhez - rengeteg azonnali (nem túl sok) pénzt hozó munkát kell vállalnom. Amint időt (napi félóra sem megy) szánok bármi másra, nagyon komolyan megérzi a család és a cég. Vélhetően ez átmeneti élethelyzet, és pár hónap, max egy év után viszont kezdem - nagyon szeretném csinálni. Családalapítás, (nagyon pici) házvásárlás, felújítás, betegség, gyerekszületés, nagyon olcsó autó vásárlása és fenntartása - minden egyszerre - viszont éljük az életet - csak stabilizálódnánk valamennyire. :)

Péntek, 2008. Augusztus 08. 11:24

Miért? Minden pénzről

Miért? Minden pénzről szól, amivel semmi bajom, csupán nincs. Annyi nincs, hogy elmenjek egy konferenciára, hogy megvásároljak anyagokat.
Ettől még működik két lapom, egyikben fenntartási ötletek jönnének jól, adakozó vagyok:), a másikban inkább parnerek, keresgélek, még nem nagy sikerrel.
Olyan módszer kellene, ami a hozzám hasonló, hónapról hónapra élőnek is elérhető, s nem kockáztathatok egy havi, még fél havi jövedelemem sem, a hiteleim miatt.
Sok anyagot kaptunk ingyen, sok ötlet, valami mégsem úgy működik. Válaszolni semmire nem lehet, nem tudom az a hozzászólás megjelenik-e.
Korábban is próbálkoztam, nem ment.
Talán nagyo is megbombáztatok minket, én bevallom ne mindre futotta az időmből, pedig nem sokat alszom a rendes napi munkám után.
Világos az üzlet nektek is csak üzlet, s ez a csali, értem, rendben, akkor mi a kérdés? Az is csali? nem vagyok elégedetlen, sok mindent kaptunk, s ha egy harmadik lapot akarok, megoldom. Ettől még pénzem abból sem fog jönni, mert valamit rosszul csinálok..
A végtelen adakozásotokra meg nem lehet építeni, ez így van rendjén. Köszönöm, amit eddig is kaphattam.
Sok sikert Mindenkinek!

Péntek, 2008. Augusztus 08. 11:49
  

Sziasztok!
Ez nem könnyű kérdés hogy mi tart vissza. Inkább az embereket mi tartja vissza hogy engem válasszanak.
Igaz ezt tudom, az alapos ismeret hiánya. Ezt viszont a konkurencia leficskázása nélkül mivel nagyon szűk a piac, írtó nehéz.
Velem viszont lehet az a baj hogy könyörtelenül őszinte vagyok, ami viszont nem tetszhet az ügyfeleknek.
Ezek csak feltételezések, igazából nem tudom mi a gát.
Viszont az optimalizálás szerintem az elsődleges tényező egy weboldal életében, aztán a hírlevél küldő rendszer.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 13:38
  

Megvettem a POM Ebook-ot 3 éve, amikor a cégemet indítottam. Akkoriban sem az időm, sem a pénzem nem tűnt elégnek ahhoz, hogy belevágjak havi 30-60 ezres költségvetéssel a netbizniszbe. Azóta az off-line biznisz már biztosítja a megélhetésemet, és most egy másik üzletet szeretnék megvalósítani a neten, ami nagyon nagy mértékben automatizálható reményeim szerint.

A sok oktatási anyag (ebook, emailek, videók stb.) után még mindig nem látom a fától az erdőt, mire kiolvassa az ember az Ebookot, addigra esetleg elfelejti, amit az elején olvasott. Nem ártana, ha ki is tudnám másolni vagy nyomtatni a lényeges részeket, mert különben belebonyolódom a saját jegyzeteimbe.

Ami elég tetszetős, az a marketingtips BeBiz-e, de nem vagyok biztos benne, hogy magyar piacra működne-e. Igazat adok az egyik hozzászóló kollégának (Mihalyfy?), hogy egy nagyon tömör cselekvési útmutató vagy felhasználói felület kellene, amiben nincsenek hosszas és komplikált elmélkedések. Ne kelljen X db szoftvert megvenni, megtanulni, kísérletezni stb. Ne kelljen X db oktató videót végignézni, több órányi hangfelvételt meghallgatni stb. Legyen az egész azonnal használható.

Az ügyfélszolgálatot (Novák Zsolt) eddig kétszer kerestem meg (mert valami nem működött), de egyik alkalommal sem voltam igazán boldog vele.

Az shp-s megoldással is próbálkoztam, de az is úgy tűnt, hogy nem tudom hány videót meg kell nézni, hogy használni tudjam a rendszert.

Ma már a komoly szoftverek úgy készülnek, hogy aki járatos már néhány elterjedt programban, annak nem igazán kell belenéznie a HELP-be, és nem kell tanfolyamra járnia vagy oktató videókat néznie órákon át, hogy meg tudjon írni egy levelet vagy el tudjon készíteni egy táblázatot. Vettem pl. egy digitális fényképezőt és egy laptopot előtelepített oprendszerrel, és nem volt szükségem a használati utasításra, hogy használni tudjam őket. Ezt várnám egy on-line marketing rendszertől is szinte, mert egy dolgozó / vállalkozó embernek szerintem nincs folyamatosan annyi ideje, hogy addig olvassa az írásaitokat napi rendszerességgel, meg még el is kezdje csinálni közben a piackutatást, weblapkészítést, hírlevélrendszert, látogatottságnövelést, optimalizálást stb., amíg össze nem jön egy jövedelmező rendszer, és ki tud lépni a mókuskerékből. Nem beszélve a havi több tízezres költségről, ami aztán vagy megtérül, vagy nem.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 14:04

Szerencsés vagyok, mivel

Szerencsés vagyok, mivel azt hiszem elsőre megtaláltam a megfelelő üzleti modellt és azt is, hogy ezt hogyan kommunikáljam az ügyfeleim felé.

Véleményem szerint általános online marketing anyagokkal már nem lehet segíteni a kezdő vállalkozásokon, mindenkinek egyénileg gyakorlati tanácsokra van szüksége. Minden más út felesleges időpazarlás.

Olvastam az eddigi hozzászólók problémáit, és ezek mind erre vezethetők vissza.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 14:20
  

Egyszerűen nincs egy jó szövegírom, aki a hírlevelemet jól megírja!

Péntek, 2008. Augusztus 08. 14:22
  

Kedves Sándor és Balázs!

Számomra nagyon meghatározó minden írásotok. Ha tehetem, megpróbálom őket alkalmazni, több-kevesebb sikerrel. De csatlakoznom kell az előttem szólókhoz: Román Miklós és Rátkay János szinte szóról szóra az én problémáimat fogalmazták meg, de kiegészíteném annyival, hogy az általam forgalmazott termékek nem infotermékek, nagyon speciálisak , személyre szabottak, egy szűkebb rétegnek szólnak, ezért az automatizálás szinte lehetetlen.

