e-mail marketing

Hogyan tud javítani Gmail-es feliratkozóinak küldött leveleinek célba érésén?

Néhány hete találkoztam egy kiváló cikkel, amely arról szólt, hogyan tudja a lehető legnagyobb hatékonysággal célba juttatni e-mail-jeit Gmail-es feliratkozói postafiókjába, ezért úgy döntöttem, hogy itt is közzéteszem viszonylag szabad fordításban. (Forrás: How to Improve Gmail Deliverability)

Azért döntöttem ezen gondolatok megosztása mellett, mert ugyan nagyon egyszerű, és egyáltalán nem új keletű gondolatokról van szó, mégis úgy látom, hogy nagyon sokan még mindig nem ismerik, vagy nem veszik figyelembe ezeket a szempontokat e-mail kampányaik során, és ezzel gyakorlatilag egyenesen a lefolyóba megy mindaz a munka és pénz, amit hírleveleik elkészítésére fordítanak!


 

3 az 1-ben megoldás e-mail marketingje eredményességének növelésére...

Mivel az e-mail marketing még mindig hatalmas szereppel bír az online marketingben, és mivel az egyre nagyobb e-mail áradatban egyre könnyebben vesznek el a fontos üzenetek, minden e-mail marketingesnek törekednie kell az összes apró hatékonyság növelő technikai alkalmazására.

Az alábbiakban egy olyan rendkívül egyszerű megoldásról olvashat, amelyet egycsapásra be tud vezetni, de amely mostantól folyamatosan hozzá fog adni e-mail marketingje eredményességéhez...


 

E-mail marketing eredményesség: Mi a gond a szép e-mail-ekkel? (+ajándék útmutató HTML levelei elkészítéséhez)

Pár héttel ezelőtt a levélszemét szűrőkről írtam, és arról, hogy milyen eredményei lehetnek annak, ha valaki nem kellően felkészült szoftvert/szolgáltatást használ marketing és kapcsolattartó e-mail-jei kiküldésére.

Ehhez a témához kapcsolódik mai témám is, ugyanis sokan nem tudják, hogy hiába jutnak el leveleik a címzettekhez, ha nem lehet elolvasni a leveleket, vagy rondák a levelek, vagy "szétesik" a levelek tartalma, akkor még annál is kevesebb lesz az eredmény, mintha el sem küldték volna azokat.


 

Kreatív e-mail marketing sokszoros eredményességgel...

Mai blogbejegyzésemben egy olyan új e-mail marketing módszert mutatok be Önnek, amely módszer - több más tényező mellett az elmúlt hét napban cégünk történetének egyik legsikeresebb kampányát eredményezte...

Egy olyan módszerről van szó, amely módszer a vezető hazai és nemzetközi e-mail marketing szoftverek révén egyre több vállalkozás számára érhető el, és amely módszer a közeljövőben egyre többeknek fog jelentős eredmény-növekedést hozni...


 

Hogyan írjon ütős kampány szövegeket?

Kampányszöveg-íráskor a legtöbben megérzéseikre hagyatkoznak, azonban akik biztosra akarnak menni, azok az A/B tesztelés (Split teszt, párhuzamos teszt) módszerét alkalmazzák.

Az alábbi bejegyzésben összefoglalom a módszer legfontosabb jellemzőit, és hogy mire érdemes figyelni az alkalmazás során, ha folyamatosan egyre több és több eredményt akar elérni e-mail marketingje során!


 

Volt már, hogy email-jei nem értek célba? (a megoldás itt letölthető)

Először is Boldog Új Évet az első 2011-es blogbejegyzésem alkalmából!

Volt már, hogy email-jei nem értek célba?

Mindenfajta kampánytervezéssel és szövegírással járó örömöt totálisan meg tud keseríteni, ha a hosszas előkészületek után a "Küldés" gomb megnyomása után sorra csak jönnek a visszajelzések, hogy ez sem kapta meg, meg az sem kapta meg; hogy itt is spam mappába került a levél, ott meg ott is spam mappába került a levél.

A tehetetlenség érzésénél már csak az a rosszabb, amikor valaki nem is tud róla, hogy mondjuk a levelei 10-20%-a célba sem jut. Ilyenkor persze nincs rossz érzés, viszont a munka jelentős része totál felesleges.

