Az online kudarcok első oka: Az információs stressz... | Internet-Marketing.hu

Az online kudarcok első oka: Az információs stressz...

Már futó vállalkozások forgalmat veszítenek, induló vállalkozások csak alig mozdulnak... Mi az OKA? Mi történik pontosan? Mi történik a piacon, a vevővel, Önnel mint vállalkozóval...?

Az első OK: Információs stressz! A forgalomvesztés első oka a vevőjelöltek befogadási képességének és szokásainak változásából ered.

  • Szinte minden területen információ dömping ér mindannyiunkat, így az Ön vevőit is.  Az Ön olvasóit is szó szerint e-mail áradat veszi körül, amiben az Ön üzenete jó ha egyetlen csepp a tengerben.
  • Az információ befogadási képesség a modern ember életmódja miatt is egyre alacsonyabb. Az állandó elérhetőség, a multi-tasking, hogy nyolc dolgot csinálunk egyszerre, az állandó bekapcsoltság drasztikusan csökkenti az effektív IQ-t, a képességet arra hogy figyeljek és értsek.
  • Ennek megfelelően a készség bármilyen új, további információ befogadására igen alacsony.
  • A figyelmi periódus, az idő, amit egy adott információnak tudunk szentelni rendkívül rövid lett.

Miért fontos ez?

A) Mert ahhoz hogy értékesíteni tudjunk át kell adnunk az üzenetünket, el kell érnünk és meg kell győznünk a lehetséges vevőnket. Ezt egyre nehezebb megtenni...

Már a vevő figyelmét is nehéz megkapni. Ha pedig meg is kaptuk, a figyelmi periódus annyira rövid, hogy nincs elég idő érvelni.

Ez azt jelenti, hogy még akkor sem figyelnek Önre ha amúgy akarnának. A kért üzenet is csak alig jut be...

B) Mindeközben a vevő egyre nagyobb bizonytalanságban él. Az információ dömpingben információ HIÁNY alakul ki. Mivel nem tud figyelni MINDENKIRE ezért egy ideig nem figyel SENKIRE! Egy ponton azután mégis keresnie KELL magának, választania KELL magának EGY forrást, amire aztán az igényinek megfelelően mégiscsak figyel.

És ez az Ön nagy lehetősége!

Mi tehát a feladat?

Lehetséges ügyfele számára Ön kell, hogy azzá a bizonyos EGYETLEN választássá váljon, de ehhez...

1.) Kellene egy olyan kommunikációs folyamat, amely képes a megnövekedett ingerküszöbön is átjutni,

2.) kellene egy olyan kommunikációs folyamat amely képes a figyelmi periódust vagy megnöveli, vagy a meglévő rövid idő alatt is eredményt elérni.

A megoldás: Személyre szabott kommunikáció!

Nem a személyesség illúziójáról, hanem a VALÓBAN személyre szabott üzenetekről és a valóban személyre szabott értékesítési folyamatokról van szó. Ez az, amit ha meg tud valósítani, akkor - és csakis ekkor - megtörténhet az áttörés az információs stressz okozta falakon!

Ez az, amit a vevő úgy értelmez, mint egy VALÓBAN NEKI VALÓ megoldást, amit igazából keres. A személyre szabás az az irány, amit követve Ön válhat azzá az EGYETLEN megoldássá, ami mellett a vevője VÉGLEG leteszi a voksot.

Mi is ez a személyre szabás? Hogyan működik? NAGYON egyszerű és mégis BONYOLULT!

Mit tenne, ha bejönne egy IGAZI vevő a boltjába, akinek ott lapulnak a zsebében az elkölteni szánt milliók, és aki kész lenne olyan mennyiségben vásárolni Öntől, hogy a havi forgalmi célkitűzése azonnal teljesülne?

Vajon elbeszélgetne-e vele? Vajon kérdezne-e tőle? Vajon tudná-e hogy mit mondjon neki, miután az illető elmondta az igényeit? Vajon hajlandó lenne egyedi ajánlatot tenni neki? Hagyná-e hogy akár alkudjon is?

A személyre szabás valójában egyszerű. Igaz?

A nagyobb kérdés viszont az, hogy HOGYAN lehetne ezt a TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓBAN is megtenni?

1.) Létezik-e olyan technológia amivel ezt meg lehet valósítani? Honnan szerezhetné be ezt? Hogyan lesz a weboldala, értékesítési folyamata személyre szabott? Hogyan szerzi be azt az információt, ami alapján el is tudja végezni a személyre szabást?