Vállalkozásomban szinte mindent magam csinálok a termékek előállításától kezdve az értékesítésig. Ennek fő oka az a tapasztalatom, ha nem magam csinálom, akkor az nem olyan lesz, mint szeretném. Így természetesen a lehetőségeim is végesek, amelyeket a marketingre, keresőoptimalizálásra, vagy más, nagyon fontos dologra fordíthatnék.
Idén márciustól megújítottam a honlapomat, egy webáruházat is üzemeltetek. Azóta a látogatóim száma megugrott, a rendeléseim is nőttek, de egy cseppet sem vagyok elégedett, mert szerintem ezt sokkal jobban is lehetne csinálni, természetesen több terméket és információt is lehetne még a látogatóknak kínálni.
Egyszóval van még mit tanulnom, rendet kellene tenni a fejemben a sok információt illetően, azokat végre jól kellene alkalmaznom, illetve használnom.

Nagy segítség lenne a számomra, ha arra látnék példát, hogy azokat a termékeket, amelyek nem infotermékek, milyen módon lehet az általatok tanított módszerekkel a leghatékonyabban értékesíteni.

Természetesen az összes felmerült problémára is kiváncsian várom a válaszotokat!
Üdvözlettel:
Ágnes

Péntek, 2008. Augusztus 08. 15:30
  

Kedves Sandor es Balazs!
Ilyen hozzaszolas, mint az enyem, meg nem erkezett. Gondolom azert, mert nem merik leirni, hogy nincs penzuk!
Magyarorszagtol kb. 9000 Km-re elek egy karibi orszagban, 2 kiskoru gyerekemmel. Sajnos az utobbi evek alatt odaig jutottam, hogy az itteni ettermeimet sem tudom mar uzemeltetni.
Terveim vannak uj idegenforgalmi vallalkozas beinditasahoz, de ehhez is meg kell varnom, hogy a kis penzem megerkezzen vegre.
Ezen nem tudtok segiteni! Talan, majd a beinditas utan.
Koszonettel es udvozlettel, Jeno.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 15:49
  

Sziasztok!

Elméletben már rengeteget tudok az online marketingtől, talán értem is a lényeget, meg hogy mit kell csinálni. Szívesen árulnám a tudásomat valamilyen digitális termék formájában.

A legnagyobb segítség egy olyan szolgáltató lenne, aki minden technikai dolgot megcsinál helyettem, legalábbis első alkalommal.
- weblap készítés
- fizetési modul beépítésre a weblapra
- hírlevélküldő rendszer felállítása
- video készítés
- domain név regisztrálás
- a wordben megírt e-book anyagomat letölthető formába hozni stb.
És persz jó lenne előre tudni hogy ez pontosan mennyibe kerülne Nekem. Érdemes-e belevágnom az online termék értékesítésébe. Ha tudtok ilyen céget szóljatok!

Előre is köszönöma segítséget!

Üdv,

Ági

Péntek, 2008. Augusztus 08. 16:36

Kedves Ági! Úgy gondolom,

Kedves Ági!

Úgy gondolom, az általad felsoroltak többségében segítségedre lehetnék, ha ezzel nem sértem Balázsék üzleti érdekeit.

Üdvözlettel,
Zsolt
www.nemesbit.hu

Vasárnap, 2008. Augusztus 10. 15:59
  

Üdvözlet mindenkinek!

Évtizedes "offline" működésünk elmúlt pár évében egyre inkább kacsingatunk az Online piac felé.
Szerencsére cégemnek nincsenek technikai problémái.
Saját fejlesztésű rendszerünk tud mindent, amit csak kell, sőt.
Hírlevélrendszer, üzenetkezelő, webáruház, oldal ajánló stb. Rendszer oldalról, pedig tartalomszerkesztő, monitor, melyben még azt is látom, hogy milyen keresőszót írt a Google-ba, amikor hozzánk jött stb. Mérjük az igényeket, a látogatottságot, figyeljük milyen oldalakat nyitnak meg stb... Szóval ahogy Schlingloff Sándor tanítja. Egyébként minden tiszteletem az övé!

Több oldalt is üzemeltetünk, más-más üzletágban.
Sok üzletfelünk van, akiknek nap, mint nap látjuk a problémáikat.

Elmondom, én miben látom a legnagyobb gondot.
Az első az Online szakértelem hiánya. Nyilván kevesen engedhetnek meg maguknak saját informatikust és reklámszakembert.
Majdnem 0 Ft-ért az első hiányát több-kevesebb sikerrel de szinte mindenki meg tudja oldani. Segítőkész ismerősök, ingyenes/olcsó tartalomkezelő rendszerek stb. Kezdésnek megteszi.
A reklámszakember hiánya keményebb. Az innen-onnan összeszedett tanácsok félműveltté tehetik az embert, s ez veszélyesebb lehet, mintha semmit sem tudna a témáról.
A másik, ami a legfontosabb, (persze,) az a pénz.
Egy (pláne most induló) cég örül, ha a létezését tudja finanszírozni, másra már nem marad, szabadideje nincs, tanulásra pláne.
Költ reklámra, legjobb esetben vissza is folyik valamicske haszon belőle.

Ha jól értem ez a bog elsősorban az E-mail marketingről szól, átkattintásonkénti fizetéssel.
(Bár ellenérzésem van a kattintásonkénti fizetéssel -pl.: Google AdWords- szemben, de nem akarok belemenni abba, hogy nem is oly rég indult 3 nagy szolgáltató ellen per az USA-ban, mivel rákattintásért fizetős hirdetéseiken "kis robotok rohangáltak", és kattingattak, kattingattak stb. A per több milliárdról szól, több tízezer károsulttal.)

A kiajánlás tényleg jó dolog.
Valóban mentőöv lehet, ha valaki a saját ügyféllistáján, jó szöveggel kiajánlja a céget és/vagy termékét. Nyilván nem ingyen fogja ezt tenni, szerintem ezt senki nem várja el.

DE. Az átkattintásonként 50-100 Ft-os ár szerintem irreális.

