Miért nem működik a Partnermarketing?

Sokan tudjuk, hogy a Partnermarketing (affiliate Marketing) az online forgalom-szerzés egyik legkomolyabb eszköze. Ahogy azonban az online marketing sok más területére is igaz, megfelelő technikai eszköz nélkül az affiliate marketing is csak egy újabb megterhelő, bonyolult, és hamar elhanyagolt területté válik az adott cég életében.

Természetesen a teljes sikerhez önmagában egyetlen affiliate szoftver sem elég - kell legyen kiváló partner-ajánlata, kiváló terméke és/vagy szolgáltatása, kell adminisztratív munkatárs, aki a partnereket kezeli, oktatási rendszer a partnerek számára, stb. -, mégis a jól kiválasztott szoftver hihetetlen mértékben meg tudja könnyíteni affiliate marketingjének eredményességét...


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

"Az Online Marketing nem leánynevelde!"

"Az Online Marketing NEM leánynevelde!" Erről beszéltem pár napja Szász Mátyás felkérésére az Online Milliomos 2.0 videó tanfolyamban, amelyre ezen az oldalon tud feliratkozni.

A tanfolyam négy videójából az internetes vállalkozás olyan részleteit ismerheti meg, amelyek megkülönböztetik az igazi sikertörténeteket a "vállalkozók" (ok, én inkább próbálkozónak hívnám őket) azon ezreitől, akik éveken keresztül csak küzdenek, de nem jutnak semmire.


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Hogyan hatnak a hírlevél küldésre a Gmail fülek? [két részes audio]

A Google - ahogy időnként újra és újra megteszi - ismét halálra rémisztette az online marketingesek egy részét, mégpedig a Gmail fülek bevezetésével. Mivel a Gmail itthon is az egyik legnagyobb felhasználó táborral rendelkező email szolgáltató, nem kis riadalmat váltott ki, hogy az email marketingesek által küldött levelek nagy része a fülek bevezetésével a Promóciók fülre kerül, ahol az email címzettje csak akkor találkozik vele, ha átkattint erre a fülre.

Milyen hatása van mindez a marketing email-ek megnyitására? Hogyan lehet együtt élni a Gmail fülekkel? Mit csináljunk, hogy marketing email-jeink a "megfelelő" fülön jelenjenek meg? Erről szól ez a két részes, egyenként pár perces hanganyag.


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítéstámogatás [videó]

Ahhoz, hogy eredményesek legyünk az email marketingben, ma már nem elég keresztnéven szólítani a feliratkozókat. Ezt mind tudjuk. (Tudjuk?) De akkor mire van szükség?

Az egyik terület, amivel le lehet nyűgözni a feliratkozókat, ha nagyon gyorsan, és nagyon személyesen kezeljük az igényeiket. Íme egy példa:

Feliratkozója megkapja az Ön kampány levelét, átkattint (ekkor elmentésre kerül a kattintás időpontja), megnézi az ajánlatot, majd nem rendel, mert nem talál választ néhány lényeges kérdésére. Becsukja az oldalt, és visszatér e-mail-jei átnézéséhez. Ekkor egyszer csak kap egy emailt ezzel a tárgy mezővel...

"[keresztnév], lehet, hogy itt a válasz, amit az előbb nem talált + meglepetés ajándék"

(Olvassa el a teljes bejegyzést, és nézze meg pár peces videónkban, hogy hogyan tudná Ön is pár perc alatt elkezdeni alkalmazni ezt a nem mindennapi ügyfélszerző technikát!)


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Maximalizálja feliratkozási arányát pofon egyszerűen pár perc alatt [videó]

Feliratkozási folyamat elkészítésekor gyakran nehéz eldönteni, hogy melyik ujjunkat harapjuk meg: Magas feliratkozási arányt, vagy sok adatot szeretnénk a feliratkozóktól? Íme egy módszer, mellyel egyszerre tudja mindkettőt megvalósítani, ráadásul technikailag is pofon egyszerű az egész.

A módszer lényege, hogy első lépésként kérje csak be a feliratkozók e-mail címét, majd a köszönőoldalban kérje el mindazokat a további adatokat, amelyekre még szüksége van.

(Kattintson a videóra, vagy olvassa el a teljes bejegyzést!)


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Az olvasó érdeklődési szintjéhez automatikusan alkalmazkodó marketing szövegek

Feltűnt már Önnek, hogy a legrövidebb szöveg is túl hosszú annak, akit NEM ÉRDEKEL, annak pedig, akinek egy égető problémáját oldja meg a kínálata, a legbőségesebb tájékoztatás sem lehet túl sok?

Kampányaink során leginkább azokhoz szeretnénk szólni, akiktől később a pénzt is kapjuk. Azokhoz, akik tényleg vásárolnak is. Az üzenetünket valójában azokhoz a vevőkhöz kell igazítanunk, akikből a vállalkozásunk megél. Ez egyszerűnek tűnik, de a megvalósítás sokszor nem is olyan egyszerű!

Hadd tegyek fel egy ellenőrző kérdést: Ha választania kellene egy olyan kampány közül, amely 1.000 NEM vevőnek nagyon tetszett, de az 50 VALÓDI vevőnek érdektelen volt, és emiatt egyetlen petákot sem hozott, és egy olyan szöveg között, amit az 1.000 NEM vevő bár valamilyen oknál fogva kifogásolt, de az 50 VALÓDI vevőt vásárlásra bírta, és így óriási profitot eredményezett, akkor melyik szöveget választaná.