Arról pedig végképp nem szabad megfeledkezni, hogy a 10-20%-nyi elveszett levél miatti 10-20%-nyi bevételkiesés a legtöbb esetben ennél sokkal nagyobb profitveszteséget jelent!

Idei első megmozdulásunkként összeállítottunk olvasóinknak egy kb. 30 oldalas anyagot arról, hogy miért kerülhetnek spam mappába még az olyan e-mail-ek is, amit Ön valódi feliratkozóinak vagy akár ügyfeleinek küld. Az anyagot az elmúlt 8 évben, a magunk és ügyfeleink által elküldött kb. 200 millió elküldött e-mail küldése során szerzett tapasztalatunk alapján állítottuk össze, majd azonnal le is fordítottuk marketinges nyelvre, hogy minél könnyebb legyen feldolgozni és a mindennapokban alkalmazni.

Íme tehát újévi ajándékunk: "Hogyan kerülje ki a spam szűrőket (és a levelezőprogramok egyéb bogarait) itthon és a nemzetközi piacon?" (PDF 500 kByte)


 

Közösségi média kontra e-mail marketing. E-mail kontra SMS marketing. Kinek van igaza? A vitát végleg lezárjuk!

Két hete egy üzleti reggelin beszélgettem egy komoly weboldal-készítő cég egyik vezetőjével, aki azt találta mondani, hogy nem hisz az e-mail marketingben. Azt mondta, hogy ő sokkal inkább hisz a közösségi médiában.

Közben Wolf Gábor ezerrel népszerűsíti a Twittert. John Reese a múlt héten törölte Twitter fiókját, melynek 25.000 követője volt. Barazsi Ákos arról beszél, hogy mennyire időrabló a Facebook-ozás - mely állítással nagyrészt magam is egyet értek. Az e-mail marketing cégek pedig az e-mail marketing újraéledéséről beszélnek.

A mai blogbejegyzésben végleg segítek lezárni a "...szerintem akkor is ez a legjobb eszköz..." vitát, és azt is bemutatom, hogy miért van szüksége mindegyik eszköz ismeretére legalább alapszinten.


 

Adatbázis marketing alapok első lecke + A legyegyszerűbb mini-rendszer 3 ellenőrző listája

Ahogy pár napja ígértem, ezzel a bejegyzéssel elkezdek egy sorozatot az adatbázis marketing alapjairól, annak is első sorban a technikai megvalósításáról.

Az alábbiakban néhány nagyon fontos félreértést is tisztázunk, utána pedig azonnal belevágunk az első és legegyszerűbb adatbázis marketing mini-rendszer technikai részleteinek tárgyalásába, sőt, három nagyon fontos ellenőrző listát is a kezébe adunk...


 

Expó tapasztalatok: Kezdjük ismét az adatbázis marketing alapjainál...

A múlt hét előtti Marketing Expón bemutatott "Internet-marketing IQ Teszt és Állapotfelmérés" tesztünk több nagyon megdöbbentő összefüggésre világított rá a részt vevő KKV cégvezetők és marketingesek felkészültségével kapcsolatban.

Természetesen a teszt eredményei nem reprezentatívak a teljes hazai vállalkozói rétegre vetítve. Ráadásul a válaszadást egyes esetekben lehet, hogy a válaszok nyomán megszerezhető kiértékelésnél jobban motiválták a kisorsolásra került összeszerelt építőjátékok és a 150.000 Ft értékű bón a MailMaster Kulcsrakész Vevőszerző Rendszerekre.

Azonban még így is figyelemre méltó (bizonyos pontokon megdöbbentő) a kitöltött tesztek és állapotfelmérések eredménye. Ebben a blogbejegyzésben a három legfontosabb gondolatot szeretném megosztani Önnel.


 

Ez történt az E-mail Marketing Profi(t) Képző első részében...

Mivel szombati személyes e-mail-em kapcsán kapcsán elárasztottak a válaszok, pontosan tudom, hogy még mindig sokan tépelődnek, hogy vajon az ő vállalkozásuknak szüksége van-e az e-mail marketingre (ha nem kapta meg a szombati levelet, nem történt hiba, csak az olvasóink egy szűkebb körének küldtem).

Nekik szeretnénk segíteni azzal, hogy minden alkalom után elkészítjük az adott rész összefoglalóját, és közzétesszük itt a blogban. Íme az első rész: Az adatbázis marketing elméleti
alapjai I.


 

Tartalom átvétel