Miért? Tegyük fel, valaki kiküldi 1000 fős címlistájára az én hirdetésem, személyes ajánlásával. Ez tényleg szuper. Kb. 25% fogja megnyitni az oldalam, hogy lássa, mi is ez valójában. (Vagy még több, ez nagyban függ az ajánló személytől.)
Akkor idáig van 250 db új látogatóm.
100 Ft-os kattintási áron idáig fizetek 25E-t az ajánlónak.
Csakhogy ez a 250 ember nem igazán az én célközönségem. Átkattint hozzám, mert jó volt az ajánlás, de messze nem biztos hogy érdekli amit én kínálok.
És ha kb. 100-ból egy fog rendelni tőlem? (Ez a reálisabb.)
Akkor van 2,5 vevőm. Ha van a termékemen 10.000 Ft haszon, akkor pont nullán vagyok. Ha nincs, akkor bukó.
Ha a címlista 5000 fős? Vagy több? Inkább játéktermi szerencse-automatához hasonlít ez a rendszer. Bedobom a pénzt, aztán vagy nyerek, vagy ma nem eszik a család.

Meglátásom szerint úgy korrekt a dolog, ha fizetni CSAK ajánlótól jött ügyfél konkrét vásárlása után kellene. Az úgy tuti, és nem lennének kétségei senkinek sem. Színtiszta jutalékos megoldás. És ezt (szinte) senki sem ellenzi.

Egy induló cég pedig nem engedhet meg magának szerencsejátékot. Csak olyat, amit fix, és amit utólag is kifizethet.

Én így látom.
Szerintem :-))

Tisztelettel:
Dr. K. Attila

Péntek, 2008. Augusztus 08. 16:38
  

Sziasztok!

Elméletben már rengeteget tudok az online marketingtől, talán értem is a lényeget, meg hogy mit kell csinálni. Szívesen árulnám a tudásomat valamilyen digitális termék formájában.

A legnagyobb segítség egy olyan szolgáltató lenne, aki minden technikai dolgot megcsinál helyettem, legalábbis első alkalommal.
- weblap készítés
- fizetési modul beépítésre a weblapra
- hírlevélküldő rendszer felállítása
- video készítés
- domain név regisztrálás
- a wordben megírt e-book anyagomat letölthető formába hozni stb.
És persz jó lenne előre tudni hogy ez pontosan mennyibe kerülne Nekem. Érdemes-e belevágnom az online termék értékesítésébe. Ha tudtok ilyen céget szóljatok!

Előre is köszönöma segítséget!

Üdv,

Ági

Péntek, 2008. Augusztus 08. 16:41
  

Kedves Sándor és Balázs!

Először is meg kell köszönjem a hírlevélben érkezett eddigi összes információt, amit már vagy egy éve rendszeresen kapok Tőletek.

Időnként úgy éreztem betudok kapcsolódni,eltudom kezdeni a honlapom újraépítését, de aztán mindig más miatt ugyan, de elszakadt a köldökzsinór.

A mostani levél, melynek hatására egeret ragadtam, felcsillantotta a reményt, hátha mégis el tudok indulni azon az úton, amely miatt oly szorgalmasan olvasgatlak benneteket már egy ideje.

A lista:
Elolvastam az előttem írókat, és sokaktól sok mindent tudnék csemegézni, - köztük Román Miklóstól és Rátkay Jánostól főként.

Megpróbálom összeszedni pontonként mi is tart vissza engem:

1. Az idő
Ez nálam is meghatározó tényező. Kevés van belőle.
Rengeteget dolgozom, így hiába is próbálom 100%-an átadni magam egy-egy általatok indított kampányak, mindig vannak hiányosságaim, amik valószínű kivitelezhetetlenné teszik a pont kivitelezni kívánt projektet.

(Ennek elenére élvezem, kedvelem és nagyra értékelem, mindazt amit nyújtotok felénk, csak hát mint sokan mások, én is egyhelyben toporgok még.)

2. Szakmai hozzáértés
Itt talán nagyon röviden tömören kellene tudni, mi minden kell nekem ahhoz, hogy egy áhított webáruház profi módon elindulhasson.
(TECHNIKAILAG (szoftverek kivitelezési folyanmatok), SZAKMAILAG (...hogy csináljam, hogy eredményes legyen, mi kell ehhez. Marketingmódszerek, szövegírás fortélyai, adtbázis. stb...)

3. A pénz
Gyakran ez is fontos tényező, mert ahhoz, hogy annyit költsek, amennyit egy-egy profi rendszer megvásárlása megkívánna nem tudok. Ill. szőrmentén vásárolgatok, de mivel sokszor időhiányában nem tudok lépést tartani az anyaggal, így felesleges pénzkidobásnak tartom, ill. szebben fogalmazva eredménytelen, alacsony hatékonyságúnak.

(Itt azt hiszem, megint visszaköszönt az 'idő'.)

3. Egy általatok közvetített hozzáállású vállalkozó
Ehhez az életformához még talán nem teljesen nőttünk
fel mindannyian. Értjük ugyan miről is van szó, de gyakorlat hiányában még az agyunk néha másfelé visz minket.
Sokat kell gyakorolni a megváltozott élethez való viszonyunkat, magatartásunkat. Önbizalom, termékszeretet, eladás. Minezt természetesen, és nem valami nekünk nem tetsző módon.
Itt idéznék egy előttem szólótól:
"Tolakodónak érzem azokat az értékesítési szövegeket amik esetleg valóban hatnak. Az eszemmel tudom, hogy ilyenre van esetleg szükség, de az érzelmeim ez ellen berzenkednek."

5. Konzultáció
Szintén valaki említette már... Legyen valaki, aki az első, a köztes vagy akár az utolsó lépésekben is segít.
(Hogyan kezdjem?
Most hogyan tovább???
Itt és itt tartok, de nem tudom a következő lépést... stb.)

Járni meglehet tanulni egyedül is, de sokkal nehezebb, mintha valaki fogja a kezed!:)

Remélem, hogy bejegyzésem erdményes lesz, úgy a mi mint a Ti (SÁNDOR, BALÁZS, GÁBOR és még sokan mások...) számára.
Hisz mint tudjuk, EGYÜTT KÖNNYEBB!

Köszönöm az eddigieket!
Gratulálok hozzá, s várom további jelentkezéseteket
immár a problémák bevonásának megoldásaival is akár!

Üdvözlettel MMindenkinek! Gabi

Péntek, 2008. Augusztus 08. 17:52
  

Kedves Sándor és Balázs!

Először is meg kell köszönjem a hírlevélben érkezett eddigi összes információt, amit már vagy egy éve rendszeresen kapok Tőletek.

Időnként úgy éreztem betudok kapcsolódni,eltudom kezdeni a honlapom újraépítését, de aztán mindig más miatt ugyan, de elszakadt a köldökzsinór.

A mostani levél, melynek hatására egeret ragadtam, felcsillantotta a reményt, hátha mégis el tudok indulni azon az úton, amely miatt oly szorgalmasan olvasgatlak benneteket már egy ideje.