2.) Honnan lesz minderre ideje és pénze? Hogyan lesz kapacitása a sokféle üzenet elkészítésére, és aztán a megfelelő célcsoporthoz való eljuttatásra?

Ha sikerülne ezeket megoldani, az hihetetlenül NAGY üzletet jelentene ÖNNEK, de... ...az Ön vevőjének is!

Hogyan lehetne az Ön weboldalának és az e-mailes kommunikációjának olyan hatékonysága, mint amit eddig csak a személyes üzletkötéssel lehetett elérni?

E felé haladunk, ez az, amiről beszélni fogunk...


 

  

Kedves Balázs és Sándor,

Bocsánat, de azon gondolkodtam el, hogy vajon az előző sorozat kellett-e? Bár egyetértő megjegyzéseket kaptatok, de talán ennél árnyaltabb a valós kép. Ez viszont nagyszerű üzenet. Előre visz, törődik velem, felkelti az érdeklődésem, tele van pozitív rezgéssel.

Egyébként a mostani munkám kapcsán éppen ezekre az igazságokra jöttem rá magam is, ezért született meg a kiadványom. Itt most nem szeretnék visszaélni a lehetőséggel, de örömmel venném, ha valamilyen formában megoszthatnám Veletek, hiszen egy érdemi része annak, amit most csináltok, és persze potenciális ügyféllé tesz engem is, így az előzetes alapján.

Csak így tovább!

Barátsággal,

Papp Zoltán

Szerda, 2009. November 25. 15:08
  

Azt nem értem hogy Schlingloff úr és Csepregi Úr miért nem a nemzetközi piacokon végzi a guru tevékenységét hisz ott sokkal többet kereshetnének.

Szerda, 2009. November 25. 16:23

Ezt magam sem mindig értem :-)

...dec 3. után erről is lesz szó (sőt, talán még néhány vicces videó is, de pszt!...)

Szerda, 2009. November 25. 16:35

Nincs más választásom

Kedves Sándor, és Balázs!
Akkor most nincs más választásom, kezemet tördelve (na jó azt azért nem...:)) várom a megváltó napot, a december 3.-át. És akkor majd kiderűl, hogy az üzenet, amit kapok, azt tényleg nekem szántátok, tényleg személyre lett szabva.
Addig is csak előre Lenini úton...:-)))) (na ezt megint nem gondoltam komolyan:-))

Szerda, 2009. November 25. 17:28
  

nagyon jó ötlet, köszönjük, hogy írásban is megkapjuk a hozzászólást. én személy szerint, amikor hallgatlak benneteket (vagy mást), elkezdek valami mással is foglalkozni, olvasás közben viszont csak a tiétek vagyok.

Szerda, 2009. November 25. 18:13

Idő pénz

Az időd a legnagyobb vagyonod. Emlékszel a mondásra: az idő pénz!

Ebből következik, ha nem jól használod az idődet a pénzedet dobod a kukába.

Szerda, 2009. November 25. 20:26

ez már igaz

Teljesen aktuális a téma. Elég kétségbeejtő a helyzet. Hihetetlen információ áradat van, mindennapossá vált a multi tasking, amire rátesz az általános űzöttség, válság, bevételek elapadása. Ergo többet dolgozunk kevesebb pénzért. Ki érti ezt?

Szerintem az önmenedzselés (időmenedzselés) értékelődik fel nagyon, és az információ hiteles forrásának megtalálása, és szűrése. A marketing üzenetek hagyományos formái teljesen eredménytelenekké váltak.
Én is a személyreszabott kommunikációt látom egyedül eredményesnek, amiben a szövegírási képesség, a rich média kap nagy hangsúlyt.
Ezen kívül a valós személyes kontaktus, esetleg telefonos kapcsolat lehet még nyerő.

Megjegyzés: Szerintem az intro, outro már nyugodtan lemaradhat, ne raboljátok az időt!

Szerda, 2009. November 25. 21:13
  

Hogy ez mennyire igaz!
Szeretem ezt a blogot, érdekel, ami itt elhangzik, profi munka, szükségem van rá..., és még sincs benne a hétköznapjaimban az a tudás, hogy itt majd lesz valami érdekes. Kb. addig foglalkozom vele, míg itt vagyok...

Anyám! Ha egy ilyen profi dologra így reagálok, hogy hogyan reagálhatnak azok, akiket én szólítok meg a magam módján összetákolt módon?

Azt hiszem, rám fog férni, amit ebből alakul. :)

Üdv. Gyöngyi

Csütörtök, 2009. November 26. 18:32

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!