Kérjük nézze meg videónkat, és ismerje meg ezt a rendkívül egyszerű, mégis nagyon hatékony értékesítési technikát! Tovább a videóhoz!


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

A célcsoport lézer pontosságú megcélzása IV - Hogyan "világítsa át" passzív olvasóit?

Mindannyiunk adatbázisában hemzsegnek az olyan feliratkozók, akik a "hagyományos" módon nem, vagy csak nagyon nehezen adnak magukról információt, miközben ez sokszor nem titkolózást jelent, hanem csak egyszerűen nincs kapacitásuk energiát szánni egy űrlap kitöltésére. Az alábbi videóban bemutatott módszer nem csak az ilyen, hanem összes olvasója számára egy rendkívül kényelmes megoldást nyújt az egyszerű, ám annál lényegesebb, érdeklődéssel összefüggő kérdések megkérdezésére és megválaszolására.

Miközben pedig ezeknek a marketing stratégiáknak a kiaknázása kiemelkedő előnyt jelent a legtöbb vállalkozás számára - és így minden bizonnyal az Ön számára is - ezek tényleges megvalósítása gyakran teljesen indokolatlanul elmarad. Valójában ez nem is csoda, hisz az átlagos hírlevél küldő vagy marketingautomatizálásra használt eszközzel egy ilyen ügyfélminősítő rendszer megvalósítása általában teljességgel lehetetlen, vagy legalábbis annyira körülményes, hogy bele se vágunk.


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Hatékonyabb "termék specifikus" kampányok - Ahhoz hogy egy ügyfélnek újra értékesítsünk, tudnunk kell, mi az, amit már megvett!

Mindig az első értékesítés jár a legnagyobb költséggel. A hirdetés, az adatbázis építés, a meggyőzés, a bizalom megszerzésének költségei mind itt csapódnak le. Ugyanez viszont fordítva is igaz. Amennyiben valaki egyszer már üzletelt Önnel, és nem csalódott, nagyságrendekkel könnyebben vásárol újra.

Az ügyfél élettartamérték növelése valójában nem más, mint az ügyfelek felé való folyamatos újraértékesítés. Akár a saját termékeinket értékesítjük, akár valamely stratégiai partnerünk odaillő termékét, az újraértékesítés egyértelműen ez egyik legnagyobb profit lehetőség.

Kézenfekvő értékesítési koncepciók, legyen az egy a front-end terméktől függő back-end ajánlat, egy fogyócikk újravásárlására való ösztönzés, vagy egészen egyszerűen az alapkínálatunkkal kapcsolatos akciós ajánlatok időközönkénti megismétlése, sokszor azért nem kerülnek alkalmazásra, mert egyszerűen NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE a végrehajtásukhoz szükséges információ. A hírlevél szoftver egyszerűen NEM TUDJA, hogy ki az, aki már vett valamit, NEM TUDJA, hogy aki vett, mit vett és mikor, és végképp NEM TUDJA, hogy amit vett azt mennyiért vette.


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

A célcsoport lézer pontosságú megcélzása III - Az értékesítésben a "Nem" néha az "Igen" egyik szinonimája. Tudja, hogy mikor?

Az alábbi videóban az ügyfélminősítéssel való "újrapróbálkozásra" adunk egy 10 perc alatt rendszerbe állítható megoldást. Ez a videó egyébként Wolf Gábor hétindítójában publikált, Wimbeldoni- metrós sztorija kapcsán megkezdett megvalósítási útmutatónk következő része.

Hogyan kommunikáljunk célzottan célpiacunk különféle szegmenseihez? - Újbóli minősítési kísérlet, hiszen a "Nem" nem mindig "NEM!"

FONTOS! - Ne engedje, hogy alkalmatlan technikai eszközök, vagy a megfelelő eszközök teljes hiánya lefékezze vállalkozását! Az alábbi videó alatt akár azonnal regisztrálhat világszínvonalú "minden az egyben" marketing- és értékesítés automatizálási rendszerünk használatára.


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Vásárlásélénkítés és ügyfélélmény növelés kuponok, oklevelek vagy tetszőleges személyre szabott PDF dokumentumok segítségével

Sokszor csak azért vetünk el jó ötleteket és kifinomult megoldásokat, mert a technikai megvalósításuk egyszerűen túl bonyolult, vagy a rendelkezésünkre álló eszközökkel szimplán lehetetlen. A személyre szóló, egyedileg összeállított kuponok, oklevelek, VIP belépők, üdvözlőkártyák, személyre szóló katalógusok, stb. azon túl, hogy elegáns, az ügyfélélményt jelentősen növelő elemek, de sokszor a kifinomult marketing stratégiáknak is nélkülözhetetlen részei.

Sajnos nincs olyan csodamegoldás, amely a megfelelő technikai eszközök alkalmazását helyettesíteni tudná. Ugyanakkor egy megfelelő technikai eszköz alkalmazása nem csak elkerülhetetlen, de óriási áldás is. Képzelje csak el, hogy értékesítési és marketing kommunikációjának MINDEN kihívását egyetlen könnyen használható eszközzel oldhatná meg, mégpedig úgy, hogy MINDEN FELADATOT CSAK EGYSZER kellene elvégeznie.

Azért ez figyelemre méltó lenne. Nem?


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Tartalom átvétel