A lista:
Elolvastam az előttem írókat, és sokaktól sok mindent tudnék csemegézni, - köztük Román Miklóstól és Rátkay Jánostól főként.

Megpróbálom összeszedni pontonként mi is tart vissza engem:

1. Az idő
Ez nálam is meghatározó tényező. Kevés van belőle.
Rengeteget dolgozom, így hiába is próbálom 100%-an átadni magam egy-egy általatok indított kampányak, mindig vannak hiányosságaim, amik valószínű kivitelezhetetlenné teszik a pont kivitelezni kívánt projektet.

(Ennek elenére élvezem, kedvelem és nagyra értékelem, mindazt amit nyújtotok felénk, csak hát mint sokan mások, én is egyhelyben toporgok még.)

2. Szakmai hozzáértés
Itt talán nagyon röviden tömören kellene tudni, mi minden kell nekem ahhoz, hogy egy áhított webáruház profi módon elindulhasson.
(TECHNIKAILAG (szoftverek kivitelezési folyanmatok), SZAKMAILAG (...hogy csináljam, hogy eredményes legyen, mi kell ehhez. Marketingmódszerek, szövegírás fortélyai, adtbázis. stb...)

3. A pénz
Gyakran ez is fontos tényező, mert ahhoz, hogy annyit költsek, amennyit egy-egy profi rendszer megvásárlása megkívánna nem tudok. Ill. szőrmentén vásárolgatok, de mivel sokszor időhiányában nem tudok lépést tartani az anyaggal, így felesleges pénzkidobásnak tartom, ill. szebben fogalmazva eredménytelen, alacsony hatékonyságúnak.

(Itt azt hiszem, megint visszaköszönt az 'idő'.)

3. Egy általatok közvetített hozzáállású vállalkozó
Ehhez az életformához még talán nem teljesen nőttünk
fel mindannyian. Értjük ugyan miről is van szó, de gyakorlat hiányában még az agyunk néha másfelé visz minket.
Sokat kell gyakorolni a megváltozott élethez való viszonyunkat, magatartásunkat. Önbizalom, termékszeretet, eladás. Minezt természetesen, és nem valami nekünk nem tetsző módon.
Itt idéznék egy előttem szólótól:
"Tolakodónak érzem azokat az értékesítési szövegeket amik esetleg valóban hatnak. Az eszemmel tudom, hogy ilyenre van esetleg szükség, de az érzelmeim ez ellen berzenkednek."

5. Konzultáció
Szintén valaki említette már... Legyen valaki, aki az első, a köztes vagy akár az utolsó lépésekben is segít.
(Hogyan kezdjem?
Most hogyan tovább???
Itt és itt tartok, de nem tudom a következő lépést... stb.)

Járni meglehet tanulni egyedül is, de sokkal nehezebb, mintha valaki fogja a kezed!:)

Remélem, hogy bejegyzésem erdményes lesz, úgy a mi mint a Ti (SÁNDOR, BALÁZS, GÁBOR és még sokan mások...) számára.
Hisz mint tudjuk, EGYÜTT KÖNNYEBB!

Köszönöm az eddigieket!
Gratulálok hozzá, s várom további jelentkezéseteket
immár a problémák bevonásának megoldásaival is akár!

Üdvözlettel MMindenkinek! Gabi

Péntek, 2008. Augusztus 08. 17:54

Kedves

Kedves Sándor!
Számítógépes analfabéta vagyok /bár a vállalkozásom könyvelését 9 éve ezzel végzem/. Az oldalára véletlenül tévedtem. Picike zöldéség-gyümölcs üzletemben az itt feltáruló lehetőségeket nem tudom hasznosítani. Sajnos a 60 évemmel már új dolgokba nem fogok bele.
De: lenyűgözött a téma, az előadásmódja, a segítőkészsége, a számítógép és internet nyujtotta lehetőségek.
Munkájához sok-sok sikert, jó és sok ügyfelet kívánok.
Üdvözlettel Nagyné Udvarias Erzsébet

Péntek, 2008. Augusztus 08. 18:25
  

Nagy segítség lenne:

Egy olyan hely ahol a tárhelyet és a létrehozáshoz szükséges szoftvereket egy helyen megtalálom egymáshoz beállítva, weboldal készítő, popup, autoresponder,..... hogy ezzel már ne kelljen foglalkozni. Mindezt lehetőleg nem angolul. Lehetőleg elfogadható áron, és itt nem feltétlenül egy havidíjas összegre gondolok ahol 1-2 év alatt kifizetem azt mintha megvettem volna a szoftvert, és még nem is használhatom, ha több oldalt akarok létrehozni.

A szerződés ne csak a készítőt védje. A mail mastert azért nem rendeltem meg, pedig már háromszor átrágtam magam a feltételeken, mert azt látom hogy Balázs magát és a cégét (jogosan) teljesen levédi, de nem látom azt, hogy engem mint felhasználót védene valami. Például az adatbázisomat nem csak lementetni és tároltatni szeretném, ha nem vagyok elégedett a szolgáltatással, hanem megkapni mert az az én tulajdonom, továbbá semmi nem véd attól, hogy esetleg törlődik az adatbázisom akár program akár gép hiba miatt. Ezt a dolgot megértem, csak ezért nem rendelem meg. Sándornál is már kétszer jutottam vásárlásig és elküldött megrendelésig, de a visszaigazolásban foglaltaknál az utolsó pillanatban mindkétszer elveszett a bizalom. Egyébként a MISZÜ-n Padawan vagyok.

Valami hasonló kellene mint a CoffeeCup, csak magyarul.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 18:30
  

Szia Sándor!

Köszönöm a felvetést, örülök, hogy feltetted, mert így segíthetek neked egy kis plusz információval.

Lehet, hogy a szerződésben kéne legyen szó erről is, de a lényeg, hogy az adatbázisodat bármelyik pillanatban egyetlen gombnyomással el tudod magadnak küldetni a MailMasterrel, azaz bármikor meg tudod kapni, még az ügyfélszolgálatnak sem kell szólnod emiatt.

A biztonságról: Olyan többszörösen bebiztosított hardver és szoftvermegoldásokat alkalmazunk az adatvesztés ellen, hogy még a matematikai esélye is minimális annak, hogy elvesszenek az adatok. Olyan technológiákat használunk az adatok védelmére mint az internet-bankok, és amelyeket saját szerveren neked nagyon-nagyon költséges lenne megoldani.

Bízom benne, hogy segítettem, de ha nem, akkor kérdezz még nyugodtan!

Üdv: Balázs

Szombat, 2008. Augusztus 09. 9:30
  

Kedves Balázs!

