összehasonlító reklám

"Neveket akarok Pelikán elvtárs! Neveket akarok!"

Ez a cím jutott eszembe arról a hozzászólásról, ami tegnapi blogbejegyzésem kapcsán született, és amely komolyan elgondolkodtatott.

A bejegyzésben arról volt szó, hogy a szerverre telepítős e-mail marketing szoftverek egyik jelentős hátránya, hogy nem tudják olyan kifinomultan kezelni a visszapattant leveleket, mint az SAAS modell alapján működők (köztük a mi MailMaster szoftverünk is), és emiatt könnyebben kéretlen levél lesz az Ön jóhiszeműen küldött leveléből.

A hozzászóló azt nehezményezte, hogy nem neveztem nevén a történetben szereplő másik szoftvert, és úgy vélte, hogy emiatt nem hihető a történet. Hozzá intézett válaszomban úgy érveltem, hogy nem lett volna szerencsés, ha nem független nyilatkozóként megnevezem a másik szoftvert. Lehet, hogy már itthon is eljött az ideje az összehasonlító reklámnak? Lehet, hogy...


 

Tartalom átvétel