Expó tapasztalatok: Kezdjük ismét az adatbázis marketing alapjainál...

A múlt hét előtti Marketing Expón bemutatott "Internet-marketing IQ Teszt és Állapotfelmérés" tesztünk több nagyon megdöbbentő összefüggésre világított rá a részt vevő KKV cégvezetők és marketingesek felkészültségével kapcsolatban.

Természetesen a teszt eredményei nem reprezentatívak a teljes hazai vállalkozói rétegre vetítve. Ráadásul a válaszadást egyes esetekben lehet, hogy a válaszok nyomán megszerezhető kiértékelésnél jobban motiválták a kisorsolásra került összeszerelt építőjátékok és a 150.000 Ft értékű bón a MailMaster Kulcsrakész Vevőszerző Rendszerekre.

Azonban még így is figyelemre méltó (bizonyos pontokon megdöbbentő) a kitöltött tesztek és állapotfelmérések eredménye. Ebben a blogbejegyzésben a három legfontosabb gondolatot szeretném megosztani Önnel.

1.) A teszt kitöltők 40%-a totálisan rossz helyen kezeli az adatbázis marketing, az e-mail marketing és a látogatottságnövelés kapcsolatát. Két oka van annak, hogy mindez nem ért meglepetésként:

a.) Pontosan ugyanezeket a félreértéseket látom hétről hétre a konzultációmon is, csak eddig azt gondoltam, hogy ez a véletlen műve.

b.) NINCS egyetlen ingyenes anyag sem Magyarországon, amely rendesen a helyére tenné a látogatottságnövelés, az adatbázis marketing és az e-mail marketing szerepét a marketingben. Egészen pontosan tegnapig nem volt. A hétvégén ugyanis leültem, és megírtam azt a 20 oldalas e-book-ot, ami már régen ott volt a fejemben, csak soha semmi nem sürgetett annyira, hogy végre kiírjam magamból. Most megláttam, hogy az Expo-n a kitöltők legalább 40%-ának hihetetlenül nagy szüksége van erre az anyagra, és leírtam. Részletek hamarosan - vannak ugyanis még fontosabb átadni valók!

2.) A kitöltők 89%-a nagyon fontosnak, vagy még inkább kritikusnak ítélte az adatbázis marketing szerepét saját szakterületén. Aztaaa! Az gyakorlatilag azt jelenti, hogy már MAJDNEM MINDENKI tudja... Ez fantasztikus eredmény! Gratulálok mindenkinek, aki ehhez hozzájárult, és persze mindenkinek, aki már érti...

3.) Az előző pont ellenére a kitöltők 44 - 85%-a még csak tervezi az általunk felsorolt adatbázis marketing megoldások alkalmazását. Erre is csak azt tudom mondani, hogy "aztamindenségit!".

És persze biztosan vannak olyanok is, akik mindig is csak tervezni fogják. De mi van azokkal, akik tényleg tervezik, csak még nem találták meg hozzá a megfelelő segítséget? Mi van azokkal, akik egy  lépésre vannak a megvalósítástól, csak nem találnak hatékony technikai megoldásokat a gyors és egyszerű kivitelezéshez?

Nekik fogunk segíteni az elkövetkezendő hetekben!

A következő hetekben ugyanis itt a blogban szisztematikusan végigmegyünk az adatbázis marketing alapjain, és olyan hathatós segítséget adunk a technikai megvalósításhoz, amilyet egészen biztosan még senki mástól nem látott! Persze nem tudjuk elvégezni Ön helyett az összes feladatot, de a nagyját igen!

Legyen résen, hamarosan újra jelentkezünk!


 

"Amit eddig nem említettem..."

"A szerencse többnyire csak gyüjtőfogalom az ügyesség,
rátermettség, ész, szorgalom és kitartás számára." (Charles
Franklin Kettering)

"Nem az a fontos, hogy mit tudsz, hanem hogy mit csinálsz jól!"

+BÓNUSZ:http://www.harisnya.hupont.hu/1/hasznos-linkmp3-cd-hanganyag-video-ajanlo

Hétfő, 2010. Február 01. 18:49

Na végre

Szia Balázs,

Na örömmel látom, hogy előreláthatólag rendszeresen fogod írni a blogot tartalommal. Biztos emlékszel ezt kifogásoltam, amikor személyesen is beszéltünk.

Mindent bele, én követlek!

Hétfő, 2010. Február 01. 19:21

Várom

Szia Balázs!

Kíváncsi vagyok az alapokra, mindig az alapok mély megértésén múlik a siker!

Kedd, 2010. Február 02. 14:24

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!