Tényleg nem kötekedésnek írtam a hozzászólásom, valóban nem találtam semmilyen utalást az adatbázis menthetőségére. A válaszod első fele abszolút megnyugtató.

A második felében pedig azt érzem, hogy ha valóban így van akkor a tanításaitok alapján nyugodtan akár egy komoly garanciát is adhatnátok az adatvesztés esetére nem pedig ezt: "(3) MarketingSzoftverek nem vállal felelősséget az adatok előre nem látható, teljes vagy részleges elvesztéséből vagy sérüléséből eredő kárért, elmaradt haszonért, legyen annak oka hardver- vagy szoftverhiba, a MarketingSzoftverek vagy valamely felhasználója ellen irányuló támadás, vagy egyéb előre nem látható, a MarketingSzoftverek által nem befolyásolható esemény."

Én abszolút megértem és valószínűleg én sem vállalnék garanciát, de ha ti ennyire biztosak vagytok benne, hogy a matematikai esélye is elhanyagolható, akkor itt vállalhatnátok egy olyan garanciát amit úgy sem érvényesítene senki mégis milyen jól hangzana. Ráadásul ezt is tanítjátok. :o)

És komolyan gondoltam a mindent egy helyen modulonként vásárolhatóan dolgot. Tárhely, honlapkészítő, blog készítő, popup szerkesztő, autoresponder, teljesen szabadon szerkeszthető feliratkozó form készítő, videó beillesztési lehetőségek közüli választás, ..... de ti jobban tudjátok mi kell egy ilyen honlaphoz.

Üdv: Sándor

Szombat, 2008. Augusztus 09. 19:49

Mindenekelött, nincs

Mindenekelött, nincs pénzem a rengeteg kitűnő anyag megvételére amit kapok: Sándortól, Balázstól, Gábortól és a többi gurutól. Szeretném megvenni, de nem tudom; ezért a tudásom s erősen hiányos a honlap szerkeztés, optimalizálás, promotálás, látogatottság javítás terén. De van egy másik egyenlőre még megoldhatatlan gondom is: Vak vagyok és a képernyőolvasó a jaws for Windos nem képes a piktogrammokat értelmezni, csupán a rendes karaktereket. Nagyonsokan kizárólagosan piktogrammokkal próbálják a navigálásokat irányítani, ezért okoz számomra nehézséget ez az egész honlap építés. De mindezek mellett is nagyon köszönöm a sok jó és hasznos tanítást!

Péntek, 2008. Augusztus 08. 18:40

Sziasztok! Kíváncsian

Sziasztok!

Kíváncsian várom a kezdeményezést.
Leginkább a pénz tart visssza engem. Ezen kívül, a csali, és a reklámszöveg felépítése. Tudom, hogy az mindig fejleszthető, de mik azok a jelek, amik azt mutatják, hogy nem finomítanom kell a módszert, hanem teljesen kicserélnem.

Üdv:
Gyuri

Péntek, 2008. Augusztus 08. 18:43

Kedves Balázs és

Kedves Balázs és Sándor!

Már évek óta olvasom anyagaitokat, és eddig arra vártam a tanfolyamra való jelentkezéssel, és egyéb konzultációs kérésekkel, hogy bemutatható szintre kerüljön a termék... azaz hogy "nagyot szóljon" de most úgy érzem még ha kicsit korán is, de fel kell vennem veletek a kapcsolatot, mert a jelenlegi terveitekhez ez éppen passzolna.

Már egy jó ideje dolgozunk egy portálépítő rendszeren (nem CMS!) ami alkalmas lenne arra, hogy egy kis affinitással rendelkező, ámde mélyreható műszaki ismeretek nélküli személy összerakhassa és üzemeltesse a portálját, valamint ahogy növekszik cége, folyamatosan egyre mélyebb szinten tudja finomra hangolni.

A cél egy gazdaságilag működő portál létrehozása, és ehhez a létrehozónak ismerni kell az általatok is tanított elveket, de a portál építő program is be tud ebbe segíteni. (pl: a hiranyagok több verziós elkészíthetősége, verziók sikerességének tesztelhetősége, saját értékesítési folyamat létrehozása és komplett kezelése, felhasználók profilizálásának segítése, a profiloknak megfelelő hirlevél hírek összevállogatása, és a hírlevélújság legyártása stb...)

Jelentkezésem célja, hogy felkeltsem érdeklődéseteket, hogy el tudjam mondani elképzeléseinket.
Amennyiben értelmét látjátok, egy együttműködési lehetőséget vázoljak fel, aminek értelmében létre jöhetne egy termék, ami a Ti szellemi tőkétek alapján egy portálépítési folyamaton keresztül viszi az ügyfelet (döntések sokaságát meghozatva vele) és eredményül egy üzletileg is működő portált adva részére.

A termék alapjait a gyakorlatban kipróbáltuk. 4 portál fut már amit ebben a rendszerben építettünk. Még nem tartunk ott hogy a termék magáért beszéljen, de ha megismernétek a termék alapjait meglátnátok benne a lehetőségeket.
A termékben (szolgáltatásban) rejlő lehetőségek sokkal nagyobbak mint hogy itt le tudjam írni, ezért remélem sikerült felkeltenem annyira az érdeklődéseteket hogy adjatok alkalmat a terméket és a vele kapcsolatos terveket bemutatni.
Kérlek amennyiben érdekel benneteket, az email címemre küldjetek egy elérhetőséget ahol közvetlenül is fel tudom venni a kapcsolatot veletek.

Köszönöm.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 19:12

Sziasztok! Szuper a

Sziasztok!

Szuper a felvetés, már alig vártam, hogy legyen ilyen is!

A már meglévő építőipari szakmai kereskedelmi portálunk működik. A Sanyi ötletei alapján építettük fel 2 éves áldozatos munka fexik benne, sok álmatlan éjszaka.

Jelenleg egy keresőmarketing stratégiai partnert keresünk, aki számunkra is kedvező áron oldja meg a fizető ügyfeleink SEO-ját. Ilyen csapatot még nem találtunk. (ki szeretnénk szervezni a SEO-t, könnyebség lenne számunkra.)

Mit kínálunk:
1.) Tisztességes pénzt. (reális, hosszú távú együttműk.)
2.) A leendő partner SEO szolg. hirdetését az oldalon.
3.) Partner SEO tanulmányai "hirdetése" a hírlevél listán.
4.) Ha van a partnernek: Weblap készítés hirdetése.
5.) Becsületes partnert. (Ez mi vagyunk :-)

Mit kérünk?
1.) Valós Szakmai tapasztalat.
2.) Maximális becsület és tisztesség, Bizalom egymás iránt.
3.) Jutalék, ha sikeres ügyfelet közvetítünk (weblap készítésre, ügyfelünk saját web SEO-ja, tehát nem a portálunkon.

HA nem találunk partnert, akkor egy olyan céget keresünk, aki komoly SEO tapasztalattal rendelkezik és programozó munkatársunkkal konzultál a konkrét elvégzendő feladatokról (esetleg tanulmányt ad).
SEO-ban vannak tapasztalataink, de nem vagyunk a "csúcson" e tekintetben.

Nem mellesleg: nem rajtunk akar meggazdagodni. :-)

Előre is köszi!: Péter

Péntek, 2008. Augusztus 08. 19:39

Hali, nézd meg a WebSEO

Hali,

nézd meg a WebSEO cég oldalát a neten, remélem nem sértem a srácok üzleti érdekeit, de tudtommal nem SEO-znak így merem ajánlani Őket.
Jók a tapasztalatok, korrekt az árazásuk.

üdv
chris

Szombat, 2008. Augusztus 10. 0:23

Szia Chris! Köszönöm,

Szia Chris!

Köszönöm, majd megtekintem a weboldalukat.

Üdv.: Péter

Szerda, 2008. Augusztus 13. 11:21
  

Kedves Balázs és Sándor!

Amikor megvettem a POM e-bookot, éppen munka nélkül voltam és csatlakozni akartam egy MLM csapathoz, aminek tetszett a terméke és a felépítése is. Többször is biztosítottak róla, hogy nem kell nagy ismeretségi körrel rendelkezni, és a barátaim csak arra kellenek, hogy gyakoroljam rajtuk a meghívás technikáját, meg a kifogáskezelést, de nem belőlük kell az üzletemet felépíteni. Bedőltem és beléptem. Egyből fordult a kocka, és azt a tanácsot kaptam, ha nem akarom a barátaimat beszervezni, kezdjek el az utcán ismerkedni. Ekkor gondoltam arra, hogy megpróbálom interneten keresztül a szervezést. Itt jön az első nagy akadály:
1. Technikai ismeretek hiánya.
Nem tudtam a hírlevél feliratkozást beszerkeszteni, sem a keresőbe beregisztrálni.
2. A mentor hiánya, aki őszintén véleményezte volna első próbálkozásomat ( most, több hónap távlatából borzalmasnak látom az oldalt. Nagyon MLM íze van, elcsépelt, 12 egy tucat)
3. Akkor hogyan is kell jó reklámszöveget írni?
4. Nincs még vállalkozásom, mert nem tudnám a járulékokat miből kifizetni. Tehát nincs internetes bankszámlám sem. Ha rendelne is valaki, hogyan kapná meg az árut és hogyan fizetne?
5. De a legnagyobb akadály, mivel nem tudtam senkit sem beszervezni magam használtam el a termékeket, és rájöttem, hogy nagy részüket nem tudom jó szívvel, tiszta lelkiismerettel felvállalni. Töredékét sem tudja annak, amit egy jól betanított MLM tanácsadó lehengerlően előad róla.

Tehát mi tart vissza? Kellene egy jó ötlet, egy jó mentor, egy kis technikai segítség és biztatás.

Elnézést ha túl hosszúra sikeredett. Köszönöm az eddigi segítséget, és sok szeretettel üdvözlök mindenkit.
Krisztina

Péntek, 2008. Augusztus 08. 19:55

Szia Csaba, Nem ereszteném

Szia Csaba,

Nem ereszteném bő lére:)
Kérlek, nézd meg a webáruházam, és küldj személyesen legalább egy emilt, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot, és tudjunk váltani néhány szót. Volna itt üzlet, de csak személyesen:)

Hálás lenék, hidd el,
Köszönettel:

chris

Péntek, 2008. Augusztus 08. 21:05

Nálam az ingyenes dolgok

Nálam az ingyenes dolgok elég jól mennek, sikeresek a cikkek és már megkereséseket is kaptam, hogy írjak újságokba is. 9 hónap után Google PR 4, feliratkozó 1000 fölött egyik kulcsszavamra első hely google-ben. De ami miatt csinálom, a kontrolling blogot, hogy legyen konzultációra vevőm, annak a sikere az abszolút nulla. Pedig van ajánlatbomba, meg minden de még soha senki nem töltötte ki azt a formot, amimiatt az egész létrejött - ahol a protenciális vevők jelezhetik érdeklődésüket.
Még szerencse, hogy máshonnan van vevő.
Szóval, én azt szeretném tudni, hogy miért nem működik az üzleti része.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 21:30
  

Most már semmi.
Úgy érzem nehezen de össze álltak a dolgok.
Még kellett egy kis idő az általam fontosnak itélt részek csiszolásához.

Működjön A legalapvetőbb marketing eszköz, a jó hirdetés.

Azt hiszem a mostani formában már vállalható a nagy nyilvánosság előtt is

Elvégre a profik közé szeretnék betörni

Bár nem akarok legyőzni senkit
de ide illik Az egyik kedvenc szójárásom.

Csatát már vesztettem sokat, de háborút még soha!

Ideje diadalra vinni a http://jo-hirdetes.hu oldalait

Köszönöm az eddigi támogatást amelyre biztosan tudom ezután is számíthatok.

Egyébként azt kell üzenjem a borúlátóknak is bármit ellehet adni az interneten ha szakértője a témának tud róla beszélni.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 22:48

Üdvözlök mindenkit!

Üdvözlök mindenkit!

"Értesd meg velük..... " , jó de hogyan?

POM alapján megírtam a honlapot egy délután, azóta is változatlanul hagytam. Elfogadva a tanácsot, hogy csak indulj el valahogy, később majd javíthatsz rajta.

Kevés látogató, keresőkben 1-10 helyen, szuper, majd lesz több látogató gondoltam az első időkben.

De ez nem változott az óta sem, és eltelt több mint egy év!
Természetesen ez arányos a vásárlásokkal is.
Próbálkoztam egyéb módon is kiszolgálni a látogatóimat aloldalon keresztül pld. aktuális eredmény közlés, legnagyobb meglepetésemre ott 20-25-szeres a látogatottság keresőn keresztül, páran átjönnek a főoldalra, de elenyésző. (kulcsszavak u.a.-k)

Tudom a logika azt diktálja, tegyem át az aloldal tartalmát a főoldalra, és meglesz a látogatottság aztán jöhet a szöveg. csakhogy teljes érdektelenséget érzek. (A szöveg szerintem levizsgázott)

Úgy érzem, nem tudom elmondani, megértetni az olvasókkal, hogy amit használnak az interneten fellelhetően, szerintem teljesen érdemtelenek számukra, nincs más sem interneten, sem könyv formában, mint a saját termékem.
Mintha szubjektivitást feltételeznének, pedig számokkal kifejezhető előnyről van szó. Vagy másképp, nincs AHA érzés, hogy ott van a gondolatvilágukban, csak nincs megfogalmazva.

A befektetett energia és idő plusz vásárlás aránya annyira kedvezőtlen lett, hogy épp most mondtam le Balázs szolgáltatását.

1 Mi a teendő ilyenkor ha keresőkből (nagyon jó helyezéssel) kevés látogatottság
2 Más módon megkapott látogatókkal hogyan értessem meg az előnyt számukra.

Feltételezem ilyen problémával kevés ember bír, ezért kimarad majd a támogatási rendszerből, de hátha...

Tisztelettel: Zoltán

Szombat, 2008. Augusztus 09. 12:47
  

Az én tapasztalatom elég elkeserítő. Nagyon sok "guru" létezik, akinek tudás nem nagyon van mögötte, és rengeteg időm ment rá arra, amíg megtaláltam az egy, max két valóban szakembert, akiktől tanulni is lehet. A helyzet az, hogy a kezdők nagy bajban vannak (rájuk nem nagyon gondolnak), mert innen-onnan kell összecsipegetni morzsákat, amik lehet, hogy tévútra is vezetnek, viszont rengeteg időt emészt fel. Jó lenne egy olyan hely, ahol a weboldal szerkesztéstől az autóreszponderen keresztül az eladással bezáróan lépésről-lépésre minden megtanulható. Szakszavak mellőzésével :-). Szeretném tudni, hogy mikor egy hírlevél sorozat a végére ér, hogyan tudjam a vásárlásra terelni az érdéklődőt. Köszi, hogy törődtök velünk!

Szombat, 2008. Augusztus 09. 15:46

Százezreket költöttél

Százezreket költöttél valóban nélkülözhetetlen alapinformációkra, de nem tudod elkészíteni a saját honlapodat?
Egyik sablonba sem tudod begyömöszölni közlendőidet?
Nem boldogulsz az angol utasításokkal?
Hány éjszakát szenvedtél már eredménytelen próbálkozásokkal?

Miért nem bízod profikra?

Lehet, hogy kevesebbe kerülne egy igazán jól működő, „testreszabott” profi honlap, webáruház, stb. elkészíttetése, mint amennyit eddig kifizettél annak reményében, hogy majd megtanulod, hogyan kell csinálni!

Részleteket E-mailben: honlap@uws.hu

Szombat, 2008. Augusztus 09. 18:22

A hatarokon kivul,

A hatarokon kivul, Romaniaban elo informatikus vagyok.
Ebbol kifojolag a kommunikacio, ugy nez ki, lehetetlen.
Pedig mindketto EU orszag, ugyanazt a nyelvet beszeljuk, csakhogy a romaniai piac kisse la van maradva az itten bemutatott szinvonalhoz kepest.
Sajnos, kerdeseimre sorozatosan azt a valaszt kaptam, hogy "meg nem erdekeltek kulfoldon nyitni", ellenben masfelol azt hirdetik hogy a vilagpiacot kell megtamadni, az az igazi uzlet.
Termeszetesen, jomagamnak is meg van az elkepzelesem, mivel lehet oriasi piaci rest kitolteni es vele komoly nyeresseget elerni, de az egyedul nem megy. Tamogatasra, kozremukodesre hajlandosagot pedig innen sem kapok.

Akkor inkabb megtartom az otleteket magamnak, meg ha a sirba is viszem oket.

Szombat, 2008. Augusztus 09. 22:02
  

Először is üdvözlök mindenkit. A problémám az hogy először is nincs honlapom sem anyagi hátterem egy honlap fentartására a másik problémám hogy már rengeteg ijen "legyen gazdag könnyen" tipusú levelet kaptam és nehezen ugrok bele efajta szövegnek. Személyes találkozó és beszélgetés talán orvosolhatná a problémát. Köszönettel!

Vasárnap, 2008. Augusztus 10. 15:47
  

Sziasztok!

Végigolvastam a problémákat és sokat gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést. Az eddig Sándortól és Balázstól tanultak és látottak alapján mégis úgy gondolom, nem lesz gond.

A felvetésem ugyanis a következő: én mint szoftverfejlesztő, jelenleg abban a helyzetben vagyok, hogy sokak problémájában tudnék segíteni. Ráadásul minden porcikám erre a segítségnyújtásra vágyik, ezért hagytam ott a multikat, hogy a hazai "kicsiknek" segíthessek, hiszen annyi tehetség és akarat van az itteni emberekben, amit csodálok és becsülök. Engem a pénz nem motivál, nem szeretnék gazdag lenni, igazságtalannak tartom azt, ami ma a világban zajlik. Amit szeretnék: tisztességes megélhetés mellett másoknak segíteni, hogy az internetet felhasználhassák arra, hogy ne legyenek annyira kiszolgáltatva a "pénzuralmi" felfogásnak - gondolok itt elsősorban azokra, akik ma vidéken élnek, mint én, ők tudják legjobban, miről beszélek.

Szóval technikai segítségnyújtást szeretnék felajánlani a kapacitásom erejéig.

Most Balázshoz szólnék: mindezt úgy szeretném, hogy ne rontsam üzleti érdekeiteket, még akkor sem, ha előbb-utóbb bizonyos értelemben versenytárs leszek (bár mindíg megmaradok az "egyszemélyes" cégnél és kisebb csoportot fogok csak, de színvonalasan kiszolgálni, és bizonyos termékeim egyezenek majd a tietekkel).
Miért nem probléma ez szerintem: nagyon szimpatikus volt, amit a "társ a versenyben" felfogásról mondtatok, szeretnék veletek együttműködni és veletek együtt segíteni és ahol csak lehet, kiegészíteni az általatok nyújtottakat.

Üdvözlettel,
Zsolt
www.nemesbit.hu

Vasárnap, 2008. Augusztus 10. 15:54

Sziasztok! Már vásároltam

Sziasztok!

Már vásároltam egy POM-e-book-ot, amit jelenleg nem tudok hasznosítani,mert bekövetkezett egy "kék halál"-nak nevezett hiba, így elveszítettem minden hozzáférést. Természetesen amíg volt hozzáférésem, rendszeresen tanulmányoztam, és hihetetlen alapossággal és hasznossággal bíró "ajándék"-nak tartom. Igazán, most értem meg arra, hogy olvasva a rendszeresen kapott hírleveleket, és egyéb rendkívül hasznos szakirodalmat, a tettek mezejére lépjek, azt hiszem most már pár százezer Ft-om is lenne, egy induló weboldalhoz.
Ezidáig csak egy egyszerű kis weboldalig (www.onemanband.tvn.hu)jutottam, egy ingyenes tárhelyen, amely az egyik hobbimhoz kapcsolódik, mert korábabn zenészként is működtem, rengeteg rendezvényen, egyedül dolgozva.
Még ezidáig nem nagyon tudtam volna Sándortól a 30 percnyi telefonos tanácsadást sem igénybe venni, de talán ez nem évül el...
Valójában már nagyon jól tudom, hogy igazából a passzív jövedelem az, amely szabadságot biztosítana számomra, hogy igazából azzal foglalkozhassam, amivel sok emberen tudnék segíteni, az pedig az egészségmegőrzés.
A vállalkozás, amelyhez kapcsolódtam adott, (már ötven éve) van saját honlapja is, www.gnld.com viszont ez a hálózatfejlesztési munka, a közvetlen értékesítésben szükséges egészséges és szűrt beáramlást biztosító saját weboldalam még hiányzik.
Sokfélével találkoztam, és igazán nem találtam olyat amelyre azonnal jelentkeztem, vagy léptem volna. Az elképzelésem szerint ezt a szélessávú információt szét kellene választani külön fogyasztókat kereső és megfelelő vezetőjelölt kereső oldalakra.
Amennyiben ebben a témában kaphatnék segítséget, egy általatok szerkesztett (és tőletek vásárolt)weboldallal, az lenne az igazi.
Kapcsolódom Burgya Ilona hozzászólásához, valójában sokan lehetünk így, igazi mentor hiányában.
Igazán, ez volt most az első hozzászólásom, azt hiszem már ez is eredmény, hogy végül szóra bírtatok!

Vasárnap, 2008. Augusztus 10. 16:48

Üdvözlöm

Üdvözlöm Sándor.

Igazából az én legnagyobb problémám az, hogy ez az abszolút automatizáció az Önök rendszerében kissé bizalmatlanná tesz.
Olvasom a leveleiket, de nem érzem mögöttük az emberi kontaktust.
Már hónapokkal ezelőtt írtam 2-3 oldal véleményt az Önök tevékenységéről, de nem tudtam kinek elmondani.
A sablonok útvesztőjében barangoltam.
Talán ez az első alkalom, hogy küldeni tudok pár sort, és TALÁN
eljut Sándorhoz is, és ha kapok-e levélre választ, szivesen megosztom Sándorral a véleményemet az Internet-Márketing-gel kapcsolatban.

Vasárnap, 2008. Augusztus 10. 21:46
  

Szeretnek jo ertekesittesi szoveget irni hirlevelekhez es utos weboldalhoz

Elore is koszonom

Laszlo

Hétfő, 2008. Augusztus 11. 4:46
  

Kedves Sándor és Balázs!

Köszönet azért a rengeteg tudásért, amelyet évek óta a díjtalanul hozzáférhető írásaitokból megtanulni igyekeztem több – kevesebb sikerrel.

Először engedjetek meg egy rövid helyzet leírást.
A párommal 6 éve működtetünk egy kis falusi vendégházat, szálláshelyeket értékesítünk, a nyugdíjunk kiegészítése céljából. 3 évvel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a foglalások növelése érdekében az interneten is hirdetjük a szolgáltatásainkat. Ehhez 56 évesen meg kellett tanulnom a számítógép használatát és a
pénzhiány miatt ingyenes honlapszerkesztővel elkészítettem a honlapunkat. Majd egy év múlva a második honlapot. Mindkét honlap PR=3, és a legfontosabb keresőszóra a Google első találati oldalán a 3. és 5. helyen van hónapok óta. Mindkét honlapon működik autoresponder. Csináltam egy webshopot is.
De nincs meg az eredmény vagyis az elfogadható mennyiségű szállás foglalás.

Az akadályok, amelyekre én gondolok, amiért elmaradnak a foglalások, bevételek:
• Gyakorlat hiánya az eladási szövegírásban
• Konzultálás hiánya egy szakértővel, hogy mit, hol és miként kell változtatnom.
• Kevés látogató az oldalakon / napi 70-100 jelenleg /
• Nem sikerült több ezres adatbázist felépíteni, ezért nincs lehetőségem stratégiai együttműködésre
• Nagyon hiányzik egy partner program

A fentiek megtapasztalása és az ebből kialakuló kedvezőtlen anyagi helyzet miatt nagyon sokszor felvetődik bennem az a kérdés, hogy lehetséges-e egyáltalán sikeres internet jelenlét a gyógytúrizmus / szállás kiadás / területén?

Azt kérdeztétek, mi az, amit elkérnék?
Csatlakozom Dallos Barbara hozzászólásához. Én is vállalnám a partner jutalékát, a listájáról érkezett foglalások után.

Szeretnék az anyagi helyzetünkön gyökeresen változtatni. Ezért írtam és szerkesztettem egy info terméket /e-bookot/. --Szükségem volna a véleményetekre, hogy ebben a formában alkalmas-e az értékesítésre?
--Miként célszerű ezt reklámozni?
--Továbbá milyen módon tudom az értékesítést teljesen automatizálni?
--Hogyan tudom megcsinálni, hogy ne legyen másolható?

Tiszteletteljes köszöntéssel:

Kálmán

Hétfő, 2008. Augusztus 11. 12:11
  

Kedves Sándor, és Balázs!

Köszönöm a törődést, most van egy kis időm írni nektek.
Az egyik problémám az online munkával kapcsolatba, hogy weboldalam tárhelye olyan személynél van, kivel nem nagyon tudunk együtt dolgozni, ugyan kértem telefonon segítséget Balázstól de nem tudott segíteni.

A másodi, hogy közben lett egy cukrászdám, és úgy döntöttem, hogy hagyom most az internetes munkát, és a cukrászdára fókuszálok.
Elkészítettem a marketing tervet, és az látszik, hogy jó irányba megyünk, mert a 100 m- re lévő puccos cukrászda most zárt be, mert nem ment neki az üzlet, és most azt az üzletet próbálom megszerezni.
Persze mondanom se kell, ezt nem egyedül értem el, a csapattal kivel dolgozunk, és veled Sándor, meg Wolf Gáborral, mert jó a marketinünk.

Az internetes munkáról azért nem mondtam le, mert most is a Neways független tanácsadója vagyok, csak most fontos nekem, hogy felfuttassam a második cukrászdát.

Egyébkén, hozzád fordulok majd ha úgy érzem, hogy engedi időm az internetes munkát, ki máshoz fordulnék.

Még egyszer köszönöm a lehetőséget.

Üdvözlettel: Takács Ferenc

Hétfő, 2008. Augusztus 11. 12:41

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!